Pokemon Crystal Strona Główna Pokemon Crystal
Forum PBF o tematyce Pokemon~

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Daisy7
2016-07-02, 11:16
MECZ W KŁIDICZA :V
Autor Wiadomość
Did
#czasnaprzenosiny


Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 3013
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2016-06-17, 13:44   MECZ W KŁIDICZA :V

Jest 3 zdanie, więc musi być nowy temat!


Jako, że jeszcze nie przeczytałem postu, to napiszę tylko jedno.

Mój Anka może się teleportować, więc dałbym go na szukającego, żeby złapał ZŁOTY ZNICZ *_* Powinien mieć ogromną przewagę nad innymi <3
_________________
Daisy7 "no niestety jestem na nie, ale nie hejcę" 2k17

KP|Box|Bank|Galeria
 
     
Erika 
The Nature-Loving Princess!



Dołączyła: 13 Maj 2016
Posty: 142
Wysłany: 2016-06-17, 16:27   

Cytat:
1.6 Dozwolone jest teleportowanie się, jednakże bez piłki. Nie można teleportować się za obręcze (bramki) ani poza teren boiska. Nie wybierajcie teleportującego się Poka na szukającego, gdyż kiedy dostrzeże znicza i przeteleportuje się obok niego, ten poleci już daleko w siną dal.


Obawiam się, że nie będzie tak łatwo :(

Obrońca
- Gardevoir - ma Protect, Psychic i dwie ręce więc myślę że sprawdzi się tu najlepiej
Pałkarz x2
- Medicham
- Raichu/Leavanny - pierwszy ma Quick Attack i Double Team, ten drugi ma Swords Dance, Agility, Aerial Ace i Flash którym może oślepić, by przeciwnikowi trudniej było uniknąć
Scigający x3
- Sylveon
- Lionoone/Raichu
- Houndoom
Szukający
- Sylveon/Linoone/Houndoom/Raichu - myślę czy by nie sparaliżować znowu Linoone i nie liczyć na szczęście, że uda mu się pierwszemu złapać znicz. Z drugiej strony Raichu ma Quick Attack oraz Double Team, którym może zmylić przeciwnika kiedy będzie biegł po znicz.

Trudno mi sobie wyobrazić jak Sylveon, Goundoom i Linoone będą grać na pozycji szukających :( Ale pałkarze potrzebują rąk stąd tak ustawiłam. Myślicie, że dla pałkarzy będzie miała znaczenie ich statystyka Ataku?


EDIT:
Ewentualnie dać sparaliżowanego Linoone na obrońce. Tak długo jak paraliż nie zadziała powinien obronić każdą bramkę. W tedy Gardevoir mogłaby być ścigającą ze swoim teleportem.
 
     
Did
#czasnaprzenosiny


Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 3013
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2016-06-17, 18:07   

Oh, nie doczytałem. W takim razie Gardevoir może być epicka na bramce, mogłaby zatrzymywać piłki przy pomocy psychic albo protect.


Co do ścigającego... Sylveon może łapać rzeczy w te wstążki? To byłoby epickie, gdyby mógł.
Co do Linoone, gdyby nie uzywał ataków, to by mógł bezproblemowo biegać i też się nada na szukającego.
_________________
Daisy7 "no niestety jestem na nie, ale nie hejcę" 2k17

KP|Box|Bank|Galeria
 
     
Erika 
The Nature-Loving Princess!



Dołączyła: 13 Maj 2016
Posty: 142
Wysłany: 2016-06-17, 18:58   

Faktycznie zapomniałam że paraliż dotyczy tylko ataków :D I masz rację co do Sylveona, również przeoczyłam ten fakt :3

W takim razie mamy już:
Obrońca
- Gardevoir - Psychic/Protect (może być tylko 1 atak i Daisy pisała coś że niektóre ataki męczą więc myślę, że Protect męczy trochę mniej)

Szukający
- Linoone - brak ataków, tylko przyspieszenie

Pałkarze
- Medicham - atak... może Zen Headbutt albo Bullet Punch?
- Raichu - atak Thunder Wave na Linoone (czy dałoby się porazić tym stalowy tłuczek i w tedy na kogoś posłać?

Ścigający
- Sylveon - atak Quick Attack/Atract/Draining Kiss
- Leavanny - atak Aerial Ace/Agility/Swords Dance?
- Houndoom - atak... nie wiem. Czy on zdoła sam złapać kafla czy trzeba się posłużyć Crunch do tego? Też się obawiam, że go w tedy zniszczy xd

EDIT: WSTĘPNY projekt banneru - LINK
Ta szachownica byłaby raczej identyczna w obu prostokątach, po prostu próbowałam innych kolorów z Littena. Myślałam, by w tych pomarańczowych okienkach dać takie małe ogniki, jak próbowałam nieudolnie narysować. I na środek pyszczek Littena. Ale to dość prosty projekt, więc może ktoś będzie umiał go rozwinąć albo w ogóle wymyślić coś lepszego.
 
     
Green
Greater than you



Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 36
Wysłany: 2016-06-17, 20:02   

Tłuczek jest z żelaza więc powinien przewodzić prąd, ale nie wiadomo w jaki sposób Daisy zachce nam przeszkodzić. Houndoom nie powinien potrzebować ataku żeby przenosić kafla, ma duże szczęki które powinny wystarczyć.
_________________
 
     
Księciu 
pstryk

Wiek: 30
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 1996
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-17, 22:28   

Mogę łapać znicz we wstążki. W anime Sylveon może manipulować ich długością. ;)
_________________


MXander Hale
Karta Postaci | Box | Bank | Trofea
 
     
Allie 
istnieję by być widzianą


Wiek: 22
Dołączyła: 06 Maj 2016
Posty: 141
Skąd: Taka duża wieś...
Wysłany: 2016-06-18, 11:44   

NIe umiem malować, więc banner pozostawiam wam xD ale polecam moją Medicham jako Pałkarza, tutaj idealny byłby Bullet Punch, Zen Headbutt, albo Ice Punch. W miarę możliwości nadaje się też na obrońcę, ze swoim Psychic, ma też Quick Guard, ale Daisy mówiła coś, ze atak nie może nieumożliwić wlecenie całej piłki do bramki, więc może Bullet Punch sprawdziłby się w tej wersji lepiej.
_________________

 
     
Kyuubi
Your worst nightmare


Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 1634
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2016-06-19, 17:13   

Nie jestem pewna czy paraliżowanie Linoone to dobry pomysł. W końcu nigdzie nie biegnę, a latam na miotle, więc to jej szybkość się liczy, tymczasem Daisy może to wykorzystać przeciwko nam. Prędzej wykorzystałabym Odor Sleuth, ewentualnie zmieniła swoją pozycję na ścigającego - mam Covet, a to jest ruch KRADNĄCY item ;>
_________________
Czy moje życie jest jakąś reżyserowaną na kolanie w sklepie zoologicznym grą komputerową? - DC1

[Chiyuri | Box | Bank] | [Joyce | Box | Bank] | [Yuuji | Box | Bank]
 
     
Erika 
The Nature-Loving Princess!



Dołączyła: 13 Maj 2016
Posty: 142
Wysłany: 2016-06-19, 18:01   

Nie ma mioteł, po prostu biegają :) I w opicie zdolności jest, że paraliż nie wpływa na szybkość. Tzn masz +50% szybkości bez objawów paraliżu. Ostatnim razem nie wyszło, bo używałaś ataków. Ale można by zapytać na wypadek gdyby dorabiali jakieś własne zasady. Jeśli jednak to przejdzie to Linoone będzie najszybszym szukającym na boisku, bez dwóch zdań.

Covet to też dobry pomysł ale przy okazji zastanawiam się, w jaki sposób będą przejmować piłkę pozostałe pokemony? Rzucać sobie? To jak taki Houndoom rzuci kafla jak on go ledwie złapie? Na szczęście pozostałe drużyny nie mają pokemona z tym atakiem.

Jednak nie zapominajmy, że znicz to 150 pkt, a bramka tylko 10. I wydaje mi się że każda drużyna ma wystarczająco dobre ataki, by wybronić swoje bramki z taką samą częstotliwością jeśli każdy użyje ruchu z 100% accuracy i będzie to zależne od losu. Np taki Protect posiada każda drużyna w liczbie conajmniej 2.

Co mi przypomina - ma ktoś ataki obniżające accuracy?
 
     
Kyuubi
Your worst nightmare


Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 1634
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2016-06-19, 19:31   

Leavanny ma Flash xD
Hm, w takim razie spoko. Nie czytałam postu Daisy tak naprawdę xD
BTW jeśli Raichu użyje Rain Dance to jego Thunder będzie miał 100% celności
Jeśli Houndoom użyje Sunny Day to jego Solar Beam nie będzie musiał się ładować, a ogniste ataki będą miały zwiększoną siłę + może zasłaniać innym wizję Smog
Sylveon może narobić zamieszania Attract
Medicham ma też Magic Coat, więc nie musi się obawiać żadnych statusów

Myślę jednak że warto skupić się w głównej mierze na grze, mniej na atakach.
Raichu widziałabym bardziej na pozycji ścigającego z racji ability, pałkarze nie mają styczności z innymi pokemonami, ścigający już tak, w momencie przechwytywania piłki
_________________
Czy moje życie jest jakąś reżyserowaną na kolanie w sklepie zoologicznym grą komputerową? - DC1

[Chiyuri | Box | Bank] | [Joyce | Box | Bank] | [Yuuji | Box | Bank]
 
     
Erika 
The Nature-Loving Princess!



Dołączyła: 13 Maj 2016
Posty: 142
Wysłany: 2016-06-19, 21:14   

Jeden atak na pokemona Kyuu :( A co do Flasha to on atakuje wszystkich na około nawet sojuszników. Myślałam bardziej coś czym moglibyśmy atakować obrońce ile wlezie. Dzięki temu któraś z drużyn spadłaby na otatnie miejsce podczas gdy Linoone złapie znicza :3

Linoone ma 100 Szybkości bazowej więc sparaliżowany będzie miał 150. Będzie najszybszy bez wątpienia. Jedyne co to jeśli spróbują obniżyć mu accuracy ale ja uważam że lepiej to zrobić z obrońcą jeśli ktoś ma atak, który atakuje tylko jednego przeciwnika. Tak czy inaczej przed tym go nie uchronimy.
 
     
Rudzik 
Hi-da-ka~!


Wiek: 27
Dołączyła: 23 Kwi 2016
Posty: 1039
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2016-06-19, 22:18   

Pytanie za sto tysięcy punktów - czym mam się zająć w tym zadaniu? Bo póki co jestem zagubiona i nic nie rozumiem ._.
_________________
The future, where there is nothing beyond the pain...
...if that's the case, I want to love that pain
MMarietta Delacroix:
Karta Postaci | Box | Bank | Trofea

Kenneth Corcair:
Karta Postaci | Box | Bank | Trofea

Lena Schwarz:
Karta Postaci
 
     
Allie 
istnieję by być widzianą


Wiek: 22
Dołączyła: 06 Maj 2016
Posty: 141
Skąd: Taka duża wieś...
Wysłany: 2016-06-20, 19:32   

Erika tylko pamiętajmy, choć nie sądzę by Daisy dopuściłą taką możliwość, że złapanie znicza nie oznacza wygranej. Jeśli złapiesz znicz, zdobywasz 150 punktów, ale to nie znaczy, że wygrałeś choć niejednokrotnie przesądzi o wyniku meczu xD Jest to jednak na tyle mało prawdopodobne, że możemy spokojnie pominąć, choć wypadło wspomnieć xD
@edit: tak więc ja zgłaszam moją Meditite na Obrońcę wraz ze swoim Bullet Punch, by po prostu odbijała wszystko. Może ewentualnie używać Psychic by łapać piłki, a nastepnie odrzucać od bram
_________________

 
     
Erika 
The Nature-Loving Princess!



Dołączyła: 13 Maj 2016
Posty: 142
Wysłany: 2016-06-20, 20:11   

Mintori, możesz spojrzeć na mój drugi post i na przykład banneru, jakie zrobiłam na potrzeby zadania.

Allie, oczywiście że nie. Ale jak powiedziałam każda dryżyna będzie miała takie same szanse na obronę bramek jak inna. Więc przekroczenie różnicy 150 punktów jest bardzo trudne. Dlatego powinniśmy się skupić na złapaniu tego znicza jak najszybciej bo złapanie go prawie na pewno oznaczać będzie wygraną. Porównywałam drużyny i żaden nie ma takich asów w rękawie, że wbija 15 goli więcej od innych.

To teraz musimy się zdecydować wszyscy - czy Gardevoir na obrońcę z Protect, czy Medicham z Bullet Punch? Pamiętajcie że Daisy mówiła, że ataki męczą stąd Protect ma więcej sensu niż Psychic. A i jedno i drugiej raczej powinni mieć taką samą szansę na obronę. Osobiście wydaje mi się, że Medicham z tym atakie sprawdzi się lepiej na pałkarza niż Gardevoir.

W sumie jak teraz myślę to może faktycznie lepiej Psychic niż Protect, bo Protect może nie wyjść za drugim razem. Poza tym co do tego zmęczenia używaniem ruchów to i Psychic i Protect mają po 10PP. Może o to jej właśnie chodzi. Tzn 10 bramek powinno obronić przy 100% accuracy.

Pałkarze muszą atakować szukających przeciwnych drużyn. Może któryś ze ścigających mógłby mieć atak, który broni naszego? Ja nie staram się iść na łatwiznę, po prostu Quidditch jest bardzo prostą grą i mało tu miejsca na prawdziwe strategie. Ale jeśli ktoś ma lepszy pomysł niż stworzenie gruntu dla szukającego to niech się podzieli, bo to będzie tylko z pożytkiem dla drużyny.
 
     
Rudzik 
Hi-da-ka~!


Wiek: 27
Dołączyła: 23 Kwi 2016
Posty: 1039
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2016-06-20, 22:02   

Erika, już widzę. Osobiście przy nim bym lekko powiększyła szachownicę - tj. zwiększyła kwadraty, natomiast co do samego projektu - chodzi o coś w tym stylu? Jeśli zaś o płomyki chodzi, już bym nie kombinowała.
_________________
The future, where there is nothing beyond the pain...
...if that's the case, I want to love that pain
MMarietta Delacroix:
Karta Postaci | Box | Bank | Trofea

Kenneth Corcair:
Karta Postaci | Box | Bank | Trofea

Lena Schwarz:
Karta Postaci
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -
Graficy
Sojusznicy:

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

Księciu
raivvitch

WAW Pokemon

SNM
SnM

PokeSerwis

Kurs Manga

Re:Start

Anime Centrum
anime online

Lucid Dream

Stray Dogs

Rainbow RPG
Rainbow RPG

Cytadela

Proelium

Riverdale

Eclipse
Eclipse

Oversoul

Morsmordre

Ninshu

Dragon - Space Trip
Dragonst

Nemea

Orchard Stable

Genetrix

Hetaliowe Awokado

Rabbit Doubt

France

New York City

Czarodzieje

Vampire Diaries
Vampire Diaries

Disney World

Sekret Miasta

Epoka Nordlingów

Skraj

Dragon Domination

Horizon

Valor

Into Darkness

Life Sucks

YLO

Inno Świat

Over Undertale
over-undertale

Dysharmonia

Eridani

Camp of shadows

Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Tvedeane

Kundle

Zmiennokształtni
www.zmiennoksztaltni.wxv.pl

Magic Lullaby

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Maligna

FT Path Magician

Luciferum
Luciferum zaprasza!

Stado psów

Ninja Clan Wars

Mortis

Czarny Horyzont

Ardhi

Artemida - Warrior Cats

Drachen

The Avengers

Noctus

Kraina Snów

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Mystery Town

Avengers Assemble

Bleach Other World
Bleach OtherWorld

Wizard's World

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.