Meh, do tego głupie jest to, że mamy nie wybierać celów. Jeżeli ona będzie ustalała, gdzie co trafi i jak, to powodzenia :v
Wracając do tematu. Poki mogą używać tylko jednego ataku, który mogą sobie zapętlać. Jolteon na Substitute by się wyłożył, bo raz złamalibyśmy zasadę ilości zawodników na boisku, a dwa0 prędzej czy później by się wykończył kolejnymi Substitute, które zabierają jego HP. Więc u niego bym z tym nie ryzykował. Nie wiem, czy Magnet Rise nam się tutaj jakoś szczególnie przyda, bo nie wolno unosić się wysoko nad areną, ale na pewno by go jeszcze w jakiś sposób przyśpieszyło.
Bo raczej na Toxic/Thunder Wave nie ma szans, co? Wypowiedzcie się, bo ja nie ogarniam, na których stanowiskach mogą jakie ataki używać. Za dużo tego x.x
Szukający może używać ataków tylko do przyspieszania i unikania tłuczka, więc Toxic odpada. Tłuczek jest z żelaza, ale nie wiem, jak Thunder Wave mogło by na niego podziałać, więc zostałabym przy Magnet Rise dla zwiększenia szybkości i zwrotności Jolteona.
_________________
Time waits for no man. Or woman. Or single cell organism. It does wait for certain trees. Those trees are to be feared and worshipped. KP Winifreda Cresswell | Bank | Box
Skoro większość jest zajęta jeżdżeniem po Daisy i jej pokręconej logice (niestety nawet ja to muszę przyznać...) to dam swój kawałek opisu naszej taktyki.
Przy obręczy drużyny Popplio krążyła Garchomp, której przydzielono funkcje obrońcy. Czujnie przyglądała się każdemu ruchowi przeciwników, by w razie próby rzucenia kafla do obręczy jej drużyny od razu zareagować. Próbowała odbić kafel, który leciał w kierunku bramki przy pomocy całego swojego ciała, ewentualnie w momencie lotu piłki zrzucić na nią kamienie z Rock Slide. Gdy przy obręczy zostaną już porozrzucane kamienie Garchomp będzie próbowała wybijać je ogonem w stronę kafla, by zmienić jego tor lotu na przeciwny do jej bramki.
Nie wiem czy Flamethrower by przeszło i czy czasem nie ma punktów ujemnych za zniszczenia Kafla. ; x
_________________ After all, it’s rude to talk about someone who’s listening.
Świetnie idzie to wymyślanie taktyk, jak są wątpliwości, czy w ogóle możemy tych ataków użyć.
W każdym razie Dziunię proponuję postawić na bramce. Jest duża i... Może obronić dziurę nie tylko swoim cielskiem, ale też protectem. Może przejdzie, czemu nie.
Nie wiem czym się różni szukający od ścigającego, ale... Jestem za Gengarem na tym stanowisku. Korzystając z tego, że to jest duch, mógłby się wyłonić z cienia w najmniej oczekiwanym momencie. Fajnym atakiem u niego jest Hex. Może i nie można atakować wybranych przeciwników, ale sam ten atak jest dość... Zjawiskowy i dobry do rozproszenia uwagi.
Akurat tutaj różnica jest, bo ścigający próbuje wbić gola piłką do bramki drużyny przeciwnej, a szukający próbuje złapać znicz jak najszybciej, by gra dobiegła końca -.-
Zastanawiam się, jaki atak wybrać dla Rapidash jako ścigającej i tak myślę, że może Strength by się nadało, żeby mogła w razie potrzeby mocniej kopnąć piłkę. Prawie cała reszta jej ataków od razu odpada, Fire Wheel też bym się bała używać do przyspieszania, bo może kogoś przypadkiem poparzyć i narobić problemu. Ew. Protect dla ochrony przed tłuczkiem, ale raz, że nie wiem, czy by zadziałało na niego, to jeszcze unikanie go nie jest wymienione na liście możliwych zastosowań ataków dla ścigających.
_________________
Time waits for no man. Or woman. Or single cell organism. It does wait for certain trees. Those trees are to be feared and worshipped. KP Winifreda Cresswell | Bank | Box
Ach tak...
Mimo wszystko nie zmieniam pozycji. Gengar i jego element zaskoczenia sprawdzi się na obu. Poza tym lata, jest mobilny i prawdę mówiąc jednomyślnie nie wybraliśmy żadnych ataków boostujących szybkość, więc BEZ RÓŻNICY kto będzie ganiał tą piłkę. Gengar jest okej.
Edit: A dla Charusia proponuję klasyczny Double Team, który sprawdzi się... Na obrońcy? Albo Air Slash do "ataku" na piłeczkę, którą mógłby ścigać.
A co duch ma zaskoczyć jako szukający? Złoty znicz? W sumie, mógły postraszyć drugiego szukającego xD
W każdym razie mam w końcu rozmyślać nad tą strategią, czy Jolteon po prostu wypada z gry?
Co? Nie. Jolteon zostaje na pozycji tego, który goni znicz. Tutaj już powinny liczyć się statystyki szybkości, a nie tak jak w wyścigach, że każdy jest równie szybki (no bo po coś dawała opisy tych pozycji, że tutaj musi być szybki i zwinny itd.), więc z Magnet Rise, który doda mu szybkości i zwinności nada się idealnie.
Ja nie wiem jak z Walrein. Ale imo nie pasuje mi do tego typu zadania już. Nie ukrywajmy, tutaj liczy się głównie zręczność i szybkość, a Walrein nie posiada takich atutów. Dodatkowo nie posiada rąk, a płetwy, więc nie wyobrażam sobie, jak miałaby trzymać pałkę. Dajmy na tego pałkowego (nie wiem jak się nazywa R_R) Gengara, ten ma przynajmniej ręce. Na pozycji bramkarza spisze się lepiej Garchomp, jest zwinniejsza i powinna Rock Slide zablokować te wszystkie krążki, piłki, dyski, czy co tam wylatuje do obręczy. Niby foka ma Protect, ale nie ma tej zręczności manualnej.
W takim razie każdy mógłby napisać coś dla swojego poka, żebyśmy mogli to skleić w całość. Skoro Walrein wypada, to ja nie będę nic pisał, ale służę pomocą. Termin jest do jutra chyba (nie znam godziny), więc wypadałoby się pospieszyc. I co z flagą? Wykorzystamy któreś logo?
Btw. Nie ma mnie jutro praktycznie cały dzień, bo praca, więc nie wiem jak będzie wyglądała moja dalszą pomoc. Niech ktoś ogarnięty przypilnuje wstawienia zadania (o ile będzie co wstawiać). Sorki, że jestem taki do dupy w tym zadaniu.
Oke. Sprawdziłem i czas jest do jutra godziny 23. Powinienem być w domu po 21, plus minus ogarnięcie się, więc na 22 tutaj zajrzę i w razie problemów będziemy działać, chociaż nie będzie za dużo czasu.
Na boisku prędko poruszał się mały, elektryczny lisek - Hiro. Używając Magnet Rise, unosił się nisko nad ziemią. Dawało mu to większą płynność w poruszaniu po całym terenie. Rozglądał się uważnie, wyszukując wzrokiem małej, złotej piłeczki, gdyż jego zadaniem było właśnie takową przechwycić. Jakby co złapie do pyska i po sprawie. W ostateczności nie bał się przerwać Magnet Rise, by odbić się od ziemi i samemu doskoczyć do wysoko punktowanego świecidełka.
Magnet Rise nie nada zwinności - Jolt się będzie poruszał tak samo jak na ziemi, tylko w bardzo niewielkiej odległości nad nią, bo wyżej jest zabronione.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.