Przesunięty przez: Daisy7 2016-07-02, 11:16 |
Quidditch |
Autor |
Wiadomość |
Fay
Wiek: 31 Dołączyła: 24 Kwi 2016 Posty: 892
|
Wysłany: 2016-06-18, 11:51 Quidditch
|
|
|
Skoro nikt nie założył tematu do następnego zadania to ja to zrobię.
Moje propozycje na zawodników:
Szukajacy - Jolteon lub Gengar
Pałkarz - Tyrantrum i Wailord
Obrońca - Charizard lub Garchomp
Ścigający - Rapidash, Absol |
_________________ After all, it’s rude to talk about someone who’s listening.
Karta Postaci | BOX | Bank | Trofea |
|
|
|
|
Conan
Shotacon
Dołączyła: 25 Kwi 2016 Posty: 2335
|
Wysłany: 2016-06-18, 12:19
|
|
|
Wydaje mi się, że Garchomp może być lepszym obrońcą, gdyż jest większy i szybszy od smoczka. Brakuje nam jeszcze jednego ścigającego, ale on się wyłoni gdy odwalimy jednego z każdej pary.
Jolteon jest szybszy od Gengara, jednak jednak nie mnie o tym decydować, gdyż ja gram elektrycznym liskiem, więc tutaj zdaję się na opinie reszty. Jakby co będzie Hiro albo Mole Potter xD |
_________________
You can't spell sHOTa without 'hot'!
|
|
|
|
|
Mirajane
Dołączyła: 23 Kwi 2016 Posty: 2971
|
Wysłany: 2016-06-18, 23:41
|
|
|
Zgadzam cię z Conanem. Garchomp na obrońce. I 3 ściągający to chyba trochę za duzo. |
_________________ KP/ Box/Bank |
|
|
|
|
Conan
Shotacon
Dołączyła: 25 Kwi 2016 Posty: 2335
|
Wysłany: 2016-06-18, 23:45
|
|
|
Cytat: | Ścigający - 3 z każdej drużyny. |
Tak pisze w regulaminie -.- |
_________________
You can't spell sHOTa without 'hot'!
|
|
|
|
|
Fay
Wiek: 31 Dołączyła: 24 Kwi 2016 Posty: 892
|
Wysłany: 2016-06-19, 09:25
|
|
|
Poprawiłam nieco rozpiskę, chociaż dalej nie jestem pewna kogo dać na szukającego. Gengar może i jest wolniejszy od Jolteona, ale może unosić się nad ziemią, ale za to Jolteon jest szybszy. I jeszcze mam mały pomysł na Jolteona, by używał Substitute, by zmylić Znicz.
Szukajacy - Jolteon lub Gengar
Pałkarz - Tyrantrum i Wailord
Obrońca - Garchomp
Ścigający - Rapidash, Absol, Garchomp |
_________________ After all, it’s rude to talk about someone who’s listening.
Karta Postaci | BOX | Bank | Trofea |
|
|
|
|
Conan
Shotacon
Dołączyła: 25 Kwi 2016 Posty: 2335
|
Wysłany: 2016-06-19, 10:10
|
|
|
Chyba powinno być w takim razie ścigający - Rapidash, Absol, Charizard
A Garchomp najwyżej będzie rozwalał Flamethrower wszystko co się zbliża~ |
_________________
You can't spell sHOTa without 'hot'!
|
|
|
|
|
Mr. Devil
Diabeł w Ludzkiej Skórze....
Dołączył: 22 Maj 2016 Posty: 72
|
Wysłany: 2016-06-19, 16:06
|
|
|
Co do tego czy Grachomp czy Charizard... Charizard jest mniejsz, a raczej niższy o 20 cm, jednak waży tyle samo, a różnica szybkości to jest to aż całe 2(w statystykach podstawowych). (Na marginesie, największy jestem ja 2,5 m wysokości plus 10/12 długości(z czego większość to długość ogona.) Pałkarz mi pasuje, tylko że do odbijania łuczka mam używać pałki... A łapy Tyrantrum do największych nie należą... Ataków też za okazałych nie mam do tego zadania(chyba, że mam gryźć tłuczek)... |
_________________
|
|
|
|
|
Fay
Wiek: 31 Dołączyła: 24 Kwi 2016 Posty: 892
|
Wysłany: 2016-06-20, 16:27
|
|
|
Nic nie stoi na przeszkodzie, by Tyrantrum trzymał pałkę w pysku. Walrein też nie ma za długich płetw, ale jakoś sobie poradzi. Po za tym do biegania za zniczem weźmiemy Jolteona, który jest szybszy i może trochę namieszać używając Substitute. Wtedy Gengar będzie na ławce rezerwowych jeśli ktoś miałby jakiś pomysł na wykorzystanie go.
Trzeba też pomyśleć nad jakąś taktyką. Ja proponuję taki klasyczny układ: bramkarz stoi i broni, nic więcej go nie interesuję; szukający biega za zniczem, ewentualnie próbuje zmylić przeciwników, znicz i kafel przy pomocy klona ze Substitute; Pałkarze odbijają kafel - Tyrantrum może wzmocnić swoje uderzenia przy pomocy Strenght i razem z Walrein starają się wybijać tłuczki na przeciwników; szukający odbijają piłkę i starają się przerzuć ją przez obręcz przeciwników. |
_________________ After all, it’s rude to talk about someone who’s listening.
Karta Postaci | BOX | Bank | Trofea |
|
|
|
|
Mole
Pan Owca
Dołączyła: 23 Kwi 2016 Posty: 138
|
Wysłany: 2016-06-20, 16:51
|
|
|
Ogólnie jeśli chodzi o szukającego - Jolteona byłoby łatwiej wyeliminować niż takiego Gengara, ale jeśli może być Substitute to raczej powinno to zadziałać. Pamiętajcie tylko żeby Joltek sam się nie załatwił używając tego ataku bo w końcu odbiera on pewną część HP.
I sprawa co do Walrein - to dobry pomysł żeby była pałkarzem? W końcu w płetwach tego nie utrzyma, a w pysku byłoby to dość problematyczne... dlatego można zastąpić ją Gengarem, który ręce już posiada xD |
_________________
|
|
|
|
|
Sosik
Wiek: 24 Dołączył: 24 Kwi 2016 Posty: 1679
|
Wysłany: 2016-06-20, 23:30
|
|
|
Jestem taką kupą, nie wiem o co chodzi w tej grze, a nie mam sił czytać tej ściany Daisy ._____. Streść to ktoś, bo nie wyrobię. |
_________________
|
|
|
|
|
Conan
Shotacon
Dołączyła: 25 Kwi 2016 Posty: 2335
|
Wysłany: 2016-06-20, 23:38
|
|
|
Z grubsza to jest sobie drużyna tych siedmiu zawodników i są piłki które trzeba przerzucać przez bramki (Tym zajmują się ścigający), tych bramek broni obrońca z tym swoim kijem, czy pałką. I przy okazji jest też Szukający, który próbuje złapać małą, piekielnie szybką piłeczkę ze skrzydełkami zwaną złotym zniczem, gdy mu się uda jest koniec. Podczas gry jeszcze wszędzie latają tłuczki (Też takie piłki) i walą zawodników dla utrudnienia.
#BestExplanationEver |
_________________
You can't spell sHOTa without 'hot'!
|
|
|
|
|
Sosik
Wiek: 24 Dołączył: 24 Kwi 2016 Posty: 1679
|
Wysłany: 2016-06-20, 23:38
|
|
|
Okej. Czytam to i nic nie rozumiem. Czuję, że będę pomocny w tym etapie. Ale. Zdaje mi się, że nie możemy użyć Substitute. Ma boisku ma być 7 graczy. Double Team okej, bo to tylko iluzje, ale przy Substitute robi się dokładny klon, który może atakować itp. Więc zdaje mi się, że użyciem go złamalibyśmy zasady. |
_________________
|
|
|
|
|
Sosik
Wiek: 24 Dołączył: 24 Kwi 2016 Posty: 1679
|
Wysłany: 2016-06-20, 23:42
|
|
|
Wgl. pozdro Daisy
4.1 Punkty są odejmowane za granie niezgodne z zasadami (np. jeśli ścigający trzyma przy sobie kafla dłużej niż 3sek lub pałkarz celuje tłuczkiem w obrońcę).
Akurat będziemy mieli wpływ na to, ile sekund będą trzymali tłuczek, kafla czy czym tam grają. Czy tylko dla mnie to zadanie wydaje się beznadziejne? Nie ogarniam już, czym tam się gra i czego nie można dotykać.... Lol, wybaczcie mi za moje nieogarnięcie. |
_________________
|
|
|
|
|
Stilinski
Ban warrior.
Dołączył: 24 Kwi 2016 Posty: 1778
|
Wysłany: 2016-06-21, 01:39
|
|
|
Bądźmy szczerzy: Czegokolwiek nie wymyślimy i nieważne jak bardzo dopięta byłaby taktyka na to zadanie, sędzia może i pewnie zdepcze to wszystko jakimś durnym atakiem przeciwnej drużyny z okazji własnych widzimisię...
Przy okazji złamiemy milionpińcetdwadziewięcet zasad, gdyż niezbyt szczegółowo opiszemy użyte ataki i... BO CZEMU NIE. |
_________________
|
|
|
|
|
Mirajane
Dołączyła: 23 Kwi 2016 Posty: 2971
|
Wysłany: 2016-06-21, 11:17
|
|
|
Najlepszy argument na zakończenie rozmowy: "Bo tak". I koniec tematu. I znając życie i tak nie ważne co zrobimy to jakimś cudem przeciwnik będzie miał idealną kontrę jak mówi Spooky. Jedyne co możemy zrobi to napisać rozsądną taktykę i niech się kurde dzieje to co ma się dziać. innego wyjścia nie widzę w tej kwestii i co do rozłożenia drużyny t jest dobrze. |
_________________ KP/ Box/Bank |
|
|
|
|
|