Archiwum Propozycji - Czas wprowadzić SM
Keisuke - 2016-11-26, 20:29
Zgadzam się z tym wszystkim, a to do czego chcę się odnieść to:
Daisy7 napisał/a: |
6. Odnośnie ograniczenia ilości Z-Move na Poka podczas walki. Była propozycja, żeby Pokemon mógł podczas jednego pojedynku wykonać jeden Z-Move. Jeśli byśmy to przyjęli, punkt wyżej jest zbędny, bo tak czy siak Pokemon nie wykona więcej Z-Moves, chociaż wiadomo, że i tak trzymanego itemu nie wolno mu zmienić w trakcie trwania pojedynku. Jeśli natomiast damy większy limit albo w ogóle go zniesiemy, wówczas punkt wyżej jest ważny. Można też dać coś w stylu, że Pok musi odpocząć, a więc może wykonać jeden Z-Move na turę, ale nie na cały pojedynek. Wiadomo, jeśli już po pierwszej turze rywal dednie no to trudno, ale jeśli pojedynek będzie trwał kilka tur, mógłby w każdej z nich wykonać max. jeden Z-Move. Wtedy zasada wyżej też by miała znacznie. To jak?
|
Jako naczelny sędzia, moderator od walk, lider chłopak Daisy proponuje co następuje:
- Nie dawać limitu, że jeden Z-Moves na pojedynek. W grach jest to OP, lecz u nas aż tak silne to to nie będzie.
- Wykorzystując Z-Moves, pokemon używający musi odczekać turę nim użyje innego ruchu(jak w Giga Impact), w dodatku aby wykorzystać następny Z-Moves musi odczekać jedną kolejkę. Czyli jak użył w pierwszej kolejce(jego taktyka), to nie może go użyć podczas kolejnego pisania taktyki, tylko jeszcze następnej.
Daisy7 - 2016-11-27, 18:18
Keisuke napisał/a: | Wykorzystując Z-Moves, pokemon używający musi odczekać turę nim użyje innego ruchu(jak w Giga Impact), w dodatku aby wykorzystać następny Z-Moves musi odczekać jedną kolejkę. Czyli jak użył w pierwszej kolejce(jego taktyka), to nie może go użyć podczas kolejnego pisania taktyki, tylko jeszcze następnej. |
O, to brzmi fajnie. Czyli podsumowując, jeden Z-Move na jedną taktykę i po wykonaniu Z-Move Pokemon nie może użyć w następnej taktyce żadnego Z-Move. Dopiero w tej jeszcze dalszej (np. w pierwszej taktyce jest Z-Move, w drugiej nie ma - odpoczynek, w trzeciej znów jest).
Tak btw olśniło mnie, kiedy ksiądz zbierał na tacę, że nie ustaliliśmy chyba ceny Z-Crystalów. Mega Stone kosztuje 25k, ale wtedy cała forma Poka się zmienia, a tu chodzi tylko o jeden kryształ, więc może trochę mniej. Na przykład... 15k?
Gwen Brown - 2016-11-27, 18:23
Jak dla mnie styknie :)
To co jeszcze zostało do omówienia?
Did - 2016-11-27, 19:41
PROPONUJĘ 12k albo 14k, bo nieparzyste liczby źle wpływają na otoczenie :V
Mhrok - 2016-11-27, 21:17
Dajmy 10k, jak dla mnie bardzo okej.
Daisy7 - 2016-11-27, 22:06
Widzę tendencję malejącą :V Dobra, niechaj więcej to 12k i starczy. Stap.
Gwen Brown napisał/a: | To co jeszcze zostało do omówienia? |
Przypomniało mi się! Mhrok pisał co z atakami, które Poki poznają przez lvl w SM, a w XY ich nie miały na danym poziomie. Można po prostu pozwolić na dopisanie ich stworkom albo, coby tak nie ułatwiać sprawy, rozwiązać to przy pomocy HS. Opłata jak zawsze 1HS za 1 atak.
Gwen Brown - 2016-11-28, 10:04
A tam już ułatwiać ;P
Podejrzewam, że tych ataków nie ma zatrzęsienie, to może pozwólmy po prostu je dopisać. Co nam szkodzi? Ostatecznie to nie wina graczy, że pojawiły się jakieś zmiany w atakach, niech tam mają te zmiany "gratis" ;P
Keisuke - 2016-11-28, 11:20
Ponieważ ja nic całymi dniami nie robię, a Daisy ma dużo zajęć, to kazała mi sprawdzić czy Abilitki Vesa są dobrze przetłumaczone, więc:
Battery - Zwiększa siłę ataków specjalnych sojusznika o jeden stopień (10%)
Beast Boost - Za każdym razem, gdy pokemon z tą umiejętność pokona przeciwnika, zwiększa się jego najlepsza statystyka o jeden stopień(10%)
Berserk - Zwiększa Specjalny Atak posiadacza tej umiejętności o jeden stopień(10%), gdy otrzyma cios który zmniejszy jego HP o połowę.
Comatose - Pokemon zawsze śpi i nigdy się nie budzi. Może atakować bez budzenia się.
Corrosion - Może zatruć przeciwnika nawet jeśli jest on typem stalowym lub trującym.
Dancer - Jeżeli przeciwnik używa ruchu "Dance" posiadacz tej zdolności, automatycznie po nim wykonuje ten sam ruch. Nie odejmuje mu to możliwości użycia zwykłego ruchu.
Dazzling - Szokuje przeciwnika sprawiając, że nie może użyć ruchów z priorytetem.
Disguise - Pokemon może obronić się przed pierwszym ruchem przeciwnika, który zadaje obrażenia. Nie dotyczy to obrażeń wywołanych konfuzją, czy efektem pogodowym.
Electric Surge - Gdy na pole walki wchodzi pokemon tą umiejętnością, zmienia otoczenie w Electric Terrain.
Emergency Exit - Pokemon ucieka lub zmienia się z innym(w przypadku walki trenerskiej), gdy jego HP spadnie poniżej połowy.
Fluffy - Siła ataków, które powodują kontakt zostaje zmniejszona o połowę. Ataki ogniste zadają z kolei podwójne obrażenia. W przypadku, gdy ognisty ruch zadaje kontakt fizyczny, posiadacz tej zdolności otrzymuje normalne obrażenia.
Full Metal Body - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika.
Galvanize - Zmienia ruchy typu normalnego w ruchy typu elektrycznego oraz zwiększa ich siłę o 20%
Grassy Terrain - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Grassy Terrain.
Innards Out - Gdy pokemon z tą umiejętnością zostania pokonany, przeciwny pokemon otrzymuje obrażenia równe posiadanemu HP tuż przed uderzeniem.
Liquid Voice - Wszystkie ruchy dźwiękowe stają się typu wodnego.
Long Reach - Pokemon używa ruchów, które powodują kontakt, lecz efekty które aktywują się przez kontakt nie aktywują się.
Merciless - Wszystkie ataki pokemona zawsze trafiają krytycznie, gdy przeciwnik jest otruty. Chyba, że przeciwnik posiada Battle Armor, Shell Armor lub jest pod wpływem Lucky Chant
Misty Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Misty Terrain.
Power Construct - Gdy HP Zygarde 10% Forme albo 50% Forme spadną poniżej 50%, zmienia się w Complete Forme. Zygarde w tej formie, zyskuje różnicę w HP między HP starej, a nowej formy.
Power of Alchemy - Jeżeli sojuszniczy pokemon polegnie, posiadacz tej umiejętności zdobywa jego zdolność. Nowonabyta umiejętność, aktywuje się tak, jakby pokemon dopiero wszedł na pole bitwy.
Prism Armor - Zmniejsza siłę ataków superefektywnych o 25%
Psychic Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Psychic Terrain.
Queenly Majesty - Dopóki pokemon z tą umiejętnością jest na polu, żaden pokemon nie może używać ruchów z priorytetem.
Receiver - Pokemon kopiuje umiejętność poległego sojusznika, bez względu na to jak on poległ. Nowonabyta umiejętność aktywuje się tak jakby pokemon dopiero co pojawił się na polu.
RKS System - Zmienia typ pokemona zależnie od trzymanej przez niego karty pamięci.
Schooling - Jeżeli Wishiwashi ma 20 lvl wzwyż na start lub koniec rundy, jeśli ma więcej niż 25% HP zmienia się w School Form. Jeśli ma poniżej 25% HP, pod koniec rundy wraca do Solo Form.
Shadow Shield - Kiedy Pokemon ma maksymalną ilość HP, otrzymuje o połowę mniej obrażeń.
Shields Down - Pokemon z tą zdolnością jest odporny na zmiany statusów. Gdy jego HP spada poniżej połowy, na koniec rundy traci skorupę i staje się agresywny. Skorupa wraca, gdy jego HP zostaje zwiększone powyżej połowy.
Slush Rush - Zwiększa szybkość pokemona w burzy gradowej. Pokemon z tą zdolnością nie otrzymuje obrażeń przez Burzę Śnieżną
Soul-Heart - Zwiększa Specjalny Atak o jeden stopień(10%) za każdym razem, gdy jakiś pokemon zostanie pokonany.
Stakeout - Gdy przeciwnik wymienia się w środku walki, następny pokemon otrzymuje dwukrotnie większe obrażenia.
Stamina - Gdy pokemon zostaje uderzony jakimś atakiem, jego Obrona wzrasta o jeden stopień(10%)
Steelworker - Zwiększa siłę ataków stalowych o 50%.
Surge Surfer - Gdy na polu znajduje się Electric Terrain. Szybkość pokemona z tą zdolnością zostaje podwojona.
Tangling Hair - Gdy pokemon z tą zdolnością zostanie uderzony przez atak, który wymaga kontaktu fizycznego, zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden stopień(10%).
Triage - Ruchy leczące mają zwiększony priorytet. Nie dotyczy Leech Seed, Pain Split i Aqua Ring
Water Bubble - Zmniejsza siłę ognistych ataków, którymi zostanie trafiony o 50%, chroni go przed podpaleniem i podwaja siłę ataków wodnych.
Water Compaction - Zwiększa obronę pokemona o dwa stopnie(20%), gdy zostanie on trafiony ruchem typu wodnego.
Wimp Out - Pokemon tchórzliwie ucieka lub zmienia się, gdy jego HP spadnie poniżej połowy.
Daisy7 - 2016-11-28, 13:58
Gwen - ok~
Keisuke napisał/a: | Ponieważ ja nic całymi dniami nie robię, a Daisy ma dużo zajęć, to kazała mi sprawdzić czy Abilitki Vesa są dobrze przetłumaczone |
Po pierwsze - nie powiedziałam, że całe dnie nic nie robisz, tylko, że się nudzisz!
Po drugie - nie kazałam, tylko poprosiłam D:
Po trzecie - dziękuję ;* Wiesz, ile by się zeszło, gdybym ja się miała za to zabrać...
Ok, to chyba teraz wszystko poustalane już?
Gwen Brown - 2016-11-28, 14:12
Musi, chyba tak ;P
Keisuke - 2016-11-28, 15:33
Daisy7 napisał/a: |
Po pierwsze - nie powiedziałam, że całe dnie nic nie robisz, tylko, że się nudzisz!
Po drugie - nie kazałam, tylko poprosiłam D:
Po trzecie - dziękuję ;* Wiesz, ile by się zeszło, gdybym ja się miała za to zabrać...
|
Po pierwsze - prawda
Po drugie - Twoja prośba, to dla mnie rozkaz
Po trzecie - jakbyś ty to robiła, to VIII Generacja by się pojawiła :*
Gwen Brown - 2016-11-28, 15:40
A nie, jeszcze została kwestia żabka. Ale jak tak zrobiłam krótki rzut okiem na wyniki i kto głosował, to zdaje się, że wygrała opcja na "NIE". Wiiięc... Nie ma się czym przejmować, bo nie trzeba już zbytnio ustalać co z tym fantem zrobić ;P
EDIT: Uprzedzając pytania - tak, rzuciłam też okiem jak się przedstawia głosowanie w kontekście multikont ;)
Daisy7 - 2016-11-28, 17:31
Nom, rzeczywiście opcja z "nie" wygrała, więc nie trzeba rozkminiać, jak byśmy Ash-Greninję respektowali na forum. Można tylko dać info, że gdyby ktoś dawał swojemu graczowi żabkę z takim wyglądem jako unikalnego Poka, to żeby pamiętał, że nie może mu dodawać jakichś specjalnych ataków, zmieniać ablitek, typów czy statystyk. Jedynie wygląd.
Gwen Brown - 2016-11-28, 18:28
Chyba, żeby tylko i wyłącznie w przygodzie.
Wiesz, w przygodach dzieją się rzeczy rozmaite, osobiście nie mam nic przeciwko, jeśli tam żabek dostawałby jakiś dodatkowy atak czy umiejkę. Oczywiście bez zmian rubryczek w skanie - że nie zmienia się sposobu ewolucji, czy nie bierze umiejki Ash-Greninjy jako tej głównej. Ale dołożyć coś z dopiskiem "Dostępne tylko w przygodzie" - why not?.
Wiesz, oficjalnie na forum, to tylko żaba z innym wyglądem, ale w przygodzie po konsultacjach z MG może być nieco bardziej specjalna ;P
Dante Aligieri - 2016-11-28, 18:31
Polać tej pani wyżej nalewkę o smaku nie wiem jakim tam chce! xD
|
|
|