Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2017-02-14, 00:08 Złap Kupidyna
♥ ♥ ♥
Witajcie kochani!
Jak widzicie, tegoroczną atrakcją z okazji Walentynek są wyścigi. Jednak nie będą one wyglądać tak jak wszystkie do tej pory, bowiem nie mamy tu żadnej mety. Kto więc będzie zwycięzcą? Ten, kto złapie uciekającego przed uczestnikami zabawy Togetica-kupidyna. 14 lutego uczucia możecie okazywać nie tylko swoim drugim połówkom, ale także rodzinie, przyjaciołom czy nawet kochanym pupilkom. A skoro tak to czemu by nie okazać ich starterom? Czy to nie one towarzyszą Waszym postaciom od samego początku? Macie więc odpowiedź na pytanie kto weźmie udział w atrakcji - trener/koordynator wraz ze swoim starterem.
Więcej dowiecie się na starcie, a teraz przejdźmy do formularza zgłoszeniowego...
♥ ♥ ♥
Formularz zgłoszeniowy
Imię i płeć Twojej postaci:
Starter (gatunek, imię, płeć):
~ Zapisywać można się do najbliższego piątku, godz: 18:00 ~
♥ ♥ ♥
A tu trochę innych drobnych... zasad? Ciekawostek?
~ Na startujących z Wami Pokemonami nie będziecie jechać - broń Boże! Znaczy wiadomo, jeśli Twój stworek jest wierzchowcem, który da radę unieść swojego opiekuna, to śmiało możesz to wykorzystać. Aczkolwiek chodzi tu o współpracę z Pokiem ;*
~ Jeśli Twój starter jest Poke-rybą, która musi przebywać ciągle w wodzie, możesz wybrać innego ze swoich podopiecznych (najlepiej jakiegoś, którego masz już długo i łączy Was wspaniała wieź).
~ W trakcie trwania wyścigu nie będzie można "ulepszać" Pokemonów startujących w wyścigu, więc jeśli chcecie dodać im jakieś ataki, poziomy, przedmioty do trzymania czy też je ewoluować, zróbcie to teraz.
~ Udział można brać z kilku kont.
~ Udział można brać tylko pod warunkiem, że posiada się aktywną i zaakceptowaną KP trenera bądź koordynatora.
~ Aby wyrównać szanse uczestników, Wasze postacie nie będą miały jakichś specjalnych mocy/zdolności, które posiadają w swoich grach.
~ Pewnie stwierdzicie, że punkt wyżej jest dosyć idiotyczny, skoro udział bierzecie ze starterami, a taki Igglybuff dopiero zaczynającego grę na forum usera może się schować przy wykokszonym mega Sceptile starego wyjadacza chleba. No tak... ale przykładowo w pokazach też trzeba wystawić swoje stworki (ew. pożyczone, lecz osłabione). Postaram się wyrównać jakoś etapy wyścigu, żeby każdy miał możliwość zwyciężenia. Pamiętajcie, że chodzi o zabawę, a nie dążenie po trupach do celu ;)
~ Nie ma żadnych kar za nieodpisanie na czas (który notabene będzie wynosił 72h od daty pojawienia się mojego postu), huhu!
♥ ♥ ♥
Co jeszcze chcielibyście wiedzieć? Aaaa... nagrody!
Ogólnie wszyscy, którzy dotrwają do końca, otrzymają to samo, czyli 5000$, dowolny TM lub MT i 7CD, a dodatkowo zwycięzca (który może być tylko jeden) zgarnie... no oczywiście Togetica-kupidyna. W końcu zadaniem uczestników atrakcji jest schwytanie go ^^
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2017-02-14, 00:32, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2017-02-18, 16:01
Zasady wyścigu: 1. Zabronione jest zbaczanie z trasy wyścigu i pokonywanie przeszkód poprzez omijanie je lub teleportację (dozwolone jest przelecenie nad przeszkodą lub zrobienie pod nią podkopu, o ile nie napiszę inaczej w danym etapie).
2. Podczas każdego etapu uczestnicy piszą tylko jeden post, w którym mogą rozkazać podopiecznemu wykonanie max. 1 ruchu. Ataków możecie używać do przyspieszania, robienia uników bądź tarcz ochronnych, utrudniania wyścigu przeciwnikom czy też zwiększania statystyk swoim Pokemonom.
3. Atak na etap wybieracie jeden (bez względu na to, czy się powiedzie, czy też nie) i nie można pisać czegoś w stylu "jeśli ktoś będzie próbował Cię zaatakować, wykonaj Protect, a jeżeli nie to przyspiesz Quick Attackiem".
4. Zabronione jest używanie ataku Teleport.
5. Ataków Protect i Detect możecie używać tylko po razie na całe wyścigi (w sensie można wykonać raz Protect i raz Detect).
6. W całych wyścigach można użyć tylko jednego Z-Move.
7. Nie ma minimalnej ani maksymalnej długości postu. Jeśli chcecie coś dokładnie opisać, bo to jakaś bardziej skomplikowana taktyka - śmiało, ale jeżeli nie macie niczego więcej do dodania - nie lejcie wody na siłę.
8. Wszyscy odpisujecie w tym wątku i nie ma żadnej kolejności odpisów (kto pierwszy daje post, kto drugi itd.), byle wyrobić się w czasie (72h od daty pojawienia się mojego postu).
9. Czas na ulepszanie swoich Poków poprzez dodawanie im poziomów, uczenie ataków, dawanie itemów do trzymania itp. już się skończył, ponieważ właśnie zaczynamy wyścig. Żeby uniknąć krętactw, poniżej zamieszczam listę Pokemonów startujących w wyścigu ze wszystkimi informacjami o nich, jakie były w ich skanach, w momencie, kiedy wysyłałam ten post.
10. Pokemon może wieźć Ciebie (jeśli jest do tego zdolny pod względem fizycznym, sama znajomość ataku Fly nie wystarczy), Ty możesz nieść jego (jeśli Twoja postać jest do tego zdolna) lub po prostu możecie biec obok siebie. Nie możecie być w dużej odległości od siebie (tj. trener gdzieś na szarym końcu, a jego podopieczny mknie na przodzie), a żeby dana przeszkoda została zaliczona, musi zostać pokonana zarówno przez stworka jak i jego opiekuna. Tak samo z metą - wygrywa ten duet, który dotrze na metę jako pierwszy. Jeśli tylko Pok bądź człowiek z danej pary dotrą na metę, nie zaliczamy im finiszu. 11. Pamiętajcie o zasadach, o których napisałam w pierwszym poście.
Lista uczestników: ♥ Itani
Itani & Litwick "Maleńka"
6,5lvl | Ember, Astonish, Minimize, Smog | Flash Fire | ---
♥ Imala
Imala & Shinx "Flash"
11lvl | Tackle, Leer, Thunder Fang, Thunder, Charge, Baby-Doll Eyes, Iron Tail | Rivalry | ---
♥ Conan
Arsiel & Krokorok "Ren"
37lvl | Leer, Rage, Bite, Dig, Sand-attack, Torment, Dark Pulse, Sandstorm, Toxic, Sand Tomb, Assurance, Foul Play, Mud-Slap, Embargo, Swagger, Brick Break, Stone Edge, Crunch, Scary Face | Anger Point | ---
Po usłyszeniu gwizdka sędziego, wszyscy zaczęliście biec przed siebie, by jak najprędzej dotrzeć do pierwszej przeszkody na trasie, którą okazuje się być jeziorko (75m długości). Nie jest ono jednak głębokie - 1m. Jedyne Pokemony, które w nim pływają, to dzikie Magikarpie, więc nie ma się czego obawiać z ich strony. A tak w ogóle to woda jest czysta i nie unoszą się na niej żadne gałęzie, deski czy cokolwiek innego.
Odnośnie Rapidash - przyjmujemy, że może zamoczyć swoje płomienie na nogach, które po wyjściu z wody się "odnowią". Byleby się cała w jeziorze nie zanurzyła - tak, że wszystkie płomienie na jej ciele zgasną.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2017-02-21, 17:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.