Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-08-12, 13:23 Koordynator i uzdrowiciel
Nie przedłużając, myślę, że wypadałoby zmienić profity z tych dwóch profesji, bo jest ich duży deficyt na forum w porównaniu z innymi.
Jeśli chodzi o koordynatora to dałabym bonus taki, jaki ma trener, czyli możliwość przyznania dowolnemu Pokemonowi z KP/boxu +1lvl na miesiąc. Czemu to samo? No cóż, wiem, że Gwen zwraca uwagę na profesję, żeby koordynatorzy mieli większą szansę na shiny Poka w safari, ale wydaje mi się, że taki shiny pok raz na kilka miesięcy jest mniej atrakcyjny niż co miesiąc darmowy poziom dla stworka. Na forum zarówno trenerzy jak i koordynatorzy mogą zdobywać odznaki oraz wstążki, więc tym nie trzeba przejmować się przy wyborze głównej profesji. Za to dzięki takiemu samemu profitowi user wybierając sobie profesję główną, kierowałby się tym, żeby owa profka pasowała do jego postaci i tego co zamierza robić w przygodzie, a nie tym, która profka da mu lepsze zyski. Tak mi się przynajmniej zdaje, że wtedy by było więcej koordynatorów, ale może się mylę [*]
A co do uzdrowiciela to właśnie nie mam pomysłu, jakie bonusy można by mu dać. Bo jak wiemy z profesji pobocznych jest to ta najsłabsza, nie wiem czy chociaż 5 osób na forum ją posiada. A nawet jeśli ją wybrali, zapewne plują sobie teraz w brodę .-. Hodowca i ewolucjonista mają wg mnie bonusy na podobnym poziomi atrakcyjności, ale ten uzdrowiciel to porażka. Tylko jaki profit można by ofiarować tej profesji pobocznej, żeby miało to związek z nazwą "UZDROWICIEL"? Jakieś propki?
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
Wierz mi do dziś mam do siebie samej żal za tego uzdrowiciela. Ale był człowiek głupi xD Zmieniłabym z ogromną, niesamowitą chęcią gdyby tylko nie wiązało się to z całkowitym resetem postaci i jej osiągnięć. Sorry, ale never xD
Szczerze mówiąc nie mam pomysłu co można by zrobić, aby ten uzdrowiciel nie był aż tak dodupny.
W kwestii koordynatora- jak dla mnie nie ma sprawy.
To zależy, jaki kto ma cel na forum. Mi zależy na grach w sesjach z MG, na ciekawych przygodach.
Trener/koordynator - bo +1lvl jest lepsze od +0,5lvl, a szukanie shini pokemonów nie jest dla mnie interesujące. Proste.
Uzdrowiciel, bo mając medyczny ogródek mogę w przygodach leczyć pokemona bez potrzeby wracania do pokecenter. Boli tylko, że jagody użytkowe nie mieszczą się w ramach bonusu uzdrowiciela. Gdyby tak było, można by z postaci zrobić mobilne centrum leczenia.
I nie, nie żałuję wyboru Uzdrowiciela. :)
Nie interesuje mnie kwestia profesji Uzdrowiciela, ale jeśli chodzi o Koordynatora, mogę się wypowiedzieć, że mi pasuje ta profesja w takim stanie, w jakim jest i uważam, że nie musi być zmieniona (Szajni poki kuszą bardziej niż 0,5lvl więcej, które przecież można z Enigm dobić).
_________________
The future, where there is nothing beyond the pain... ...if that's the case, I want to love that pain
Ja jestem za zmianą obydwu profesji, a uzdrowiciela proponuję nawet jak coś w ogóle wymienić na coś innego lub usunąć i dać graczom z tą profesją możliwość ponownego wyboru.
Nie, ale serio. To się tak tylko z początku wydaje, że uzdrowiciel daje jakiś profit. Ale jak posiedzisz na Crystalu dłuższy czas, to nagle się okazuje, że daje tyle co kot napłakał.
Jeszcze jak kiedyś funkcjonowała opcja sprzedaży jagód w ogródkach, to by te lecznicze jagódki opchnął. A teraz tej opcji niet. I weźcie mi powiedzcie co zrobić z np. 1000x Sitrus Berry (bo sobie chociażby zachomikowałam i mam, tak przykładowo) jeśli nie ma na nie jakiegoś konesera? To nie Enigmy xD Nawet w przygodzie nie idzie tego aż tyle. A że miałam już przyjemność grać u wielu MG to się mniej więcej orientuję jak to jest z potyczkami i ich natężeniem w przygodach. No, chyba, że ktoś gra w jakimś apokaliptycznym świecie, gdzie naparza się 24 na dobę i w ogóle nieustająco, to może i wtedy ma to jakiś głębszy sens xD
A co do opcji z tym "uzdrawianiem" po walkach... to w sumie też taki trochę pic na wodę. Szczerze mówiąc jeszcze mi się to to NIGDY nie przydało w przygodzie. A gram długo xD
Innymi słowy- jeśli nie idzie niczym sensownym zastąpić/poprawić to wywalmy rangę uzdrowiciela. Rly. Najpoważniej poważnie.
Omg, podbijam. Na początku myślałam, że hej, fajnie będzie mieć więcej jagód, a jak tak teraz patrzę, to nie robi to żadnej szczególnej różnicy w plonach. I do tego rzadko kiedy się te jagody przydają ;_;
Żeby nie było, że przyszedłem tutaj tylko pośmiać się z Gwen, to Uzdrowiciel mógłby dostać rabat na medykamenty w markecie :V Ostatnio doszedł item zmieniający ability pokemona, więc dzięki swojej profesji mogliby wkupić się w łaski sprzedawców i kupować towary na boku. Szczerze to medykamenty bardziej się przydają od jagód. x) A parę zaoszczędzonych groszy, to już coś.
_________________
Daisy7 "no niestety jestem na nie, ale nie hejcę" 2k17
To ty nie wiedziałeś, że popełniłam taką durnotę? O wow xD Swoją drogą dzięki za wsparcie duchowe, serio xD
Tymczasowoż... No może i medykamenty z rabatem... Ale w sumie to też się przydaje od przypadku do przypadku- weź konkuruj z możliwością wyklucia poka na 5lvl czy wcześniejszym przeprowadzeniu ewolucji xD
Mi się wydaje, że próba "ulepszenia" roli uzdrowicieli może dać im jakieś niewyobrażalne profity, dlatego proponowałbym usunięcie tej rangi i utworzenie nowej. Bo to chyba byłoby szybsze
Mam nadzieję, że nie wyjdzie to arogancko, że ktoś (hehe) kto jest od dwóch dni na forum i nawet nie zaczął grać proponuję jakieś radykalne zmiany, ale:
nie zastanawialiście się, żeby zastąpić tej klasy/rangi, czy jak to tam, jakiś systemem dobierania cech? Chodzi mi, żeby tego wszystkiego było więcej, dobierało się ich więcej, ale każda pojedyncza dawałaby mniejszy bonus. Takie moje przykłady:
- Zwolennik typu <jakiś typ> (np. Zwolennik Typu Ognistego, ew. można by dla każdego typu wymyślić jakieś kreatywne nazwy w stylu Ogniste Serce, Królowa Loda, Psychol xD): pokemony tego typu są lepsze, ataki tego typu są lepsze, czy coś takiego.
- <nie mam pomysłu na nazwę>, ale coś co powodowałoby, że gdy walczymy w double, albo multi walce nasze pokemony walczą lepiej
- Wędkarz - Większa szansa na złowienie pokemona, złowione pokemony są lepsze, coś takiego
- Kolekcjoner - Większa szansa na znalezienie shiny, albo jakieś innej fajnej formy (ale o jakieś 10%)
itd. można tego wymyślić naprawdę sporo, a wydaję mi się, że coś takiego spowodowałoby, że nasze postacie byłyby pod tym względem bardziej unikalne, bo czym więcej osób ma jakąś cechę tym mniej daję ona fanu, przynajmniej takie jest moje zdanie. Takich cech byśmy brali po 5, czy coś takiego. Możnaby ew. pomyśleć o poziomach każdej cechy i np. wziąć "dwa razy" kolekcjonera, żeby bonus z niego wynosił 20%.
Wiem, że to wszystko jest niedopracowane i w ogóle, ale chciałem pokazać tylko idee, a nie gotowe rozwiązanie.
I ten. Nie mam już większego zdania. Trochę przekombinowany ten zamysł i niezbyt mi się widzi taka zabawa, bo to będzie trochu za dużo pracy. Nie mniej jednak jestem ciekawa zdania adminek.
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2017-03-08, 19:07
Moim zdaniem to... w sumie brzmieć to pomysł brzmi całkiem ciekawie, jednak jestem na "nie", ponieważ według mnie, tak jak i Panda napisała, byłoby z tym za dużo zabawy. Nie chodzi mi o to, że leniwce jesteśmy czy coś, ale po prostu, że byłoby za dużo takich różnych mini-bonusików. Aktualnie mamy już za profesje główne i poboczne, do tego dochodzi też comiesięczny bonus z atakiem i mini-eventy co 2 tyg. Niby mało, a jednak i tak niektórzy zapominają i o tych bonusikach. Do tego dochodzi jeszcze pilnowanie terminu w łowisku/kopalni oraz ogródkach. No ogólnie sporo tego. Wiem, że jak ktoś nie chce, to nie musi się bawić w te dodatki, bo w końcu wszelkie profity nie są wmuszane i nie ma obowiązku ich wpisywania, jednakże, jak to mawiają, co za dużo to niezdrowo ;)
Co do "unikalności" postaci to myślę, że nie stanowi o tym przynależność do jakichś specjalnych profesji, ale po prostu sama postać. User sam musi stworzyć sobie taką postać, jaką granie będzie sprawiało mu przyjemność, a to, w jakim stopniu owy bohater będzie oryginalny (czy to będzie ktoś mega niepowtarzalny, o kogo MG będą się bić, czy raczej kolejny zwyczajny trener Pokemonów, który musi uratować świat / odnaleźć zaginioną rodzinę / pomścić brata bliźniaka + do tego jest tajemniczym bishem/laską - bez obrazy dla wszystkich, którzy mają takie postacie, tak mi po prostu przyszło na myśl xd), zależy tylko i wyłącznie od wyobraźni stwórcy ^^
Podsumowując, no niestety jestem na nie, ale nie hejcę tego pomysłu, że bezsensowny, tylko że wg mnie byłoby już za dużo mini-bonusików. Ale fajnie, Ktosiu, że angażujesz się na forum pomimo, iż grasz tu od zaledwie kilku dni. Świeże mózgi są zawsze potrzebne! Nie zrażaj się i jeśli kiedyś jeszcze coś ciekawego wykminisz, śmiało odśwież "Propozycje" :)
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.