To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Pokemon Crystal
Forum PBF o tematyce Pokemon~

MG Kaiwe - Smocze Prawa

Kaiwe - 2016-04-24, 14:29
Temat postu: Smocze Prawa


ODPISY


1. Częstotliwość odpisów jest u mnie różna - raz mogę zrobić nawet i kilka odpisów w jednej przygodzie, raz ledwo co będę potrafiła dać jeden na tydzień. Dlatego zostając moim graczem akceptujesz sytuację, że odpis w twojej przygodzie od czasu do czasu pojawi się raz na 2 tygodnie.
2. Miminum 5 rozwiniętych zdań w twoim poście - za krótsze będę wyrzucać z działu
3. Jako gracz masz 2 tygodnie na odpis (regulamin forum) - po tym czasie MG ma dwa wybory: albo usuwa przygodę albo zamraża ją na max. 6 tygodni. I ja trzymam się tej zasady z jednym, drobny szczegółem - jak nie odpiszesz mi przez 2 tyg i nawet słowem się nie odezwiesz, nie dasz mi znać dlaczego cię nie ma - wywalam cię. Dlatego radzę utrzymywać ze mną jakikolwiek kontakt, ot chociażby przez gg
3.1 Przygodę zamrażam osobą które mają minimum 5 stron przygody lub tym które zgłosiły mi nieobecność dłuższą nić 2 tygodnie (w tym wypadku nie liczą się nabite strony)
4. Nie lubię mało aktywnych graczy w moim dziale, więc jeśli bardzo często będę dostawać od ciebie odpisy w ilości 1 na dwa tygodnie....lub odpisy zrobione "na odwal"...no cóż. Licz się z tym, że mogę zrezygnować z takiej toksycznej przygody (mam do tegopełne prawo)
5. Wszystko co robisz staraj się pisać w czasie przyszłym prostym (Future Simple) To znaczy podejmując jakąś akcję nie piszesz "Uderzyłem go prosto w skroń, ponieważ wtedy zemdlał a ja idę dalej" tylko piszesz "Spróbowałem uderzyć go w skroń, ponieważ wtedy on mógłby zemdleć a ja miałbym szansę spokojnie iść dalej" - jeżeli napiszesz mi tak jak w pierwszym zdaniu, ja od razu uznaję to za porażkę i cała akcja się sypie. Czyli w tym przypadku nie udałoby ci się ogłuszyć przeciwnika i to on zrobił ci kuku :P (Totalnie nie umiem tłumaczyć w krótkich słowach .-. )
6. W postach proszę myśli zapisywać kursywą, słowa pogrubieniem lub kolorem a cytaty brać w "cudzysłów". Dotarłeś tutaj? Jeżeli się zgłaszasz do mojego działu (temat Smocza wylęgarnia) to w swoim poście pod formularzem zgłoszeniiowym napisz białym kolorem nazwę jakiejkolwiek części ciała smoka.

Kaiwe - 2017-12-07, 22:02


FABUŁA


1. Świat w jakim odgrywa się wasza przygoda to Japonia - oczywiście mogą zdarzyć się wyjątki ale wtedy uwzględniam to w 1 poście przygody
2 Japonia jest częścią planety zwanej Ziemią - co za tym idzie świat nie ogranicza się do 7 regionów a idzie dalej. Można śmiało zwiedzać Chiny, Europę, USA itd.
3. NIE PROWADZĘ wątków seksualnych - jak masz ochotę na igraszki to czeka cię post który będzie wyglądać mniej więcej tak - "Zostałeś zaprowadzony przez niego do sypialni, następnie na łóżko i pozbawiony ubrań. Zapowiadała się cudowna noc.....Następnego dnia (...)"
3.1 NIE PROWADZĘ gier w klimacie czysto romantycznym, psychopatycznym, psychologicznym, horrorystycznym albo detektywystyczym. Nie jest to moja działka.
4. Najlepiej czuję się w klimacie fantasy, fantastyki i science fiction
5. Na Ziemi oprócz pokemonów istnieją też zwierzęta - od rybek w akwarium, dzikie tygrysy, szalone Emu, gadatliwe papugi na zabójczych pająkach kończąc
6. W przygodzie możesz zarabiać jak i też tracić pieniądze
7. Realizm przede wszystkim - MUSISZ codziennie jeść, pić, spać itp. To samo tyczy się pokemonów.
8. Bez wzlęgu na wszystko w świecie istnieją inne wymiary, stwory zamieszkujące je, artefakty itp.
9. Siostra Joy, sierżant Jeny i inni - to osobne NPC'ty, nie ma klonów tak jak w anime że w każdym PC jest jedna i ta sama pielęgniarka
10. Klimat Japoni - zaproszam do tego artykułu
11. Zezwalam na przekleństwa w przygodzie ale z umiarem
12. Za wszelakie atrakcje tj. safarii w przygodzie czy kupno jedzenia oczywiście płacisz pieniędzmi które zazwyczaj wydajesz na forum w sklepach/ogródkach itp.
13. Twoja postać może zginąć, więc myśl nią a nie po prostu piszesz posty. Postać może łamać kości, złapać chorobę, zranić się ... Chyba, że nie jesteś człowiekiem ale wtedy proszę swoje "moce" i "umiejętności" zaznaczyć gdzieś wyraźnie w kp.
14. Nie pozwalam na masowe mordowanie
15. Mega Ewolucja - kupujesz co trzeba ale w przygodzie najpierw musisz znaleźć, ewentualnie kupić od kogoś, Key Stone oraz Mega Stone. Pokemon z niskim poziomem który przeszedł M.Evo może oszaleć a już na pewno się tak stanie, jeżeli w przygodzie nie zobaczę więzi która was łączy
16. Twoja postać ma dom? Uwzględnij w kp czy to dom, mieszkanie albo....namiot? xD
17. Wszelakie rany które odniesiesz, zaniki pamięci itd daję ci ja. Nie możesz mi w środku podróży napisać, żenagle się przewróciłeś i złamałeś nogę.
17.1 Jeżeli postać ma jakieś rany, zaniki pamięci, moce lub "specjalne przedmioty" ZANIM została jej założona przygoda (u mnie) - uwzględnij to w Kp.

Kaiwe - 2018-06-06, 22:33



POKEMONY


1. Pokemony trzeba karmić codziennie, maxymalnie mogą przetrwać do 4 dni bez jedzenia - potem umierają po 2-óch dniach (dotyczy to również startera) Pokemony muszą też spać.
2. Pokemony tak jak ludzie łamią kości, krwawią, duszą się.
3. W pokeballu (i innych 'ballach) pokemony są w stanie podobnym do snu, regenerują siły i chociaż nie widzą co się dzieje na zewnątrz - doskonale wszystko słyszą/
4. Niektóre typy pokemonów i gatunki po prostu się nie lubią - i nie mam na myśli Sevipera & Zangoose czy typów smoczych i wróżkowych ;)
5. Zezwalamna fakemony, daję fakemony, stworki nieoficjalne i oficjalne a także unique które istnieją na forum i poza nim
6. Pamiętaj, że nie wszystkie fakemony pojawiające się w przygodzie masz automatycznie łapać.
7. Charakter pokemonów z "wymian u Ann" określam ja - więc musisz mnie poinformować, że zdobyłeś/aś z tamtąd pokemona.
8. Jajka pokemonów i ich wykluwanie - wykluwasz w forumowym inkubatorze albo w przygodzie.
9. Box - niewielki komputerek który możesz mieć przy sobie lub w PC (zależy jak rozegrać to na fabule)
9.1 Istnieje też możlwiość spotkania "professorka" lub "farmera" który udostępni ci swoje tereny dla twoich złapanych pokemonów
10. Charakter pokemona (bez względu na jego pochodzenie czy to safarii czy coś innego oraz stadium ewolucji) może ulec zmianie na lepsze lub gorsze w zależności od emocji, wspomnień, czynów trenera i wydarzeń.
11. Pokemony wydają gamę różnych odgłosów, nie mówią non-stop swojej nazwy jak w angielskim anime
12. Ewoluowanie Eevee wygląda u mnie nieco inaczej - po pierwsze ten pokemon musi wbić 16 poziom. Po drugie musisz kupić odpowiedni kamień. Po trzecie ewolucja dzieje się w przygodzie ale nie na zasadzie podania stworkowki kamienia a w konkretnej sytuacji - np. pływając w jeziorze eeve uznaje, że czuje się zajebiście i ewoluuje w Vaporeona xD
13. W strefie safari (przygoda) pokemona którego chce się złapać należy przekonać dyplomatycznie albo użyć do tego siły w postaci walki 1 vs 1
14. Nie trzymam się kurczowo bulby i serebii jeżeli chodzi o "charakterystykę" pokemonów. Jasne - Rayquaza będzie w stanie przeżyć w przestrzeni kosmicznej, jednak Furret nie jest większy od Charizarda a ty nie przelecisz się na Pidgeotto znającym ruch Fly.
15. Ja steruję pokemonem. To znaczy, że nie możesz np. napisać w swoim poście, że Togedemaru podbiegła do ciebie i zaczęła domagać się jedzenia. Takie cuś ja piszę :3

Kaiwe - 2018-06-06, 22:33



WALKI


1. Dwuwalki są u mnie bardzo rzadkie
2. Na post walki możesz użyć max 6 ataków
3. Wiem, że niektórzy mają świetne pomysły w postaci łączenia ataków - ale weź pod uwagę, że to nie jest coś łatwego. Taka "sztuczka" wymaga wcześniej ćwiczenia, długiego ćwiczenia i "mechanicznie" zabiera ci 2 ruchy.
4. Na całą bitwę możesz użyć jednego medykamentu/jagody
5. Nie używam systemowego sposobu obliczania szkód zadaych pokemonowi
6. Atak twojego pokemona i przeciwnika, w zależności od mojego widzi mi się, mogą się zderzyć i wtedy albo oby dwa zostaną ranne albo tylko jedno - w najlepszym przypadku po prostu się rozproszą
7. Nasz systemowy sposób sędziowania walk jest do bani. Sztywny, zimny, zabierający cała frajdę. Więc w przygodzie to zmieniam - myśl, baw się, kombinuj. Korzystaj z oczywistych oczywistoci jak np. uderzenie mocnym Flamethrower w pędzący w stornę pokamona Water Gun wytworzy parę. Użycie Gust rozwieje każdy Smog, pokrycie się na chwilę Iron Defense obroni pokemona od ostrych kłów przeciwnika...Jest naprawdę masa kombinacji!
8. Paraliż powoduje zmniejszenie szybkości oraz co jakiś czas uniemożliwa wykonanie ruchu. Nie da się sparaliżować pokemonów ziemnych, kamiennych i elektrycznych !
9. Burza piaskowa (Sandstorm) obniża celność o 40% (podobnie jak Sand Attack) i zadaje obrażenia pod koniec rundy.
10. Rain Dance może spowodować poślizgnięcie się na mokrej ziemi (dotyczy oby dwóch pokemonów)
11. Stojąc na arenie uważaj aby nie trafił cię jakiś chybiony atak ;)
12. Treningi mile widziane - dzięki temu twój pokemon w przygodzie staje się silniejszy. Nafaszerowanie go mechanicznie enigmami, RC i płytkami nie zrobi z niego pokemona który może pokonać każdego
13. Jeżeli się zgłaszasz do mojego działu (temat Smocza wylęgarnia) to w swoim poście pod formularzem zgłoszeniiowym napisz białym kolorem nazwę pokemona z typem smoczym.


Kaiwe - 2018-06-06, 22:34



INFORMACJE DODATKOWE


1. Moje gg: 50742950
2. Cwaniaczków, lizusów oraz nękaczy będę ostro karać
3. Za wymuszanie ode mnie odpisów grozi wywalenie z działu
4. Osobą z mocami które mogą rozdupić cały świat, pochodzą z wymiaru gdzie non stop kest wojna mówię NIE.
5. Nie mam zawsze racji- mogę się też wiele razy mylić więc jeżeli widzisz błąd - pisz mi grzecznie na PW a nie robisz jakieś zamieszanie na całym forum
6. Lubię dobrze zrobione, nie napisane "na odpierdol", Karty Postaci :]
7. Jestem MG z ponad pięcioletnim doświadczeniem - m.in dlatego regulamin jest taki długi



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group