Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-04-22, 23:02 Spis umiejętności Pokemonów
~ Spis umiejętności Pokemonów ~
1. Do skanu oprócz nazwy trzeba dać również opis umiejętności.
2. Przypominam, że każdy Pokemon może znać tylko jedną umiejętność.
Adaptability - Bonus za używanie ataku takiego samego typu, jaki ma użytkownik, jest równy 2 zamiast 1,5.
Aerilate - Zwiększa moc ataków typu normlanego o 20%, następnie zmienia typ tych ataków na flying.
Aftermath- Kiedy Pokemon zostaje pokonany za pomocą ataku podczas którego miał miejsce kontakt fizyczny, jego przeciwnik traci 1/4 maksymalnego HP.
Air Lock - Zapobiega występowaniu zjawisk pogodowych i sprawia, że działające na polu bitwy zanikają.
Analytic - Zwiększa siłę ataku Pokemona o 30%, gdy atakuje on jako ostatni.
Anger Point - Kiedy Pokemon zostaje trafiony ciosem krytycznym, moc jego ataku wzrasta do maksimum.
Anticipation - Ostrzega, gdy przeciwnik zna ruchy superefektywne i pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO).
Arena Trap - Przeciwnik nie może uciec ani zostać wycofany z walki. Wraca do Pokeballa, jeśli nie dotknie podłoża (typ latający lub umiejętność Levitate) bądź zna atak Baton Pass. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona wzrasta dwukrotnie.
Aroma Veil - Blokuje działanie na użytkownika i Pokemony w grupie takich ataków jak: Taunt, Torment, Encore, Disable, Heal Block i Attract.
Aura Break - Odwraca zdolności Fairy Aura i Dark Aura. Zamiast zwiększenia mocy Pokemonów z tymi umiejętnościami, ich moc spada o 33% tak długo, jak użytkownik Aura Break jest na polu bitwy.
Bad Dreams - Kiedy przeciwnik śpi, co turę traci 1/8 maksymalnej wartości HP.
Battery - Zwiększa siłę ataków specjalnych sojusznika o 30%.
Beast Boost - Za każdym razem, gdy pokemon z tą umiejętność pokona przeciwnika, zwiększa się jego najlepsza statystyka o jeden stopień (10%).
Berserk - Zwiększa Specjalny Atak posiadacza tej umiejętności o jeden stopień (10%), gdy otrzyma cios, który zmniejszy jego HP o połowę.
Big Pecks - Obrona Pokemona nie może zostać obniżona.
Blaze - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki ogniste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Bulletproof - Chroni użytkownika przed niektórymi atakami, które oparte są na kulach bądź bombach (np: Acid Spray)
Cheek Pouch - Regeneruje 1/3 maksymalnego HP użytkownika, kiedy zje on jagodę dającą efekt w trakcie bitwy.
Chlorophyll - Kiedy podczas walki świeci słońce, szybkość Pokemona podwaja się. Wraca do normy, gdy pogoda się zmienia.
Clear Body - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika.
Cloud Nine - Zapobiega występowaniu zjawisk pogodowych i sprawia, że działające na polu bitwy zanikają.
Color Change - Typ Pokemona zmienia się wraz z każdym ofensywnym ruchem przeciwnika na odpowiadający typowi przyjętego ataku.
Comatose - Pokemon zawsze śpi i nigdy się nie budzi. Może atakować bez budzenia się.
Competitive - Specjalny atak Pokemona wzrasta o 20%, kiedy zostają mu zmniejszone statystyki.
Compoundeyes - Pokemon ma zwiększoną celność o 30%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na to, że dziki Pokemon będzie trzymał przedmiot wzrasta o 50%.
Contrary - Ataki zwiększające statystki tego Pokemona obniżają je, a zmniejszające podwyższają je.
Corrosion - Może zatruć przeciwnika, nawet jeśli posiada on typ stalowy lub trujący.
Cursed Body - Kiedy zostaje trafiony atakiem, który wymaga kontaktu fizycznego, blokuje go w 30% przypadków.
Cute Charm - Przy fizycznym kontakcie istnieje 30% szans na zauroczenie przeciwnika przeciwnej płci. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, prawdopodobieństwo spotkania Pokemona przeciwnej płci wynosi 66,6%.
Damp - Blokuje ataki Selfdestruct i Explosion.
Dancer - Jeżeli przeciwnik używa ruchu "Dance", posiadacz tej zdolności automatycznie po nim wykonuje ten sam ruch. Nie odejmuje mu to możliwości użycia zwykłego ruchu.
Dark Aura - zwiększa siłę ataków typu Dark o 33.3%
Dazzling - Szokuje przeciwnika, sprawiając, że nie może on użyć ruchów z priorytetem.
Defeatist - Atak i specjalny atak Pokemona zostają obniżone o połowę, kiedy jego HP spada poniżej 50%.
Defiant - Atak Pokemona wzrasta o 20%, kiedy zostają mu zmniejszone statystyki. Nie działa to w przypadku obniżeniu statystyk samemu sobie lub przez sprzymierzeńców.
Delta Stream - Pokemon tworzy silny wiatr, który osłabia wszystkie ruchy superefektywne na Pokemony typu latającego (zadają obrażenia x1 zamiast x2). Wiatr wieje, dopóki użytkownik nie zejdzie z pola bitwy.
Disguise - Pokemon może obronić się przed pierwszym ruchem przeciwnika, który zadaje obrażenia. Nie dotyczy to obrażeń wywołanych konfuzją czy efektem pogodowym.
Download - Zwiększa specjalny atak Pokemona o jeden poziom, kiedy specjalna obrona
przeciwnika jest równa lub niższa od jego obrony, a kiedy jest od niej wyższa, zwiększa jego atak.
Drizzle - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna padać deszcz. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.
Drought - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, słońce zaczyna mocno świecić. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.
Dry Skin - Kiedy słońce mocno świeci, HP Pokemona co turę obniża się o 1/8 wartości maksymalnej, a kiedy pada deszcz wzrasta o tę samą ilość. Dodatkowo, ataki typu ognistego zadają mu o 25% więcej obrażeń, a typu wodnego odnawiają 1/4 maksymalnej wartości HP.
Early Bird - Pokemon w czasie walki śpi o połowę krócej, niż spałby normalnie.
Effect Spore - Przy kontakcie fizycznym obu Pokemonów istnieje 10% szans na sparaliżowanie, uśpienie lub zatrucie przeciwnika.
Electric Surge - Gdy na pole walki wchodzi pokemon tą umiejętnością, zmienia otoczenie w Electric Terrain.
Emergency Exit - Pokemon ucieka lub zmienia się z innym (w przypadku walki trenerskiej), gdy jego HP spadnie poniżej połowy.
Fairy Aura - Podnosi moc ataków typu Fairy o 33.3%
Filter - Obniża o 1/4 ilość obrażeń zadawanych przez superefektywne ataki przeciwnika.
Flame Body - Przy fizycznym kontakcie istnieje 30% szans na podpalenie przeciwnika. Dodatkowo, kiedy Pokemon z tą zdolnością jest w drużynie, ilość kroków niezbędnych do wyklucia się jajek zostaje zmniejszona o połowę.
Flare Boost- Kiedy Pokemon zostaje oparzony, jego statystyka specjalnegoataku zostaje podwyższona o 50%.
Flash Fire - Uodparnia od ataków typu ognistego, a w skutek ich trafienia zwiększa siłę ognia.
Flower Gift - Zwiększa atak i specjalną obronę Pokemona (x1.5), kiedy słońce mocno świeci. Cherrim dodatkowo zmienia wtedy formę.
Flower Veil - Chroni przed obniżeniem statystyk Pokemonom typu trawiastego w grupie.
Fluffy - Siła ataków, które powodują kontakt fizyczyny, zostaje zmniejszona o połowę. Ataki ogniste zadają z kolei podwójne obrażenia. W przypadku, gdy ognisty ruch zadaje kontakt fizyczny, posiadacz tej zdolności otrzymuje normalne obrażenia.
Forecast- Typ i forma Castforma zmienia się zależnie od pogody.
Forewarn - Pozwala zobaczyć nazwę najsilniejszego ataku przeciwnika.
Friend Guard - W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Frisk - Pozwala Pokemonowi zobaczyć jaki przedmiot trzyma przeciwnik.
Full Metal Body - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika.
Fur Coat - Obniża o połowę siłę ataków fizycznych wroga.
Gale Wings - Wszystkie ataki typu lot mają zwiększony priorytet o 1. Umiejętność działa tylko wtedy, gdy jej posiadacz ma 100% HP.
Galvanize - Zmienia ruchy typu normalnego w ruchy typu elektrycznego oraz zwiększa ich siłę o 20%.
Gluttony - Powoduje, że Pokemon zjada trzymaną jagodę po utracie 50% punktów życia (zwykle jest to 75%).
Gooey - Szybkość przeciwnika spada, kiedy użyje ataku wymagającego kontaktu fizycznego z użytkownikiem umiejętności.
Grass Pelt - Obrona użytownika zwiększa się o 50%, kiedy walczy on na trawiastym podłożu, lub użyje Grassy Terrain.
Grassy Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Grassy Terrain.
Guts - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty, sparaliżowany, zamrożony albo zasypia, jego atak wzrasta (x1.5).
Harvest - Istnieje 50% szansy na odnowienie użytej jagody. Jeśli świeci słońce, szansa wzrasta do 100%.
Healer - Pod koniec każdej tury istnieje 30% szans, że któryś ze sprzymierzeńców zostanie uleczony ze zmiany statusu.
Heatproof - Obniża o połowę obrażenia zadawane przez ataki ogniste i wynikające z podpalenia.
Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Honey Gather - Istnieje prawdopodobieństwo, że po stoczonej walce Pokemon znajdzie przedmiot "Honey" (miód). Im większy poziom - tym większa szansa.
Huge Power - Pokemon z tą umiejętnością ma podwojoną statystykę ataku.
Hustle - Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony (x1.5), ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Hydration - Kiedy pada deszcz, zmiany statusu Pokemona są leczone po każdej turze walki.
Hyper Cutter - Uniemożliwia obniżenie ataku Pokemona.
Ice Body - Kiedy podczas walki pada grad (Hail), HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.
Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie do 200%.
Illusion - Sprawia, że Pokemon przyjmuje wygląd ostatniego Pokemona w drużynie. Umiejętność przestaje działać po przyjęciu ciosu od przeciwnika.
Immunity - Pokemon nie może zostać zatruty.
Imposter - Na początku walki Pokemon transformuje się w przeciwnika.
Infiltrator - Podczas ataku ignoruje "bariery" powstałe w wyniku ruchów Reflect, Light Screen, Safeguard i Substitute.
Innards Out - Gdy pokemon z tą umiejętnością zostania pokonany, przeciwnik otrzymuje obrażenia równe posiadanemu HP pokemona z tą umiejętnością tuż przed uderzeniem (zanim zemdlał).
Inner Focus - Pokemon nigdy nie stchórzy (flinch).
Insomnia - Pokemon nie może zasnąć.
Intimidate - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, siła ataków przeciwnika spada o jeden poziom. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.
Iron Barbs - Zadaje obrażenia równe 1/8 maksymalnego HP każdemu oponentowi, który zaatakuje użytkownika ruchem wymagającym fizycznego kontaktu. Jeśli Pokémon z tą umiejętnością zostanie trafiony przez atak uderzający kilka razy, który wymaga kontaktu fizycznego (np. Fury Swipes), każde trafienie zadaje oponentowi obrażenia.
Iron Fist - Zwiększa siłę ataków podczas których wykorzystywane są pięści o 20%.
Justified - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Dark.
Keen Eye - Celność użytkownika nie może zostać obniżona, a także ignorowane są przez niego zmiany w statystyce szansy na unik u przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.
Klutz - Na Pokemona nie działają żadne efekty trzymanych przedmiotów. Wyjątkiem są przedmioty mające wpływ na doświadczenie (Exp Share, Macho Brace).
Leaf Guard - Zapobiega zmianie statusu Pokemona przez przeciwnika, kiedy słońce mocno świeci.
Levitate - Ataki typu ziemnego (oprócz Thousand Arrows), zdolność Arena Trap oraz ataki Spikes, Toxic Spikes, Sticky Web, Rototiller, Sky Drop, Electric Terrain, Grassy Terrain, Misty Terrain i Psychic Terrain nie oddziałują na Pokemona posiadającego tę umiejętność.
Light Metal - Waga Pokemona jest o połowę mniejsza niż normalnie.
Lightningrod - użytkownik ściąga na siebie wszystkie ataki elektryczne, lecz nie odnoszą one żadnych skutków. Dodatkowo siła Specjalnego Ataku tego Pokemona wzrasta o jeden poziom.
Limber - Pokemon nie może zostać sparaliżowany.
Liquid Ooze - Przeciwnik traci HP, zamiast je zregenerować, kiedy używa ataków wysysających życie (np. Absorb).
Liquid Voice - Wszystkie ruchy dźwiękowe zmieniają swój typ na wodny.
Long Reach - Ataki użytkownika, które powinny mieć kontakt fizyczny z przeciwnikiem, nie mają go.
Magic Guard - Pokemon traci HP tylko wtedy, kiedy przeciwnik atakuje go za pomocą bezpośrednich ataków (za wyjątkiem obrażeń wynikających z użycia ruchów: Substitute, Struggle, Pain Split, Curse i Belly Drum).
Magician - Przy uderzeniu użytkownik z tą umiejętnością kradnie trzymany przedmiot przeciwnika.
Magma Armor - Pokemon nie może zostać zamrożony. Dodatkowo, kiedy Pokemon z tą zdolnością jest w drużynie, ilość kroków niezbędnych do wyklucia się jajek zostaje zmniejszona o połowę.
Magnet Pull - Powstrzymuje stalowe Pokemony przed ucieczką z walki (nie działa w przypadku użycia Baton Pass). Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie stalowych Pokemonów rośnie do 150%.
Marvel Scale - Kiedy status Pokemona odbiega od normy przez poparzenie, paraliż, zatrucie, zamrożenie lub sen, jego obrona wzrasta o 50%.
Mega Launcher - Zwiększa o połowę siłę ataków opartych na pulsie (Pulse).
Merciless - Wszystkie ataki pokemona zawsze trafiają krytycznie, gdy przeciwnik jest otruty. Nie dotyczy sytuacji, gdy rywal posiada Battle Armor, Shell Armor lub jest pod wpływem Lucky Chant.
Minus - Kiedy inny Pokemon w walce ma umiejętność "Plus" lub "Minus", specjalny atak użytkownika rośnie o 50%.
Misty Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Misty Terrain.
Mold Breaker - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.
Moody - Na początku walki jedna ze statystyk Pokemona zostaje podwyższona o dwa poziomy, a inna obniżona o jeden poziom.
Motor Drive - Gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, jego szybkość wzrasta o jeden poziom.
Moxie - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom w przypadku pokonania innego Pokemona.
Multiscale - Kiedy Pokemon ma maksymalną ilość HP, otrzymuje o połowę mniej obrażeń.
Multitype - Typ i forma Pokemona zależy od trzymanej przez niego Płyty (Plate).
Mummy - Zmienia na "Mummy" umiejętność każdego Pokemona, który go dotknie.
Natural Cure - Kiedy Pokemon zostaje wycofany do Pokeballa, wylecza się ze wszystkich zmian statusu.
No Guard - Wszystkie ataki użyte przez Pokemona z tą zdolnością oraz przeciwko niemu mają 100% celności. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, częstotliwość napotykania dzikich Pokemonów wzrasta o 50%.
Normalize - Wszystkie ataki Pokemona są traktowane jako typu normalnego i ich moc zwiększa się o 20%.
Oblivious - Pokemon nie może zauroczyć się. Umiejętność nautralizuje działanie Taunt.
Overcoat - Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń od efektów pogodowych oraz nie działają na niego efekty ataków proszkowych.
Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Own Tempo - Pokemon nie może zostać zdezorientowany.
Parental Bond - Pokemon każdy atak wyprowadza podwójnie, z czego siła drugiego uderzenia jest zmniejszona do 25%.
Pickpocket - Kradnie przedmiot przeciwnika, kiedy go dotknie.
Pickup - Istnieje 10% szans, że po stoczonej walce Pokemon znajdzie jakiś przedmiot. Im wyższy poziom Pokemona, tym większa szansa na cenniejszy przedmiot. Umiejętność nie działa, kiedy użytkownik już coś trzyma.
Pixilate - Ponosi o 20% siłę ataków normalnych i zamienia ich typ na Fairy.
Plus - Kiedy inny Pokemon w walce ma umiejętność "Minus" lub "Plus", specjalny atak użytkownika rośnie o 50%.
Poison Heal - Kiedy Pokemon jest zatruty, na koniec każdej tury odzyskuje 1/8 maksymalnego HP, zamiast je tracić.
Poison Point - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Touch - Kiedy użytkownik zaatakuje przeciwnika atakiem mającym kontakt fizyczny, istnieje 30% szans na zatrucie go.
Power Construct - Gdy HP Zygarde 10% Forme albo 50% Forme spadną poniżej 50%, zmienia się w Complete Forme. Zygarde w tej formie zyskuje różnicę w HP między HP starej, a nowej formy.
Power of Alchemy - Jeżeli sojuszniczy pokemon polegnie, posiadacz tej umiejętności zdobywa jego zdolność. Nowo nabyta umiejętność aktywuje się tak, jakby pokemon dopiero wszedł na pole bitwy.
Prankster - Priorytet ataków niezadających obrażeń zostaje podwyższony o 1. Jeśli Pokemon (dot. zarówno użytkownika jak i rywala) ma typ mroczny, nie działają na niego ataki z priorytetem zwiększonym przez Prankster.
Ta zdolność została zmodyfikowana na potrzeby forum! Pressure - Stworek, który atakuje Pokemona z tą zdolnością, używa o jeden ruch mniej, niż ma narzucone (np. normalnie mógłby użyć 4 ruchów, ale rywal ma Pressure, więc wykonuje 3). Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Prism Armor - Zmniejsza siłę ataków superefektywnych o 25%.
Protean - Zdolność zmienia typ Pokemona na typ ataku, który użytkownik zamierza wykonać (nawet, jeśli ruch się nie powiedzie).
Psychic Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Psychic Terrain.
Pure Power - Pokemon z tą umiejętnością ma podwojoną statystykę ataku.
Queenly Majesty - Dopóki pokemon z tą umiejętnością jest na polu, żaden pokemon nie może używać ruchów z priorytetem.
Quick Feet - Kiedy Pokemon zostaje dotknięty przez zmianę statusu, jego szybkość wzrasta o 50%. Neutalizuje spadek szybkości spowodowany paraliżem. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, częstotliwość napotykania dzikich Pokemonów spada.
Rain Dish - Kiedy podczas walki pada deszcz, HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.
Rattled - Zwiększa szybkość Pokemona o jeden poziom, jeśli zostanie on trafiony atakiem typu Bug, Ghost bądź Dark.
Receiver - Jeżeli sojuszniczy pokemon polegnie, posiadacz tej umiejętności zdobywa jego zdolność. Nowo nabyta umiejętność aktywuje się tak, jakby pokemon dopiero wszedł na pole bitwy.
Reckless - Zwiększa siłę ataków obosiecznych (np. Double-Edge) oraz powodujących obrażenia przy nietrafieniu (np. Jump Kick) o 20%.
Refrigerate - zwiększa siłę ataków normalnych o 20% i zmienia ich typ na Ice.
Regenerator - Pokemon regeneruje swoje HP po odwołaniu z walki o 33.3% maksymalnego.
Rivalry - Jeśli Pokemon ma taką samą płeć jak przeciwnik, to siła bazowa jego ataków wzrasta o 25%. Jeśli przeciwną, to spada o 25%.
RKS System - Zmienia typ pokemona zależnie od trzymanej przez niego karty pamięci.
Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
Rough Skin - Kiedy Pokemon zostaje zaatakowany fizycznym atakiem, HP przeciwnika spada o 1/16 wartości maksymalnej.
Run Away - Pokemon ma zagwarantowaną możliwość ucieczki w walce z dzikim Pokemonem. Umiejętność nie działa, kiedy zostanie użyty Mean Look lub Block. Dodatkowo nieskuteczna przeciwko Pokemonom z umiejętnością Arena Trap, Magnet Pull i Shadow Tag.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2018-06-07, 11:45, w całości zmieniany 24 razy
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-04-22, 23:03
Sand Force - Zwiększa siłę ataków typu Ground, Rock i Steel o 33% podczas burzy piaskowej.
Sand Rush - Podwaja szybkość Pokemona podczas burzy piaskowej.
Sand Stream - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna szaleć burza piaskowa. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.
Sand Veil - Unikliwość Pokemona wzrasta o jeden poziom podczas burzy piaskowej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Sap Sipper - W przypadku trafienia ruchem typu Grass, Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń, a jego atak zostaje podwyższony o jeden poziom.
Schooling - Jeżeli Wishiwashi ma 20lvl lub większy i posiada więcej niż 25% HP, zmienia się w School Form. Kiedy jego HP spadnie poniżej 25%, pod koniec rundy wraca do Solo Form.
Scrappy - Powoduje, że ataki typu normalnego i walczącego wykonane przez tego Pokemona działają na Pokemony-Duchy.
Serene Grace - Podwaja szansę występowania dodatkowych efektów ataków ofensywnych używanych przez tego Pokemona.
Shadow Shield - Kiedy Pokemon ma maksymalną ilość HP, otrzymuje o połowę mniej obrażeń.
Shadow Tag - Przeciwnik nie może uciec ani zostać wycofany z walki, chyba, że użyje ruchu Baton Pass, U-turn czy Volt Switch lub jeśli trzyma Shed Shell, lub jeśli ma typ duch.
Shed Skin - Po każdej turze walki istnieje jedna szansa na trzy na wyleczenie się Pokemona ze zmian statusu.
Sheer Force - Ataki, które mają dodatkowy efekt, tracą go, ale ich moc zwiększa się o 33%. Umiejętność neutralizuje negatywne działanie Life Orb, kiedy używane są ataki mające drugi efekt (z wyjątkiem Flare Blitz).
Shield Dust - Ataki ofensywne, którymi zostanie zaatakowany ten Pokemon, na pewno nie będą miały dodatkowych efektów.
Shields Down - Gdy HP Pokemona spada poniżej połowy, zmienia się w Core Form. Jeżeli HP wzrośnie do min. 50% HP, użytkownik przybiera Meteor Form. W Meteor Form jest odporny na zmiany statusów.
Simple - Podwaja zmiany statystyk Pokemona, zarówno pozytywnie jak i negatywnie.
Skill Link - Sprawia, że ataki podczas których ciosy wyprowadzone są kilkakrotnie zawsze uderzają maksymalną ilość razy (5).
Slow Start - Sprawia, że przez pierwsze pięć tur atak i szybkość Pokemona są obniżone o połowę.
Slush Rush - Podwaja szybkość pokemona podczas burzy śnieżnej. Pokemon z tą zdolnością nie otrzymuje obrażeń zadawanych przez burzę śnieżną.
Sniper - Moc krytycznych uderzeń użytkownika wzrasta do 200% (zazwyczaj jest to 150%)
Snow Cloak - Kiedy szaleje burza gradowa (Hailstorm), szansa na unik Pokemona wzrasta o jeden poziom. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona występuje spada o 50%.
Snow Warning - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna padać grad. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.
Solar Power - Kiedy słońce mocno świeci, specjalny atak Pokemona wzrasta o 1,5 raza, a jego HP co turę spada o 1/8 wartości maksymalnej.
Solid Rock - Obniża o 1/4 moc ataków superefektywnych.
Soul-Heart - Zwiększa Specjalny Atak o jeden stopień (10%) za każdym razem, gdy jakiś pokemon zostanie pokonany.
Soundproof - Pokemon jest odporny na ataki dźwiękowe. Dodatkowo, jeśli Pokemon zostanie zmieniony za pomocą Baton Pass, działanie Perish Song zadziała.
Speed Boost - Szybkość Pokemona jest zwiększana o jeden poziom co każdą turę.
Stakeout - Gdy przeciwnik wymienia się w środku walki, następny pokemon (rywal) otrzymuje dwukrotnie większe obrażenia.
Stall - Pokemon zawsze atakuje jako ostatni (chyba że inny trzyma Lagging Tail lub Full Incense).
Stamina - Gdy pokemon zostaje uderzony jakimś atakiem, jego obrona wzrasta o jeden stopień (10%).
Stance Change - Pokemon zmienia formę (w tym statystyki) w zależoności od typu walki.
Static - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie elektrycznego Pokemona rośnie o 150%.
Steadfast - Za każdym razem, kiedy Pokemon stchórzy (flinch), jego szybkość wzrasta o jeden poziom.
Steelworker - Zwiększa siłę ataków stalowych o 50%.
Stench - Przy kontakcie fizycznym istnieje 10% szansy na to, że przeciwnik stchórzy. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na spotkanie dzikiego Pokemona maleje o 50%.
Sticky Hold - Zapobiega utracie przedmiotu, który Pokemon trzyma. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, dzikie Pokemony będą częściej brały przy łowieniu na wędkę.
Storm Drain - Pokemon ściąga na siebie wszystkie wodne ataki. Nie zadają one obrażeń i dodatkowo podnoszą siłę Specjalnego Ataku Pokemona o jeden poziom.
Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona. Dodatkowo, gdyby miał on zostać pokonany przy pełnym zdrowiu jednym atakiem, pozostaje mu 1HP.
Suction Cups - Pokemon nie może zostać wycofany z walki przy pomocy ataków przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, dzikie Pokemony będą częściej brały przy łowieniu na wędkę.
Super Luck - Współczynnik trafienia krytycznego jest ponoszony o jeden poziom.
Surge Surfer - Gdy na polu znajduje się Electric Terrain, szybkość pokemona z tą zdolnością zostaje podwojona.
Swarm - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki robacze zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Sweet Veil - Chroni każdego Pokemona z drużyny przed zaśnięciem.
Swift Swim - Kiedy podczas walki pada deszcz, szybkość Pokemona podwaja się. Szybkość spada do normalnej, gdy pogoda się zmienia.
Symbiosis - Umiejętność pozwala na przekazanie trzymanego przedmiotu sojusznikowi.
Synchronize - Kiedy użytkownik zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany, status przeciwnika zmienia się na taki sam, chyba, że jest on na niego odporny ze względu na swój typ lub umiejętność.
Tangled Feet - Kiedy Pokemon jest zdezorientowany, jego zdolność unikania ciosów wzrasta o jeden poziom.
Tangling Hair - Gdy pokemon z tą zdolnością zostanie uderzony przez atak, który wymaga kontaktu fizycznego, zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden stopień (10%).
Technician - Moc ataków Pokemona o sile bazowej równej lub mniejszej niż 60 jest zwiększana o 1,5 raza.
Telepathy - Broni przed obrażeniami z ataków sprzymierzeńców podczas podwójnych i potrójnych bitew.
Teravolt - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.
Thick Fat - Osłabia o połowę siłę ataków typu ognistego i lodowego.
Tinted Lens - Podwaja siłę ataków, które są mało efektywne na przeciwnika.
Torrent - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki wodne zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Tough Claws - podnosi siłę ataków fizycznych o 33%
Toxic Boost - Kiedy Pokemon zostaje zatruty, jego statystyka ataku zostaje podwyższona o 50%.
Trace - Pokemon kopiuje umiejętność przeciwnika.
Triage - Ruchy leczące mają zwiększony priorytet. Nie dotyczy Leech Seed, Pain Split i Aqua Ring.
Truant - Pokemon musi co jedną turę odpoczywać (nie atakuje).
Turboblaze - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.
Unaware - Podczas zadawania ataków ofensywnych ignorowane są wszystkie zmiany statystyk wroga (poza szybkością).
Unburden - Kiedy Pokemon traci trzymany przedmiot w czasie walki, jego szybkość podwaja się.
Unnerve - Sprawia, że przeciwnik jest zdenerwowany, co powstrzymuje go od jedzenia trzymanych Berry.
Victory Star - Celność ruchów Pokemona i jego sprzymierzeńców zostaje zwiększona o 10%.
Vital Spirit - Pokemon nie może zostać uśpiony. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów rośnie o 50%.
Volt Absorb - Gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.
Water Absorb - Gdy Pokemon jest uderzany wodnym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.
Water Bubble - Zmniejsza siłę ognistych ataków, którymi zostanie trafiony posiadacz tej umiejętności, o 50%. Chroni go przed podpaleniem i podwaja siłę ataków wodnych.
Water Compaction - Zwiększa obronę pokemona o dwa stopnie (20%), gdy zostanie on trafiony ruchem typu wodnego.
Water Veil - Pokemon nie może zostać podpalony.
Weak Armor - Kiedy Pokemon zostaje trafiony fizycznym atakiem, jego obrona spada o jeden poziom (10%), a jego szybkość podwyższa się o dwa poziomy (20%).
White Smoke - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikich Pokemonów maleje o 50%.
Wimp Out - Pokemon ucieka lub zmienia się z innym (w przypadku walki trenerskiej), gdy jego HP spadnie poniżej połowy.
Wonder Guard - Na użytkownika działają jedynie ataki, które są na niego superefektywne, efekty pogody lub zmiany statystyk.
Wonder Skin - Sprawia, że ruchy, które nie zadają obrażeń (status moves), chybiają w 50% przypadków.
Zen Mode - Zmienia formę Pokemona, gdy jego HP spadnie poniżej połowy.
By Matryoshka, Ves, Keisuke for Pokemon Crystal.
Zakaz kopiowania!
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2018-06-22, 11:30, w całości zmieniany 7 razy
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-04-22, 23:05
~ Spis umiejętności Fakemonów ~
Przetłumaczone umiejętności z Pokemon Sage, które mogą znać Wasze Fakemony. Przypominam, że nie można dawać ich zwyczajnym Pokemonom, lecz jedynie wybranym Fakemonom (potrafiącym "władać" daną ablitką). Dodam też, że kilka z nich zostało lekko zmienionych, by miały sens przy forumowym systemie. Na Pokemon Sage co jakiś czas pojawiają się nowe umiejętności, dlatego jeśli widzisz, że którejś brakuje w naszym spicie, zgłoś to do administracji.
Adrenaline - Zwiększa szybkość użytkownika o 1 poziom (10%), kiedy ten posiada niski poziom życia.
Allure – Szansa na spotkanie Pokemona o przeciwnej płci wzrasta do 75%. Dodatkowo będzie miał on obniżoną unikliwość o 1 poziom (12,5%).
Brave Heart - Zwiększa obronę użytkownika o 1 poziom (10%), kiedy ten posiada zmianę statusu.
Conditioning - Za każdym razem, gdy użytkownik z tą umiejętnością oberwie dowolnym atakiem, który zadziała (nie spudłuje, nie odbije się od protectu itp.), następny zadaje 15% mniej siły obrażeń.
Content - Użytkownik odzyskuje 1/16 maksymalnej wartości HP, kiedy nie używa on fizycznego lub specjalnego ruchu.
Conundrum - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szansy zmylenie (konfuzja) przeciwnika.
Discretion - Użytkownik odzyskuje 5% max. wartości HP, jeśli użyty przez niego atak nie trafi. (znaczenie zmienione ze względu na system forum)
Eccentric - Umiejętność ta zwiększa specjalny atak użytkownika o 1 poziom (10%), a zarazem zmniejsza jego celność o 1 poziom (12,5%).
Eventide - W nocy zwiększa się specjalny atak pokemona, a w czasie dnia jego obrona. Obydwie statystyski podnoszą się o 1 poziom (10%).
Expert – Podwaja siłę obrażeń wynikających ze STABu (STAB >same-type attack bonus< - wynosi 1,5 jeśli Pokemon używa ruchu swojego typu).
Feedback - Zadaje obrażenia wrogowi za każdym razem, gdy ten używa specjalnych ruchów. Obrażenia wynoszą 1/16 max. wartości HP przeciwnika.
Feisty - Zwiększa atak użytkownika o 1 poziom (10%), kiedy przeciwnik posiada wyższy poziom.
Forage - Użytkownik ma 25% szansy na znalezienie jagody po pojedynku.
Full Force – Ataki , których moc bazowa (BP) wynosi 60 lub mniej, mają 50% więcej szansy na krytyczne obrażenia.
Ice Slick - Podnosi szybkość użytkownika o 1 poziom (10%) podczas burzy śnieżnej.
Malice - Użytkownik tej umiejętności ma z natury podniesioną statystykę ataku i specjalnego ataku o 1 poziom (10%).
Mooch - Użytkownik może zjeść każdą jagodę, którą trzyma partner bądź przeciwnik.
Novice – Neguje efekt STAB (STAB >same-type attack bonus< - wynosi 1,5 jeśli Pokemon używa ruchu swojego typu, czyli przy tej umiejętności STAB = 1).
Orbital Tide - Kiedy Pokemon walczy, zwiększa się grawitacja (ściąga na ziemię wszystkie Pokemony latające oraz posiadające umiejętność Levitate).
Overshadow - Obniża atak oraz specjalny atak o 1 poziom (10%) wszystkich przeciwników niższych od użytkownika.
Perforate - Ataki tego samego typu co użytkownik ignorują odporność przeciwnika.
Permafrost - Podnosi obronę (Defense) użytkownika o 1 poziom (10%) podczas burzy śnieżnej.
Pollution - Przyzywa kwaśny deszcz lub zmienia zwykły deszcz na kwaśny, który w obu wypadkach rani wszystkie Pokemony z wyjątkiem typu trującego i stalowego. Obrażenia wynoszą 1/8 max. wartości HP Pokemona co turę.
Psych Out - Użytkownik obniża specjalny atak wroga o 1 poziom (10%) po swym wejściu do walki.
Quickdraw - Priorytet wszystkich ataków (prócz Protect i Detect) wszystkich Pokemonów (zarówno użytkownika jak i przeciwnika) wynosi 0.
Scaveger - Gdy użytkownik pokona rywala, regeneruje 1/4 swojego maksymalnego HP.
Siphon - Kontaktowe ataki mają 30% szans na pochłonięcie i uleczenie się z połowy zadanych obrażeń.
Spectrum - Zmienia podstawowy typ Pokemona w zależności od koloru ciała przeciwnika (według uznania sędziego).
Stubborn - Kiedy HP użytkownika jest niższe niż połowa jego max. wartości, jego obrona wzrasta o 1 poziom (10%).
Sunbathe - Podczas słonecznej pogody użytkownik stopniowo odzyskuje HP (1/16 max HP w pierwszej turze, 2/16 max. HP w drugiej turze itd.).
Team Player - Podczas dwu-walki statystki użytkownika i jego partnera wzrastają o 1 poziom (10%).
By Yuki&Dafiar for Pokemon Crystal.
Zakaz kopiowania!
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2017-09-17, 22:54, w całości zmieniany 4 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.