Pokemon Crystal Strona Główna Pokemon Crystal
Forum PBF o tematyce Pokemon~

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapisy
Autor Wiadomość
Daltonis 
Head In The Clouds


Wiek: 25
Dołączył: 26 Lut 2018
Posty: 335
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2018-05-08, 23:28   Zapisy



Halo, halo! Witam serdecznie każdego kto to czyta! Jeżeli tu trafiłeś, to są dość duże szanse na to, że poszukujesz MG. Dobrze trafiłeś, ale żeby już nie przedłużać zacznijmy. Na początek kilka informacji o mnie:

Jestem początkującym MG i jednocześnie aspirującym pisarzem fanficów. Jeżeli jesteś świeżym graczem z nowiutką KP masz duże szanse na to, że to właśnie ja Cię przyjmę. Czego możesz się u mnie spodziewać? Wszystkiego. Serio. Długie odpisy (tu odsyłam do mojej przygody u MG Kaoriann), ciekawe motywy w przygodzie oraz przede wszystkim częste odpisy. Mam ogromne ilości wolnego czasu, więc jeżeli poszukujesz szybkiego i dynamicznego startu przygody z kilkoma odpisami dziennie, to zapraszam. Więcej informacji znajdziecie w Daltonisopedii.

No, skoro to już za nami przejdźmy do najważniejszego: formularza.


Link do KP - Dość oczywiste, jeżeli masz link do KP w swoim podpisie, lub pod avatarem możesz odpuścić sobie ten punkt.
Orientacja: - Tu chyba wszystko jasne.
Lokacja startowa: - Region w którym zaczynasz swoją przygodę oraz dokładna lokacja w której się znajduje Twoja postać i/lub ogólne jej położenie na mapie. Jeżeli jest to sprecyzowane w Twojej KP możesz odpuścić sobie ten punkt.
Pora roku: - Ponownie dość oczywista sprawa. Najlepiej by było jakbyś podał/ała rok miesiąc oraz dzień. Jeżeli jest to sprecyzowane w historii Twojej postaci w KP możesz odpuścić sobie ten punkt.