Jeśli chodzi o walki, to już widzę w swojej głowie, jak niektóre taktyki byłby skomplikowane, gdyby wszystkie chwyty były dozwolone xD
Podczas takiej potyczki wykorzystasz arenę w ciekawy sposób (np. zrzucisz te piekielne książki w bibliotece, albo schowasz się za kamieniem....) możesz spowodować zwiększenie prawdopodobieństwa ataku, zwiększone prawdopodobieństwo uniku, dodatkowe obrażenia, albo nawet uniemożliwienie kontrataku, czyli przeminięcie tury. Na to niestety chyba nie da się ustalić ładnego wzorku (trochę problematyczny powód do późniejszej kłótni....), bo to zależy od kreatywności użytkownika i interpretacji sędziego, ale można spróbować losować w takim wypadku, za każdym razem, czy dana taktyka przy ataku powiedzie się czy nie. Nie wiem, jaki może być procent, ale jeśli już to będą te (najwyżej) cztery dodatkowe losowania do każdej taktyki.
A konieczność wspominania o uniku jest faktycznie bezsensowna xD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.