Wiek: 30 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 1996 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-11-22, 23:01
Przeczytałem! W końcu się tu dokopałem.
Molayne to facet, droga Aniu. Długie włosy nie czynią z niego kobiety. ;)
Mówiąc o zmianach jako takich, to nie ma tego dużo - niby jest to nowa gra, ale bardzo dużo mechanik i sposobów rozgrywki zostaje z poprzedniego systemu.
Wszystko zostało powiedziane, jestem na tag.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
A. Mała zmiana w mechanikach którą pomyślałem że wspomnę. Wide Guard teraz zmniejsza obrażenia od Z-Movesów jak Protect, do 1/3 czy tam 1/4, akurat nie pamiętam. To bardziej do współsędziów.
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2017-11-24, 10:47
Tasted napisał/a:
A. Mała zmiana w mechanikach którą pomyślałem że wspomnę. Wide Guard teraz zmniejsza obrażenia od Z-Movesów jak Protect, do 1/3 czy tam 1/4, akurat nie pamiętam. To bardziej do współsędziów.
Ok, aczkolwiek nie mamy na forum żadnego spisu ataków wraz z ich przetłumaczonym działaniem, więc nie ma co zmieniać ;) Po prostu od teraz tak jest i ju ~
Ogarniając listę nowych przedmiotów, jakie wprowadzili w USUM, mam pewne wątpliwości co do niektórych:
1. Rotom Powers:(Power Rangers)
- Roto Bargain - zmniejsza cenę przedmiotów w sklepie o 50% przez 10min
- Roto Boost - podczas walki zwiększa wszystkie statystyki walczącego Pokemona o 1 stopień
- Roto Catch - podwaja szansę na zdobycie dzikich Pokemonów przez 10min
- Roto Encounter - podwaja szansę na spotkanie dzikich Pokemonów przez 10min
- Roto Exp. Points - zwiększa EXP zdobyty w walce o 50% przez 10min
- Roto Friendship - zwiększa szczęście zdobywane przez Pokemona przez 10min (tylko na serebii nie napisali, o ile je zwiększa :<)
- Roto HP Restore - podczas walki całkowicie leczy walczącego Pokemona
- Roto Hatch - zmniejsza odległość potrzebną do wyklucia jaj o 50% przez 10min
- Roto PP Restore - podczas walki przywraca wszystkie PP u walczącego Pokemona
- Roto Prize Money - potraja pieniądze zdobyte za wygrane walki przez 10min
- Roto Stealth - zapobiega spotykaniu dzikich Pokemonów, które mają niższy poziom niż aktywny Pokemon (ten na pierwszym miejscu w drużynie), przez 3min
Wprowadzamy je (no przynajmniej niektóre, bo Roto Hatch czy Roto PP Restore nie miałyby u nas sensu)? A jeśli tak, to w jaki sposób, bo te 10 czy 3 minuty również nie miałyby sensu ;;
2. Surge Badge
Właśnie dostałam mindfucka, bo się dowiedziałam, że w Malie City jest Gym ._. Ale... ale przecież w Aloli miało nie być jako takich liderów (to, że my sobie ich zrobiliśmy, jest inną sprawą). I teraz nie wiem, czy to taki Gym innej kategorii, że tylko w tym mieście jest jako urozmaicenie, coby sobie gracze powalczyli, czy jak?
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
Wiek: 30 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 1996 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-11-24, 11:27
Myślę, że Roto przedmiotów nie ma co wprowadzać. Nikt z nas oficjalnie nie ma RotomDexa, więc takie urozmaicenie nie jest konieczne.
Co do Badge, nie wiem jak to jest fabularnie w USUM, trzeba dokładniej sprawdzić. Zresztą, u nas alolańskie próby (triale) funkcjonują, przynajmniej w spisie, jak walki z liderami i odnosi się to do gry w przygodzie, więc można zostawić wolną rękę MG czy lideruje gracza w systemie SM czy USUM. Do dyskusji.
Co do gymu, jest on dodatkowy i nie funkcjonuje nawet jako oficjalny gym, bo w aloli nie ma gymów. W grze jest to opcjonalna zabawa, w której gracz może brać udział raz dziennie, by zdobyć levele dla poków, a przy każdym nowym pokonaniu lidera, odznaka zostaje zastąpiona przez nową.
tl;dr
Nie ma, co się z tym przejmować na forum.
_________________ "So help me, why can't this be love?
Tell me, why can't this be enough?
When is high ever high enough?
It's all I've ever hoped for..."
Wiek: 30 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 1996 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-11-24, 13:43
Didziu najdroższy, nic się nie stało. ;)
oficjalnie podstawowym trenerskim akcesorium jest PokeDex. W przygodach posiadanie RotomDexa jest opcjonalne. Według mnie nie ma co dodawać tych bonusów ani przedmiotów, "bo po co?"
Oczywiście, jeżeli będzie więcej głosów na tak, no to nie będę stał w zaparte, jest mi to bardzo obojętne.
I skoro Surge Badge i GYM na Aloli jest jako dodatek, no to cóż, można by ewentualnie bawić się w to w przygodach, a na forum zostawić oficjalne triale.
Z tego co kojarzę to te Rotom Powers mają działać na zasadzie O-Powers z VI Geny, czyli po prostu wspomagaczy dla siebie/znajomych z Friend Listy. Moim zdaniem nie ma również co się tym przejmować, bo i po co :v
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2017-11-24, 15:18
Skoro ten gym w Malie City nie jest takim prawdziwym gymem, to nie ma problemu i nie wprowadzamy odznaki. Jak ktoś będzie chciał się w to pobawić to fabularnie.
A co do tych Rotom Powers... Lel, nawet nie ogarnęłam, że chodzi o Rotomdexa x'D #genius
Skoro tak to również nie widzę sensu wprowadzania tych cośków. A jak Gwen (czy jakiś inny tajniak używający rotomdexa) będzie chciał się tym pobawić to w przygodzie. I tak te rzeczy dot. głównie gier.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2017-11-25, 21:02
Ogarnęłam MTy i wnioski są takie:
> Jedyny MT, jaki był na naszej liście, a nie znalazł się na liście MTów USUM to Magic Room, aczkolwiek widzę, że np. u Espurra figuruje w rubryce "Ultra Sun/Ultra Moon Move Tutor Attacks", więc może po prostu inaczej się go zdobywa czy coś. Tak czy siak zostawiłabym go jako MT.
> Nowe MTy, których nie było u nas na liście, a na liście MTów USUM się znalazły, to: Volt Tackle, Defog, Ally Switch, Telekinesis, Laser Focus, Liquidation, Throat Chop, Throat Chop. Proponuję je po prostu dodać ^^
A jesio odnośnie TMów i HMów:
Jak powszechnie wiadomo, już przy wejściu SM, gdzie usunęli HMy, przerabiając je na TM i inne ataki, postanowiliśmy zrobić protest i się w to nie bawić, zostawiając wszystko tak, jak było w VI genie. Zauważyłam jednak, że w VII genie oprócz wyrzucenia niektórych TMów na rzecz wprowadzenie na ich miejsca dawnych HMów (np. Power-Up Punch zmienili na Waterfall), zmienili też kilka innych ruchów (w sensie nie dawne HMy). Mianowicie:
NR. | TM U NAS | TM W GEN VII
01 | Hone Claws | Work Up
28 | Dig | Leech Life
59 | Incinerate | Brutal Swing
67 | Retaliate | Smart Strike
70 | Flash | Aurora Veil
I jest teraz pytanie czy robimy fuzję, a mianowicie te powyższe TMy zamieniamy według VII geny, ale HMy nadal zostawiamy. Czy może nie zamienimy tych wyżej i bazujemy na 100% wersji z VI geny. Czy trzecia opcja - dostosowujemy się do najnowszej generacji, a więc pozbywamy się HMów (w sensie niektóre zostają przekształcone na TMy, a inne jako Transfer Only Moves) i listę TMów aktualizujemy do tej najnowszej?
Przy wejściu SM byłam za tą opcję pozostania przy TMach i HMach jak w VI genie, ale zauważyłam, że robi się przez to mały zamęt, kiedy ktoś wbija na info (serebii czy bulbie) o danym Poku, ofc na najnowszą wersję, sprawdza jakiś tam ruch, patrzy, że "o, to jest TM", potem szuka u nas w markecie i nie znajduje, bo się okazuje, że u nas to jednak nie jest TM, bo na jego miejscu jest jakiś tam ruch, który w VII genie TMem już nie jest Q.Q Nie sądzicie, że trochę poplątane i męczące, żeby zapamiętać, co jest wg najnowszej generacji, a co po jakiejś starej?
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
A ja jeszcze tak szybko zarzucę - Skoro Necrozma ma trzymać ten swój Z-Crystal aby móc przejść w swoją Ultra formę, może damy Kyuremowi do trzymania DNA Splicers aby mógł przybrać forme white/black ale cena za DNA Splicers byłaby większa jak chociażby te 25k
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.