Pokemon Crystal Strona Główna Pokemon Crystal
Forum PBF o tematyce Pokemon~

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Księciu
2018-06-17, 20:31
Pokazy Flying&Normal
Autor Wiadomość
Tasted 



Wiek: 23
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 157
Wysłany: 2017-02-14, 22:57   

Na scenie panowała absolutna cisza. Jedyne odgłosy wydobywały się od strony widowni. W tej oto jakże niecodziennej dla pokazów ciszy wkroczyłem na scenę, w garniturze oczywiście, z fioletowym piórem sterczącym z moich włosów, które było wyraźnie widoczne na tle mojej jaskrawo zielonej czupryny. Moje kroki obijały się echem, jako że na mój widok publiczność prawie całkowicie zamilknęła. Wyszedłem na środek sceny, i zacząłem mówić:
- Drodzy państwo, na imię mi Thomas Tasted, a zaraz przed państwem stanie moja podopieczna, mój pierwszy pokemon, z którą dzielę wiele wspomnień i jeszcze więcej jej zawdzięczam. Oto Ostria. - skończyłem swoją krótką przedmowę, po czym rzuciłem kulę nad siebie, w pokrywie sprawiającej że wyglądała ona jak chromowana. Ta otworzyła się w powietrzu wypuszając z niej moją Pidgeotto wraz z obłokami, które zostały wytworzone przez naklejkę na ów Ballu. Ptak obrocił się w powietrzu, zdmuchując efektownie chmury na bok, jednocześnie prezentując opierzenie zarówno na swoim ogonie jak i główce, które było zafarbowane na ciemny fiolet - ten sam co pióro w moich włosach. Zaraz po tym Ostria użyła Feather Dance, wirując w powietrzu zrzucała połysukjące na biało pióra. Zanim zdążyły one opadnąć na ziemię moja starterka użyła Ominous Wind, który, jako że wciąż krążyła wokół własnej osi, stworzył wir który pochwycił pióra, tworząc kontrast pomiędzy nimi, a fioletowym strumieniem powietrza. Więcej. Wytworzone pióra na wietrze zaczęły gwizdać, co, mimo że nieco tłumione przez hałas z drugiego ruchu, było całkiem przyjemne dla uszu.
- Imię mojej Pidgeotto pochodzi od imienia wiatru, więc to tylko naturalne, że zna ona wiele ruchów na nim bazowanych. Patrzcie. - dopowiedziałem, po czym moja podopieczna zmieniła ruch z Ominous Wind na Whirlwind, który podniósł piórka z Feather Dance. Te zaraz potem zostały wessane w kolejny wir - tym razem był to Twister skierowany w stronę widowni. Atak typu smoczego jednak bardzo szybko się skończył, zostawiając piórka opadające w linii, tylko po to, by zaraz zostały rozbite na drobny, błyszczący pył przez szybki Quick Attack. Zaraz po tym ptak wylądował delikatnie u moich nóg.
- To tyle z naszej strony. Do zobaczenia. - zakończyłem, ukłoniłem się, co zrobiła wraz ze mną na swój ptasi sposób moja starterka, po czym wycofaliśmy się za kulisy.
_________________

 
     
Conan 
Shotacon


Dołączyła: 25 Kwi 2016
Posty: 2335
Wysłany: 2017-02-15, 15:14   

Imala:
Osobiście uważam, że twoja muzyka perfekcyjnie spasowała się do pokazu, dając mu swój własny klimat. Podobało mi się, jednakże zabrakło mi wykazania tej unikatowości twojego Pokemona. Mówiłaś bardziej o ogółem gatunku Eevee, a nie o twoim stworku. Nie zmienia to jednak faktu, że występ był warty zobaczenia przeczytania. Cała ta akrobatyka ładnie przedstawiła delikatność i zwinność tego stworka. Wciąż mnie bawi jednak Pokemon sypany brokatem xD
OCENA: Dodatki: 5/5pkt | Pokaz: 11/15pkt | Całość: 16/20 pkt

Viviann Malesci
Na pewno występ... kreatywny. Muzyka spasowała się dobrze do sceny, jednakże całość polegała bardziej na wszelkim tle, czy innych dodatkach (skąd tam jakaś, nikczemna osoba trzecia?), jednakże mało w nim wyczułam samego Pokemona. Cześć opisowa była jednak nieźle rozbudowana. Ogólnie występ może i był ciekawy, jednakże wyczuwam niewykorzystany potencjał burzowego ptaszka. Jednak masz maksymalną ilość punktów za dodatki.
OCENA: Dodatki: 5/5pkt | Pokaz: 7/15pkt | Całość: 12/20 pkt

Orange
Niestety brakło tu jakichkolwiek dodatków, co więcej sam występ był krótki i to utrudniło mi wczucie się w klimat tego pokazu w jakimkolwiek stopniu. Co prawda wykazałeś się kreatywnością co do ruchów, wejście było doprawdy widowiskowe, jednakże mogłeś wszystko trochę bardziej rozwinąć, ponieważ od razu zszedł ze sceny i zabrakło "środka" samego pokazu, czyli najważniejszej części. Opis też średni, toteż wszystko wypadło średnio.
OCENA: Dodatki 0/5pkt | Pokaz: 4/15pkt | Całość: 4/20pkt

Gwen Brown
Muzyka perfekcyjnie spasowała się do klimatu i nadała faktycznie baśniowy wydźwięk całemu występowi. Jej zmiana w środku dodała dynamiki i faktycznie przyjemnie się to wszystko czytało. Tutaj akurat mówimy o Lugi, która jest jedyna w swoim rodzaju, co nie zmienia faktu, iż świetnie to wykazałaś. Ciekawe połączenia ataków dały dobry efekt, a wszystko jeszcze w kolorach bieli i błękitu - czyli w kolorach Lugi. Ta złota farba tylko jakoś nie mogła mi się spasować z całym występem. Ogólnie jednak, pokaz mnie zachwycił. Oczywiście zgarniasz też maksymalną ilość punktów za dodatki.
OCENA: Dodatki 5/5pkt | Pokaz: 14/15pkt | Całość: 19/20pkt

Fay
Ciekawie wzięłaś się za ukazanie piękna swojego pokemona poprzez praktycznie czystą siłę. Ogólnie, w pewnym sensie różniło się to od innych pokazów, które przedstawiały swoje pokemony poprzez kreatywne kombinacje, skupiając się na gracji ich stworków. Wciąż jednak zniszczyłaś scenę, będziesz musiała zapłacić za te bruzdy... dobra, żartuję, nasz budżet to zniesie. A pokaz zacny, tylko szkoda, że dodatków brak, bo nie widzę, abyś miała jakiś podkład muzyczny w ekwipunku. Popraw mnie jakby co.
OCENA: Dodatki: 0/5pkt | Pokaz 13/15pkt | Całość: 13/15pkt

SayuriSagi
Muzyczka trochę za spokojna jak na dynamiczność pokazu, toteż zakłóciło mi to odbiór całej sceny, co nie zmienia faktu, że podobał mi się styl, w jakim zrobiony był cały występ. Znowu jednak mówiłaś ogólnie o gatunku, zamiast o twoim Pokemonie, co trochę niszczy wrażenie unikalności. Ciekawe jednak tricki wymyśliłaś. Dostajesz maksymalną ilość punktów za dodatki.
OCENA: Dodatki: 5/5pkt | Pokaz: 13/15pkt | Całość: 18/20pkt

Tasted:
Szczerze powiedziawszy, ten pokaz mi się bardzo spodobał. Szkoda tylko, iż brakło tutaj jakiejś muzyczki, na pewno dopełniłaby cały występ. Wciąż jednak jestem pod wrażeniem, szczerze ci gratuluje takiego efektu. Trochę skąpy, jeśli chodzi o kwestie mówione, jednakże czyny zastępują słowa. Widać było tą unikalność. Oczywiście maksymalna ilość punktów za dodatki.
OCENA: Dodatki: 5/5pkt | Pokaz: 14/15pkt | Całość: 19/20pkt


I to by było wszystko, jesli chodzi o pierwszy etap. Do następnego przechodzą Imala, Gwen Brown, SayuriSagi, Tasted. Reszcie dziękujemy za równie wspaniałe Pokazy, jako nagrodę pocieszenia otrzymujecie 3 RC oraz 5 CD.



Musicie wymyślić nowy atak, przy pomocy tych, które wasz stworek już poznał. Warunkiem jest jednak, by użyty był chociaż jeden atak flying/normal podczas waszego występu. Innymi słowy, połączcie wiele ataków w jeden, nowy ruch! Mile widziane takie detale jak: Ilość odbieranego przez atak HP, nazwa, efekt dodatkowy oraz oczywiście wykonanie. Pamiętajmy, iż użycie przedmiotu lub umiejętności, która zmienia typ ataku, jako główną cześć pokazu grozi dyskwalifikacją. Oceniane będzie oczywiście pomysłowość, wykonanie i dodatkowy efekt.

*****

Na scenę ponownie wkroczył czerwonowłosy młodzieniec, podnosząc mirofon i oficjalnie ogłaszając.
-Teraz nasi uczestnicy będą mieli szansę wykazać się swoją kreatywnością, prezentując nam całkowicie nowy atak. Zapraszam państwa na wspaniałe przedstawienie!- rzekł krótki wstęp, po czym usunął się ze sceny.


Czas na odpis macie do 18.02.17 do godziny 15:14
_________________
#7B68EE || #5B7187

Karta Postaci l Box l Bank | Trofea | CD

You can't spell sHOTa without 'hot'!

  
 
 
     
Gwen Brown 
Uszanowanko!


Wiek: 29
Dołączyła: 24 Kwi 2016
Posty: 7162
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-02-15, 16:36   


Gwen ponownie pojawiła się na scenie u boku swej podopiecznej. Tym razem już bez żadnych ozdobników czy przerywników. Dziewczyna ujęła mikrofon i odezwała się do widowni:
- Zapewne wszyscy są ciekawi co zaprezentujemy tym razem. Atak, który zaraz zademonstruje Shinonome nazwałyśmy Shooting Star, co można tłumaczyć jako Spadająca Gwiazda. Aczkolwiek określając go Kometą, też nie będzie to pomyłka. A teraz by nie przedłużać- Shinonome, czyń honory.
Dziewczyna cofnęła się nieco i założyła na oczy ciemne okulary. Jednocześnie Lugia lekko poderwała się do lotu i wzniosła w miarę wysoko. W międzyczasie na scenie ustawiono dla niej manekina, na którym miała zademonstrować pokazowy atak. Gdy wszystko było już gotowe, Shinonome przystąpiła do działania. Na początek pomknęła w dół, a ciągnące się za nią i splatające razem białe smugi, zdradzały użycie Aerial Ace. Była gdzieś w połowie odległości od manekina, kiedy użyła kolejnego ataku. Jej ciało momentalnie rozjarzyło się bardzo jasnym, oślepiającym światłem. Teraz, z tym błyskiem i ciągnącym się za nią wstęgowatym "ogonem" faktycznie przypominała spadającą gwiazdę czy kometę. Tymczasem manewr miał się ku końcowi- Lugia uderzyła w manekin, taranując go. Na koniec płynnie przerwała działanie obu ataków i wylądowała u boku trenerki. Brązowowłosa ponownie zabrała głos, drugą ręką ściągając okulary.
Rysunek poglądowy dotyczący Shooting Star
- Dziękuję, Shinonome, pierwszorzędna robota. Tymczasem wróćmy do samego ataku, który jak było widać, nie jest szczególnie skomplikowany. Powiedziałabym, że to takie piękno w swej prostocie. Na Shooting Star składają się Aerial Ace oraz Flash. Jest to atak typu lot, moc ataku wynosi 60, celność jest stuprocentowa- atak ten nigdy nie chybia. Dodatkowo dzięki zastosowaniu Flash obniżona jest celność rywala, a nawet istnieje około 10% szans na wywołanie efektu Flinch. Jest to dość logiczne- w końcu taki pokemon nie dość, że oberwie "siłowo", to jeszcze mu porządnie błyśnie po oczach, a zatem może mieć problem żeby się skoncentrować i zaatakować bezpośrednio po takiej Gwiazdce. Cóż, z naszej strony to wszystko. Dziękujemy.
Ponownie ukłon ku widowni i zejście ze sceny, by kolejna para mogła się zaprezentować.


A propo tej złotej farby z poprzedniego etapu. Przy mojej kiecce koordynatorskiej były dodatki w postaci złotych łańcuchów, stąd złote akcenty u Lugii. Ale to w sumie teraz bez znaczenia, bo i tak miałam prawie maksymalną ilość punktów xD
_________________
Gwen Brown: | KP | Bank | BOX | Trofea | CD | Jeziorko | Rezerwat | Ogródek | Zima | Lato | Stragan |

Ariana: | Poke-KP |

Astrid: | KP | Bank | BOX | Trofea |

~~~
 
     
Tasted 



Wiek: 23
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 157
Wysłany: 2017-02-15, 23:00   

brak muzyki był zupełnie celowy sth
---
Pora na drugi etap. Wkroczyłem ponownie na scenę, jednak tym razem Pidgeotto zamiast czekać w ballu leciała za mną. Jej piórka wciąż były pofarbowane, jako że jej w niczym ten element stroju nie przeszkadzał a wyglądał fenomenalnie. I naprawdę szkoda zachodu.
- Moją inspiracją do tego ataku była technika walki linii ewolucyjnej Rowleta. Przed wami wszystkimi, Piercing Quills. - krótko przedstawiłem nazwę ataku, jako że moją mocną stroną nigdy nie było mówienie, i dałem Ostrii znak by zaczynała. Moja starterka, nie za wysoko nad sceną, użył Feather Dance machając skrzydłami tak, by pióra zamiast pod nią trafiły przed nią. Zaraz potem użyła na nich Whirlwind, wysyłając je spiralą w tarczę postawioną na scenie. Te albo przebiły go na wylot, albo zatrzymały się w celu. Tylko nieliczne chybiły.
- Dziękuję Ostria, złotko. Jeszcze raz, Piercing Quills. Fizyczny atak typu latającego stworzony z kombinacji Whirlwind i Feather Dance. Nie jest on specjalnie silny, jako że został on stworzony z dwóch nie mających na celu zadawania obrażeń ruchów. Mianowicie, jego podstawowa moc to pięćdziesiąt punktów. Ma on jednak dwa bardzo przydatne efekty dodatkowe: zwiększoną szansę na trafienie krytyczne i dziesięcioprocentową szansę na zmniejszenie ataku fizycznego trafionego celu o 2 stopnie, tak jak to robi zwyczajny Feather Dance. Co prawda kilka z piór spudłowało, ale to tylko wina tego że ruch nie został całkowicie opanowany i potrzebuje szczególnego wyczucia - gdyby był, miałby on standardowe sto procent celności. Wydaje mi się, że to tyle. Dziękuję za uwagę, do zobaczenia. - powiedziałem, po czym ponownie wycofałem się za scenę, a tuż za mną kroku w powietrzu dotrzymywała mi moja Pidgeotto.
_________________

 
     
Imala 
ViniIm - naleśnik


Dołączyła: 04 Lis 2016
Posty: 813
Skąd: Okolice Białegostoku
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2017-02-16, 18:10   

Nadeszła moja kolej. Wyszłam na scenę, a u mojego boku podążał Eevee. Pomachałam publiczności i spojrzałam na mojego towarzysza.
- Zaczynaj Zaap! - lisek stanął naprzeciw manekina, który został wcześniej ustawiony. Eevee zaczął zbierać przed pyszczkiem duchową energię, był to początek do Shadow Ball. Jednak nie zbierał ją w kulę tak jak zawsze, tylko pozostawił ją niestabilną. Po krótkiej chwili, kiedy mrocznej energii było wystarczająco, Zaap skoczył do przodu, wykonując jednocześnie Quick Attack. Pokemon szybko pokonywał odległość, dzieląc go od manekina. Dzięki Quick Attack mroczna energia "rozpłynęła się" na przodzie stworka, pokryła część jego pyszczka i klatkę piersiową. Dodatkowo lisek przestał kontrolować energię, dzięki szybkości niestabilny Shadow Ball wyglądał jak mroczny ogień. Na tułowiu stworka duchowa energia przerodziła się w czarne pasy, które dodatkowo mieniły się odcieniami fioletu. Wszystko wyglądało niezwykle efektywnie. Kiedy Eevee był już blisko manekina, skoczył w przód, uderzając prosto w niego. Mroczne wstęgi, tak jak wszystko, podlegają prawom fizyki, więc przez siłę uderzania, "oderwały się" od ciała pokemona i uderzyły w manekina, oplatając go niczym macki. Po skończonej akcji przywołałam do siebie liska.
- Atak nazwaliśmy Fast Shadow, co oznacza szybki cień i składa się z połączenia dwóch ataków; Quick Attack i Shadow Ball. Tak jak mogliście zaobserwować, energia z Shadow Ball nie jest kontrolowana, jednak dzięki Quick Attack pokemon jest w stanie dotrzeć, za nim zniknie i to właśnie on głównie zadaje obrażenia. Atak ma siłę bazową 70 i ma dodatkowo 20 procent szans na zmniejszenie specjalnej obrony celu. Atak ma typ normalny. Dziękujemy za uwagę. - pokłoniłam się wraz z moim towarzyszem tak jak w poprzedniej rundzie i zeszliśmy ze sceny.
_________________
Bohaterów zapamiętasz, ale legendy nie giną!
| Shadow |

 
     
SayuriSagi 
The Mad King Of Goldy Pond


Wiek: 25
Dołączyła: 24 Kwi 2016
Posty: 1975
Wysłany: 2017-02-17, 22:14   

Zadowolona z faktu, że udało się jej dostać do drugiego etapu pokazów, Cleome weszła wraz z Zero na scenę, która została już posprzątana po poprzedniej uczestniczce. Oprócz nich na deskach stał jedynie nowy manekin, na którym zostanie zaprezentowana kolejna kombinacja ciosów.
- Serdecznie witamy raz jeszcze państwa. Wraz z mym towarzyszem Zero chcielibyśmy pokazać dziś wszystkim nowy ruch, który nazwaliśmy Demonic Impact, co można tłumaczyć jako Demoniczne Uderzenie. Mój drogi, czy mógłbyś?
Type: Null stanął tuż koło wejścia na scenę tak, że cała szerokość estrady dzieliła go od drewnianej kukły. Jego oczy już po raz drugi podczas pokazów zabłysnęły mocniej, dając wszystkim znać, że właśnie został użyty Rage. Zaraz potem wokół jego łap zatańczyły płomienie, które już po chwili oplatały grubo całkowicie przednie kończyny Pokemona. Kiedy języki ognia zaczęły unosić się ponad jego głową, Zero wystrzelił do przodu, wykonując jednocześnie Aerial Ace i w ciągu kilku krótkich sekund pokonał całą odległość dzielącą go od manekina. Na moment przed natarciem podskoczył w górę i wyrzucił na bok łapy, po czym natychmiast wykonał nimi jeden płynny ruch z powrotem do środka, przecinając figurę na pół. Ten manewr poskutkował nie tylko zniszczeniem obiektu, ale i również podpaleniem go oraz pozostawieniem na podłodze sceny olbrzymiego, ognistego iksa, który był rezultatem szybkiego zamachu kończynami.
- Jak państwo mogli zobaczyć, ten atak powstał z kombinacji aż trzech innych: Rage, Flame Charge oraz Aerial Ace. Pierwszy z nich posłużył jedynie do podniesienia siły ciosu, w przeciwieństwie do pozostałych, których suma zadała właściwe obrażenia. Aerial Ace nie tylko zapewnił szybkie zadanie uderzenia, ale również zagwarantował stuprocentową celność. Flame Charge jeszcze bardziej zwiększył szybkość Zero, dzięki czemu atak zostaje wyprowadzony w ciągu paru sekund. Dodatkowo istnieje aż dwudziestoprocentowa szansa na to, aby podpalić przeciwnika. Co zaś się tyczy tego iksa, to również efekt dodatkowy, który również może spowodować zapłon wroga. Podsumowując: Demonic Impact posiada siłę bazową wynoszącą 70, nigdy nie chybia oraz może podpalić cel. Bardzo dziękujemy państwu za czas, który nam poświęciliście.
Po zaprezentowaniu ataku oraz krótkim opisaniu go dziewczyna w raz ze swoim Pokemonem ukłoniła się przed publicznością i zeszła ze sceny.
_________________

Cleome Spinosa | Box | Bank | Trofea | Crystal Dollars | Jeziorko | Rezerwat | Ogródek

Lucyfer
 
     
Conan 
Shotacon


Dołączyła: 25 Kwi 2016
Posty: 2335
Wysłany: 2017-02-19, 18:33   


Gwen Brown
Atak był zdecydowanie widowiskowy i niezwykle przypadł mi do gustu. Prosty, jednakże skuteczny. Zdecydowanie byłby dobrą popisówką dla wszelkich, latających Pokemonów. Pokazałaś, że z dwóch, małych rzeczy można zrobić coś naprawdę pięknego. Innymi słowy, dla mnie perfekcyjny atak pokazowy.... nie zmienia to jednak faktu, że z siły i działania też niczego sobie. Nie sądzę, abym musiała się rozpisywać bardziej.
OCENA: 20/20

Tasted
Atak może nie był tak widowiskowy, jak u reszty, jednakże bardzo przypadł mi do gustu. Niezbyt silny faktycznie, jednakże dysponuje całkiem ciekawymi efektami. Podoba mi się jednak bardzo idea tego ruchu, zwłaszcza gdyby był wyćwiczony do perfekcji. Nie trzeba w końcu wspaniałych efektów, aby ruch był skuteczny, a Pokemon, w którego wbiły by się setki małych piórek na pewno nie byłby w stanie od razu pozbierać się do walki. Również atak ten perfekcyjnie nadaje się dla wszelkich, latających ptaszków.
OCENA: 18/20

Imala
Atak jest ciekawy, jednakże nie jestem pewna, czy tak właśnie zachowałaby się niekontrolowana energia, zwłaszcza chodzi mi o końcowy moment. A jeśli pod koniec była przez chwilę kontrolowana, to Eevee nie byłby w stanie prawdopodobnie tego zrobić. Jednakże pomysł jest interesujący nie przeczę.
OCENA: 12/20

SayuriSagi
Woah, skomplikowana rzecz i widowiskowa, musiałam chwilę poodgarniać jak to wszystko działa. Ogólnie, tutaj na plus zasługuje połączenie trzech ataków, jednakże tutaj mam wrażenie, że nie skojarzyłabym tego z żadnym latającym, czy normalnym ruchem, choć przyznaję, że kryteria nie wymagały aby tak było. Ten "x" jest ciekawym, choć trudnym do wykonania dodatkiem. W każdym razie, aż mi żal tych wszystkich, przepołowionych przecinków xD
OCENA: 16/20

Tak więc do finałowego etapu przechodzą: Gwen Brown oraz Tasted. Reszcie serdecznie dziękuję za udział x3



Jako, że do trzeciego etapu przeszły same latające, to nie ma sensu dawać tutaj konkurencji dla normalsów. W każdym razie, waszym zadaniem jest wywiązanie się z podanych niżej wyzwań jak najlepiej potraficie.

ZADANIE 1 - Tornado
Zadaniem waszych pokemonów jest stworzyć jak największe, powietrzne tornado, które będzie mogło zmieść wszystko na swojej drodze. Możecie do tego użyć wszystkich możliwych ataków.

ZADANIE 2 - Akrobacje
Chodzi o to, aby zadowolić sędziego pięknym pokazem powietrznych akrobacji. Możecie oczywiście pomagać się różnymi atakami, aby dodać temu ładnego efektu. Zachwycie mnie.

Czas na odpis macie do 21.02.2017 do godziny 18:33. Powodzenia~
_________________
#7B68EE || #5B7187

Karta Postaci l Box l Bank | Trofea | CD

You can't spell sHOTa without 'hot'!

 
 
     
Gwen Brown 
Uszanowanko!


Wiek: 29
Dołączyła: 24 Kwi 2016
Posty: 7162
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-02-19, 20:55   



Zadanie 1 - Tornado

Zadanie było niezbyt skomplikowane. Dziewczyna po chwili zaczęła wydawać polecenia swej podopiecznej:
- Shinonome, zaczniemy od Twistera jako bazy naszej trąby powietrznej. Następnie użyj na sobie Tailwind i krąż w dole, tak jakby u samej podstawy, podsycając Twister innymi atakami, które nasze tornado wciągnie. Niech będzie to Ominous Wind, Air Cutter, Icy Wind i może Gust. Pilnuj by tornado było stabilne, w razie czego ponów Twister. Skoro ma być na bogato, niech to będzie kawał trąby powietrznej, godny legendy!
Cóż, koncepcja prosta jak budowa cepa- do "gotowca" w postaci Twistera nawrzucać tego i owego, by powstała w ten sposób wichura okazała się mordercza dla nieszczęśnika, który w nią wpadnie. A to jakieś "duchowe" opary, a to powietrzne ostrza i podmuchy, że nie wspomnę o lodowatym wicherku. Jak się bawić, to się bawić.

Zadanie 2 - Akrobacje

Hm... Tu też nie powinno być najgorzej. No nic, to do roboty. Taktyka przekazana Lugii przed pokazem prezentowała się mniej więcej tak:
- Shinonome, zacznij od Aerial Ace, którego wstęgi ciągnące się za tobą, będą naszym głównym ozdobnikiem. Wznieś się pionowo w górę i obracaj wokół własnej osi. To będzie taka nieco zmodyfikowana świeca. Następnie na odpowiedniej wysokości wyrównaj i daj delikatną spiralę w dół. W trakcie spirali, możesz jednocześnie wykonywać nie za szybkie beczki, nawet bardziej delikatne półobroty ku ogólnemu urozmaiceniu. Następnie zawrót w górę, do szerokiej pętli i po jakichś 3 metrach przejdź do szybkich beczek. Na koniec stromy korkociąg w dół i po jakichś 5 "spiralach", przejdź do pikowania. Jakieś 20m nad ziemią, tak żebyś miała zapas, użyj Dragon Rush i równocześnie z tym atakiem gwałtownie wznieś się ku górze. Na sam koniec zawiśnij w powietrzu, przybierz dumną pozę i... A, co tam- ryknij sobie Hyper Woce, zasłużyłaś. Tylko tym ryknięciem to bardziej w górę, by nie naszkodować na sam koniec.
Poza gadaniem, rozrysowałam też na kartce tę moją zawiłą "choreografię" na papierze, coby namacalnie ogarnąć jak to ma wyglądać.
_________________
Gwen Brown: | KP | Bank | BOX | Trofea | CD | Jeziorko | Rezerwat | Ogródek | Zima | Lato | Stragan |

Ariana: | Poke-KP |

Astrid: | KP | Bank | BOX | Trofea |

~~~
 
     
Tasted 



Wiek: 23
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 157
Wysłany: 2017-02-20, 14:02   

Stworzenie tornada. Ha. Łatwizna. Praktycznie robimy to przez cały pokaz. Ale mniejsza. Zaczynajmy.
- Dobra Ostria. Ostatnia prosta. Zaczynajmy. - powiedzialem, po czym Pidgeotto zaczęła wirować w powietrzu, tworząc najwyklejszy wir za pomocą Gust. Zaraz potem stał się on fioletowy, jednak był to jaśniejszy odcień niż podczas pokazu dowolnego - tym razem zabarwienie pochodziło od Toxic. Potem Gust został zamieniony na atak typu smoczego - Twister - mieszając błękitny wiatr z fioletową trucizną. Zaraz po tym dorzuciła ona Feather Dance. Piórka wchłonęły część trucizny, przejmując przy tym fioletowy kolor. Po daniu chwili toksynom się wchłonąć, moja podopieczna ponownie zamieniła wiatr, tym razem na Ominous Wind. Trucizna i trujące piórka prawie zlewały się z tłem. Na sam koniec nastąpił Whirlwind, ten jednak nie miał na celu podtrzymania samego tornada, jednak rozbicie go, rozsyłając trucizne, resztki duchowego wiatru i fioletowe piórka na cztery storny świata. Niektóre piórka wyleciały z wysoką prędkością, podobnie do ataku Piercing Quills, wbijając się w to co napotkały. Na szczęście nikt z publiczności nie był jedną z tych rzeczy.
---
Z kolei akrobacje sprawiły mi więcej kłopotu. Pidgeotto nie może nauczyć się Acrobatics nie ma zbyt szerokiego wachlarza ruchów typowo fizycznych, ale ruch wynagrodzimy wyglądem.
Pidgeotto ruszyła, mknąc przez powietrze z Ominous Wind, który zostawiał fioletowy ślad za jej skrzydłami. Ruszyła ona swobodnie, bez pośpiechu, jednak powoli nabierała prędkości. W pewnym momencie Ostria wystrzeliła nad siebie strumiań fioletowygo płynu, Toxic, po czym wykonała półpętlę i wleciała prosto w toksyny. Pokemon wyrównał lot, zaraz po tym wokół niego pojawiła się złota aura - Facade. Ptak wykorzystał siłę ataku by wzmocnić siłę swoich machnięć skrzydłami, a zarazem szybkość. Dodatkowo uzyskując ciekawy efekt wizualny i... ustalając sobie limit czasowy, jako że zatruta nie może latać bez końca. Wracając do występu, Ostria zleciała korkociągiem w dół, żeby znowu wznieść się w górę, tym razem jednak szybciej i wyżej. Potem zaczęła zlatywać w dół, kręcąc się wokół siebie, i gdy była już prawie przy powierzchni sceny wyprostowała lot i ruszyła z impetem nad publiczność, wypuszczając nad nimi Feather Dance. Oczywiście nie był to bezmyślny Feather Dance - Pidgeotto unikała zrzucania piór brudnych od Toxic, żeby czasem niczego nie zrobić widzom. Na swoje miejsce na scenie wróciła z użyciem Quick Attack, wirując. I tam została wycofana do Balla.
- To tyle z naszej strony. Dziękuję bardzo za szansę wystąpienia w tych pokazach. Liczę że kiedyś jeszcze będę miał okazję tak występować. Do widzenia. - powiedziałem, po czym ukłoniłem się, i skierowałem się za kulisy.
_________________

 
     
Conan 
Shotacon


Dołączyła: 25 Kwi 2016
Posty: 2335
Wysłany: 2017-02-21, 20:38   



Gwen Brown
Łoach, ta choreografia do akrobacji, piękny rysunek xD
W każdym razie, Występ był ładny, a akrobacje doprawdy pokazały zwinność twojego Pokemona, polecenia były piekielnie dokładnie liczbowo, uśmiałam się, jednakże całość nieźle wypadła, a Lugia może być dumna. W tornado po prostu napakowałaś wszystko, co było można, i związane było z tym zjawiskiem, też zawsze jakieś wyjście, jednakże coś mi tam brakło.
OCENA: 18/20

Tasted
Wiesz co, żeby zatruwać własnego Pokemona? Nie można jednak ci zarzucić braku kreatywności, akrobacje miały w sobie tą nutkę zagrożenia życia... tja, nie ma to, jak uważać dziwne rzeczy za plusy. Jednakże twoje tornado mnie zadziwiło, toż to żeś się popisał. Podobało mi się, zwłaszcza, że można to nawet nazwać jeszcze kolejnym, wymyślonym atakiem. Przez takie tornado zginąłby w trującej agonii nie jeden Pokemon... znaczy zemdlał, nie zabijajmy Pokemonów. Piórka mi się znowu spodobały x3
OCENA: 19/20

Gratuluję Tastedowi zdobycia pierwszego miejsca w Pokazach Normalsowo-latających, możesz się radować. Drugie miejsce zajmuje Gwen Brown, a na trzecim staje zaś SayuriSagi. Wszystkim serdecznie gratuluje, a oto wasze nagrody:

1# Tasted:


Shiny Hawlucha
Imię: --

Poziom: 20
Typ:
Ewolucja: Hawlucha
Ataki: Detect, Tackle, Hone Claws, Karate Chop, Wing Attack, Roost, Aerial Ace, Encore, Me First(EM)
Charakter i historia:
Została otrzymana jako główna nagroda w pokazach.
Toż to czysta obrończyni sprawiedliwości o wielkim sercu. Uważa za swój obowiązek ratowanie Pokemonów i ludzi w potrzebie, a także bronienie słabszych od niej. Jak przystało na bohatera, wystarczą jej czyste podziękowania, aby była w pełni usatysfakcjonowana dokonanymi przez siebie czynami. Gardzi postaciami, które używają przemocy do popełniania niegodziwych czynów, a nie jako narzędzie do obrony świata. Zawsze zawalczy, gdy jest to w imię dobra i sprawiedliwości, wtedy grzecznie słucha trenera.
Umiejętność: Mold Breaker - Na użytkownika nie mają wpływu niektóre umiejętności przeciwnika.
Trzyma: --

Kod:
[color=darkred][b]Shiny Hawlucha[/b][/color] [img]http://gpxplus.net/files/images/badge/female.gif[/img]
[b]Imię: [/b] --
[img]http://www.pokestadium.com/sprites/xy/shiny/hawlucha.gif[/img]
[b]Poziom: [/b] 20
[b]Typ: [/b] [img]http://www.virtuadopt.com/images/content/poke_types/Fighting.png[/img][img]http://www.virtuadopt.com/images/content/poke_types/Flying.png[/img]
[b]Ewolucja: [/b][u]Hawlucha[/u]
[b]Ataki: [/b] Detect, Tackle, Hone Claws, Karate Chop, Wing Attack, Roost, Aerial Ace, Encore, Me First(EM)
[b]Charakter i historia: [/b]
Została otrzymana jako główna nagroda w pokazach.
Toż to czysta obrończyni sprawiedliwości o wielkim sercu. Uważa za swój obowiązek ratowanie Pokemonów i ludzi w potrzebie, a także bronienie słabszych od niej. Jak przystało na bohatera, wystarczą jej czyste podziękowania, aby była w pełni usatysfakcjonowana dokonanymi przez siebie czynami. Gardzi postaciami, które używają przemocy do popełniania niegodziwych czynów, a nie jako narzędzie do obrony świata. Zawsze zawalczy, gdy jest to w imię dobra i sprawiedliwości, wtedy grzecznie słucha trenera.
[b]Umiejętność: [/b] [u]Mold Breaker[/u] - Na użytkownika nie mają wpływu [url=http://i.imgur.com/KDSVxq5.png]niektóre umiejętności[/url] przeciwnika.
[b]Trzyma: [/b] --


+Wstążka
+3000$
+2x Heart Scale

2# Gwen Brown

Z racji, że nie mogę znaleźć EM dla tego Pokemona, to dostaje TM.

Erycoon
Imię: --

Poziom: 10
Typ:
Ewolucja: Erycoon
Ataki: Stockpile, Spit Up, Pound, Tail Whip, Charm, Protect(TM)
Charakter i historia:
Otrzymany jako nagroda w pokazach.
Jest niezwykle energicznym i psotnym szopem, jednakże bardziej trafniejszym określeniem byłoby "poszukiwacz niebezpieczeństwa". Dokładnie, to maleństwo celowo pakuje się w niebezpieczne, albo nawet śmiertelne sytuację, gdyż kocha wszelkie emocje temu towarzyszące. Chętnie bierze udział w walkach, zwłaszcza z silniejszymi przeciwnikami. Choć nie lubi, jak ktoś narzuca mu własną opinię, toteż może czasem przekręcić komendy. Co ciekawe, boi się widoku krwi.
Umiejętność: Team Player- W podwójnych walkach, ruchy, które podnoszą statystyki Pokemona, oraz jego partnera, otrzymują bonus w postaci podwyższonego działania o jeden poziom. #strasznetłumaczenie
Trzyma: --

Kod:
[color=red][b]Erycoon[/b][/color] [img]http://gpxplus.net/files/images/badge/male.gif[/img]
[b]Imię: [/b] --
[img]http://vignette4.wikia.nocookie.net/capx/images/6/62/ErySugi.png/revision/latest/scale-to-width-down/250?cb=20141012165735[/img]
[b]Poziom: [/b] 10
[b]Typ: [/b] [img]http://www.virtuadopt.com/images/content/poke_types/Normal.png[/img]
[b]Ewolucja: [/b][u]Erycoon[/u]
[b]Ataki: [/b] Stockpile, Spit Up, Pound, Tail Whip, Charm, Protect(TM)
[b]Charakter i historia: [/b]
Otrzymany jako nagroda w pokazach.
Jest niezwykle energicznym i psotnym szopem, jednakże bardziej trafniejszym określeniem byłoby "poszukiwacz niebezpieczeństwa". Dokładnie, to maleństwo celowo pakuje się w niebezpieczne, albo nawet śmiertelne sytuację, gdyż kocha wszelkie emocje temu towarzyszące. Chętnie bierze udział w walkach, zwłaszcza z silniejszymi przeciwnikami. Choć nie lubi, jak ktoś narzuca mu własną opinię, toteż może czasem przekręcić komendy. Co ciekawe, boi się widoku krwi.
[b]Umiejętność: [/b] [u]Team Player[/u]- W podwójnych walkach, ruchy, które podnoszą statystyki Pokemona, oraz jego partnera, otrzymują bonus w postaci podwyższonego działania o jeden poziom.
[b]Trzyma: [/b]--

+1500$
+Heart Scale

3# SayuriSagi


Jajo Starly + EM Feather Dance
+750$
+Heart Scale

Wszystkim dziękuję oczywiście za udział. Do zobaczenia~

_________________
#7B68EE || #5B7187

Karta Postaci l Box l Bank | Trofea | CD

You can't spell sHOTa without 'hot'!

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -
Graficy
Sojusznicy:

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

Księciu
raivvitch

WAW Pokemon

SNM
SnM

PokeSerwis

Kurs Manga

Re:Start

Anime Centrum
anime online

Lucid Dream

Stray Dogs

Rainbow RPG
Rainbow RPG

Cytadela

Proelium

Riverdale

Eclipse
Eclipse

Oversoul

Morsmordre

Ninshu

Dragon - Space Trip
Dragonst

Nemea

Orchard Stable

Genetrix

Hetaliowe Awokado

Rabbit Doubt

France

New York City

Czarodzieje

Vampire Diaries
Vampire Diaries

Disney World

Sekret Miasta

Epoka Nordlingów

Skraj

Dragon Domination

Horizon

Valor

Into Darkness

Life Sucks

YLO

Inno Świat

Over Undertale
over-undertale

Dysharmonia

Eridani

Camp of shadows

Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Tvedeane

Kundle

Zmiennokształtni
www.zmiennoksztaltni.wxv.pl

Magic Lullaby

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Maligna

FT Path Magician

Luciferum
Luciferum zaprasza!

Stado psów

Ninja Clan Wars

Mortis

Czarny Horyzont

Ardhi

Artemida - Warrior Cats

Drachen

The Avengers

Noctus

Kraina Snów

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Mystery Town

Avengers Assemble

Bleach Other World
Bleach OtherWorld

Wizard's World

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.