Pokemon Crystal Strona Główna Pokemon Crystal
Forum PBF o tematyce Pokemon~

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Box Pandy
Autor Wiadomość
Panda 


Wiek: 27
Dołączyła: 23 Kwi 2016
Posty: 2359
Wysłany: 2016-04-23, 22:08   Box Pandy





7.Spinda

Imię: Hyorinmaru
Poziom: 100
Typ:
Ewolucja: Spinda
Ataki: Tackle, Copycat, Feint Attack, Psybeam, Hypnosis, Flail,
Dizzy Punch, Sucker Punch, Teeter Dance, Uproar, Psych Up,
Double-Edge, Thrash, Psycho Cut, Water Pulse.

Charakter i historia: Spinda jest pokemonem bardzo zakręconym i lekkodusznym. Często myśli czy rozmyśla, przez co zdarza jej się nieumyślnie wpadać w kłopoty. Najpierw robi, potem myśli, co sprawia, że niezbyt duża ilość pokemonów za nią przepada. Jednak te, które się na niej dobrze poznają, uznają ją za bardzo pozytywnego pokemona, który rozweseli nawet największego smutasa
Umiejętność: Own Tempo - Pokemon nie może zostać zdezorientowany.
Trzyma:


8. Espurr

Imię: Hanabi
Poziom: 20
Typ:
Ewolucja: Espurr (25 lvl) -> Meowstic
Ataki: Barrier, Scratch, Leer, Covet, Confusion,
Thunderbolt, Psychic, Double Team, Energy Ball, Assist, Light Screen,
Fake Out, Psybeam, Iron Tail, Shock Wave, Zen Headbutt, Signal Beam

Charakter i historia: Pod względem natury temu osobnikowi bliżej do sroki niż do kota, gdyż ulubionym zajęciem kocicy nie jest zabawa włóczką, a kolekcjonowanie błyszczących przedmiotów. Specjalizuje się w "podwędzaniu" naszyjników i bransoletek, wykorzystując przy tym swoje niewielkie rozmiary i urok osobisty. Wyznaje zasadę "znalezione - niekradzione", nawet jeżeli ową "znalezioną" rzecz zdejmuje z czyjejś szyi.
Umiejętność: Infiltrator - Podczas ataku ignoruje "bariery" powstałe w wyniku ruchów Reflect, Light Screen, Safeguard i Substitute.
Trzyma: ---

9. Marill

Imię: Honoka
Poziom: 13
Typ:
Ewolucja: Azurill (Szczęście) -> Marill (18 lvl) -> Azumarill
Ataki: Aqua Jet, Tackle, Water Gun, Tail Whip, Water Sport, Bubble,
Ice Beam, Rock Smash, Brick Break, Dig.

Charakter i historia: Wcześniej należała do panienki z jakiegoś bogatego domu, jednak, kiedy pokemon się znudził dziewczynie, ta wyrzuciła stworka na zbity pysk. Zrozpaczona samiczka utopiła swe żale w jedzeniu, które tak ją uszczęśliwiło, że powstała między nimi nierozerwalna miłość. Uwielbia jeść przeróżne smakołyki, wręcz staje się agresywna, gdy się wspomni o posiłku. Charakter ma nieco podobny do swojej byłej właścicielki, potrafi strzelać fochy i obrażać się, gdy coś nie idzie po jej myśli. Traktuje inne pokemony, jak zabawki.
Umiejętność: Sap Sipper - W przypadku trafienia ruchem typu Grass, Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń, a jego atak zostaje podwyższony o jeden poziom.
Trzyma: ---

10. Shiny Snover

Imię: Hauru
Poziom: 12
Typ:
Ewolucja: Snover (40 lvl) -> Abomasnow (Mega Stone) -> Mega Abomasnow
Ataki: Solar Beam, Protect, Stomp, Avalanche, Iron Tail,
Powder Snow, Leer, Razor Leaf, Hidden Power, Ice Beam, Energy Ball, Shadow Ball.

Charakter i historia: Snover wykluł się niespodziewanie w domu Cynthii, a zaraz potem dostał w łeb. Maluch od urodzenia cierpi na chorobę, przez którą jest jakby dwiema osobami na raz. Raz staje się grzecznym, posłusznym i dobrym Pokemonem, lecz wystarczy, że cokolwiek go rozgniewa lub zasmuci, a wtedy zmienia się w energiczną maszynę do zabijania. Oprócz tego trzeba dodać, że bardzo pragnie ewoluować.
Umiejętność: Snow Warning - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna padać grad. Efekt ten zanika dopiero po wycofaniu Pokemona z walki.
Trzyma: ---

11. Jolteon
Imię: Hinata

Poziom: 19
Typ:
Ewolucja: Eevee (Thunder Stone)-> Jolteon
Ataki: Helping Hand, Growl, Tackle, Tail Whip,
Sand Attack, Baby-Doll Eyes, Thunder Shock, Synchronoise, Quick Attack.

Charakter i historia: Jeden z trójki rodzeństwa. Przekonany, że ewolucja w elektrycznego stworka da mu najwięcej korzyści. Sprzecza się o to z rodzeństwem, gardząc wyborami pozostałej dwójki. Po ewolucji nieco się zmienił. Jest najbardziej ogarnięty z całej grupki. Nie interesuję się ideologiami rodzeństwa, akceptuje ich takich, jacy są. Swym opanowaniem oraz rozsądkiem pokazuje, iż byłby z niego niezły lider. Jednak posiada pewną cechę... Jest pedantem, we wszystkim stara się być dokładny, w dodatku wręcz panicznie boi się brudu. Nie usiądzie na ziemi, chyba, że ułoży pod tyłkiem czystą chustę.
Umiejętności:Volt Absorb - Gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.

12. Flareon
Imię: Hitomi

Poziom: 20
Typ:
Ewolucja: Eevee (Fire Stone) -> Flareon
Ataki: Helping Hand, Growl, Tackle, Tail Whip, Ptotect,
Sand Attack, Baby-Doll Eyes, Ember, Detect, Overheat, Dig, Quick Attack.

Charakter i historia: Jedna z trójki rodzeństwa. Przekonana, że ewolucja w ognistego stworka da jej najwięcej korzyści. Sprzecza się o to z rodzeństwem, gardząc wyborami pozostałej dwójki. Dzięki ewolucji stała się zaprawdę radosna. Widzi same plusy życia, uważa, że na wszystko jest rozwiązanie. Cieszy się każdym drobiazgiem. Jako kompletne przeciwieństwo swej siostry Umeki, chce pokazać, iż świat nie jest taki zły, na jaki wygląda. Gorzej z tym, że uważa się za jakiegoś ochroniarza środowiska. Irytuje się, kiedy ktoś depcze kwiaty, czy niszczy drzewa. Ale tak ogólnie, to taki spokojne z niej stworzonko. Podstawowe zasady u niej, to miłość i pokój.
Umiejętności:Flash Fire - Uodparnia od ataków typu ognistego, a w skutek ich trafienia zwiększa siłę ognia.

13. Glaceon
Imię: Hanji

Poziom: 19
Typ:
Ewolucja: Eevee (Ice Rock) -> Glaceon
Ataki: Helping Hand, Growl, Tackle, Tail Whip,
Sand Attack, Covet, Baby-Doll Eyes, Icy Wind, Quick Attack.

Charakter i historia: Nieco dzika i rozkapryszona samiczka uwielbia podróżować. Ciężko utrzymać ją w jednym miejscu, a tym bardziej w pokeballu. W walkach jest tak samo. Nie będzie czekała na ruch rywala, sama od razu przystąpi do ataku. I nie będzie się w tym cackać.
Umiejętność: Ice Body - Kiedy podczas walki pada grad (Hail), HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.
Trzyma: ---

14. Phantump

Imię: Haku
Poziom: 25
Typ:
Ewolucja: Phantump (Wymiana) - Trevenant
Ataki: Tackle, Astonish, Confuse Ray, Grudge,
Growth, Ingrain, Feint Attack, Leech Seed.

Charakter i historia: Phantump jest słodkim a także bardzo głupiutkim pokemonem. Może właśnie dlatego jest traktowany bardziej jako maskotka, niż jako pokemon do walk trenerskich. Kolejną jego zauważalną cechą jest ciekawość. Gdy widzi coś nowego, nie może się powstrzymać od przejrzenia tego od góry do dołu. Często też dlatego wpada w tarapaty.
Umiejętność: Natural Cure - Kiedy Pokemon zostaje wycofany do Pokeballa, wylecza się ze wszystkich zmian statusu.

15. Turtwig

Imię: Hippi
Poziom: 7
Typ:
Ewolucja: Turtwig (18 lvl) -> Grotle (32 lvl) -> Torterra
Ataki: Tackle, Withdraw, Stockpile.
Charakter i historia: Nie jest słodziachnym pieszczochem, bowiem od początku pała do dziewczyny, a zarazem reszty ludzkości jakąś niepojętą agresją i niechęcią. W tajemnicy planował przejęcie świata i zagładę gatunku homo sapiens, jednak wygadał się kiedyś przypadkiem swojej trenerce. Od tego czasu zszedł ze swoją działalnością do swoistego wręcz "Poke-podziemia", konspirując z podobnymi mu wariatami przeciw ludzkości. Dodatkowo straszliwie uwielbia podgryzać stare drewniane mosty.
Umiejętność: Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.

16. Ninjask

Imię: Humbaba
Poziom: 47
Typ:
Ewolucja: Nincada (20 lvl) - Ninjask
Ataki: Scratch, Harden, Absorb, Sand Attack, Fury Swipes, Mud-Slap,
Metal Claw, Mind Reader, Bide, False Swipe, Dig, Double Team, Screech, Fury Cutter,
Bug Bite, Agility, Slash, Baton Pass, Swords Dance, X-Scissor,
Silver Wind, Aerial Ace, Shadow Ball, Protect, Giga Impact.

Charakter i historia: Obrońca i odkupiciel świata. Broni słabszych i stara się być wzorem dla każdego kogo spotka. Potępia mroczne i duchowe pokemon dla których pragnie odkupienia win – i mimo, że sam jest zaliczany do mrocznych pokemonów nie zachowuje się jak typowy pokemon swojego typu; bardziej traktuje to jak bliznę, z którą żyć będzie do końca swych dni. Rozważnie podchodzi do życia, nie chcąc nikogo zranić. Lubi bawić się w psychologa i odgadywać czyjś charakter lub wynajdywać schorzenia, których leczeniem zajmuje się psychiatria. Jest pogodnym i ciekawym pokemonem – bardzo ciężko go zranić.
Umiejętność: Zoom Lens - Zwiększa celność pokemona o 20%, jeśli ten atakuje jako drugi.

17. Joltik

Imię: Herachi
Poziom: 9
Typ:
Ewolucja: Joltik (36 lvl) -> Galvantula
Ataki: String Shot, Leech Life, Spider Web, Thunder Wave, Ctoss Poison.
Charakter i historia: Jest to stworek, który ceni sobie ciężką pracę – w zasadzie, to jedyny sposób, aby zjednać sobie jego zaufanie, tudzież mu zaimponować. Nie będzie się słuchała kogoś, kogo nie uzna za wartego swojej uwagi. Nie cierpi słabości, ciągle dąży do bycia doskonałą. Jej jedynym słabym punktem są... makrele. Wprost za nimi przepada! Nawet, jeśli wywołują u niej zatrucie pokarmowe.
Umiejętność: Swarm - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki robacze zadają do 1,5 raza większe obrażenia.


18. Munna

Imię: Hima
Poziom: 6
Typ:
Ewolucja: Munna (Moon Stone) -> Musharna
Ataki: Psywave, Defense Curl, Lucky Chant, Magic Coat.
Charakter i historia:
Umiejętność: Synchronize - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany, status przeciwnika zmienia się na taki sam. Jednak, jeśli przeciwnik jest typu ognistego lub posiada umiejętność Water Veil - nie może zostać podpalony. Trująace, stalowe i odporne na truciznę Pokemony nie mogą zostać zatrute. Przeciwnik z umiejętnością Limber - nie może zostać sparaliżowany. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, istnieje 50% szans, że napotkane Pokemony będą miały tę samą co on naturę.

19. Growlithe

Imię: Heichou
Poziom: 44
Typ:
Ewolucja: Growlithe (Fire Stone) -> Arcanine
Ataki: Bite, Roar, Ember, Leer, Odor Sleuth, Helping Hand, Flame Wheel,
Reversal, Fire Fang, Take Down, Flame Burst, Agility, Retaliate, Flamethrower, Crunch.

Charakter i historia:
Pokemon niezwykle oddany względem opiekuna. Chętnie wypełnia polecenia, a w potrzebie od razu poratuje swoją pomocą. Ufny, ale nie do przesady. Choć nie wygląda, zawsze wcześniej dokładnie sprawdza swego ewentualnego "znajomego" zanim dojdzie do czegoś konkretniejszego. Z bliżej nieznanych przyczyn zachowuje szczególnie duży dystans wobec innych poke-psów. Może to mieć związek z jego przeszłością, ale Growlithe bardzo niechętnie dzieli się swymi wspomnieniami z przeszłości.
Umiejętność: Intimidate - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, siła ataków przeciwnika spada o jeden poziom. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%

20. Shiny Pyroar

Imię: Hoshiro
Poziom: 41
Typ:
Ewolucja: Litleo (35 lvl) -> Pyroar
Ataki: Tackle, Leer, Ember, Work Up, Headbutt, Fire Spin,
Dig, Sunny Day, Wildm Charge, Bulldoze, Noble Roar, Take Down,
Fire Fang, Endeavor, Echoed Voice, Hyper Beam.

Charakter i historia:
Pochodzi ze Strefy Safari. Małe to to, płoche. I bardzo dziecinne. Niewiele rzeczy traktuje poważnie, wszystko stara się obrócić w żart. Uwielbia się bawić. Bardzo lubi biegać i skakać, dzięki czemu cechuje go spora zwinność i szybkość. Jeśli idzie o pojedynki czy pokazy, brakuje mu trochę pewności siebie. Głównie jeśli patrzy na niego zbyt wiele oczu. Zaraz mu się łapy plączą, czy też ataki.
Umiejętność: Rivalry - Jeśli Pokemon ma taką samą płeć jak przeciwnik, to siła bazowa jego ataków wzrasta o 25%. Jeśli przeciwną, to spada o 25%.
Trzyma: ---

21. Glameow

Imię: Hinki
Poziom: 7
Typ:
Ewolucja: Glameow (38 lvl) -> Purugly
Ataki: Fake out, Scratch.
Charakter i historia:
Ma wahania nastroju niczym prawdziwa nastolatka- często obraża się na innych oraz chce, żeby wszystko szło po jej myśli. Swoją postawą wywołuje nieustanną walkę o przywództwo w drużynie z właścicielem, jednak zdaje się, że to właśnie chce osiągnąć. Jest niezwykle zażarta i nigdy nie odpuszcza w bitwach.
Umiejętność: Keen Eye - Celność Pokemona nie może zostać obniżona. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.

22. Greninja

Imię: Hashirama
Poziom: 41
Typ:
Ewolucja: Froakie(16 lvl) -> Frogadier (36 lvl) -> Greninja
Ataki: Ice Beam, Pound, Growl, Bubble, Quick Attack,
Lick, Water Pulse, Smokescreen, Toxic Spikes, Round, Fling, Cut,
Dig, Aerial Ace, Scald, Dark Pulse, Camouflage, Fling, Mat Block
Smack Down, Water Shuriken, Night Slash, Haze, Role Play, Spikes.

Charakter i historia: Hashirama jest nagrodą dla Yuzuki w związku z udziałem w Olimpiadzie Pokemon. Obrońca i odkupiciel świata. Broni słabszych oraz stara się być wzorem dla każdego kogo spotka. Rozważnie podchodzi do życia, nie chcąc nikogo zranić. Lubi bawić się w psychologa i odgadywać czyjś charakter lub wynajdywać schorzenia, których leczeniem zajmuje się psychiatria. Jest pogodnym i spokojnym pokemonem, bardzo ciężko go wyprowadzić z równowagi. Stosunkowo łatwo nawiązuje nowe znajomości. Ze względu na swoją miłość do wszystkiego co się rusza niezbyt dogaduje się ze swoją trenerką, która jest chodzącym złem. Celem Hashiramy jest sprowadzanie Yuzuki na właściwą ścieżkę. Wyleczenie jej z negatywnych emocji i sprawienie, by była dla innych istot dobra oraz miłosierna.
Umiejętność: Protean - Zdolność zmienia typ Pokemona na typ ataku, którego użył.
Trzyma: ---

23. Zoroark

Imię: Haruka
Poziom: 32
Typ:
Ewolucja: Zorua (30lvl) -> Zoroark
Ataki: Scratch, Leer, Pursuit, Dark Pulse, Cut, Fake Tears,
Extrasensory, Aerial Ace, Shadow Ball, Dig, Dark Pulse, Night Slash, Night Daze,
Imprison, U-turn, Fury Swipes, Feint Attack, Scary Face, Taunt, Foul Play.

Charakter i historia:
Oj, do najprzyjemniejszych stworków to ona na pewno nie należy. Chamska, wredna, a na dodatek myśli, że zawsze jest najlepsza i ma racje. Przy okazji też robi wszystkim na złość i lubi kraść. Może i niemiła, ale za to dosyć spokojna i zanim coś zrobi musi to dokładnie przemyśleć. Podczas walki zawsze stawia jedynie na szybkość i siłę, nie bawi się w nic innego, tylko chce jak najszybciej powalić przeciwnika. Dogadać potrafi się tylko z tymi, którzy zachowują się podobnie do niej - dlatego słucha swojego trenera. Choć nie zawsze, nie wiadomo czego się po niej spodziewać, bo zawsze kieruje się własnymi ścieżkami i robi to co jej się podoba.
Umiejętność: Illusion - Sprawia, że Pokemon przyjmuje wygląd ostatniego Pokemona w drużynie. Umiejętność przestaje działać po przyjęciu ciosu od przeciwnika.
Trzyma: Bright Powder - zwiększa zdolność do uniku o 10%.

24. Rockruff
Imię: Hachiko

Poziom: 19
Typ:
Ewolucja: Rockruff (25lvl) -> Lycanroc
Ataki: Tackle, Lee, Sand Attack, Bite, Howl, Rock Throw
Charakter i historia: Pochodzi ze Specjalnej Strefy Safari, gdzie przywieziono go z odległego regionu Alola. Jaki pies jest każdy widzi, a ten konkretny jest zdrowo trzepnięty na punkcie zabawy i głaskania. Pod tym względem nie ma na niego mocnych. Jest trochę jak dziecko z ADHD- nie usiedzi w miejscu i zawsze musi trochę połobuzować. Uwielbia tarzać się w świeżo skoszonej trawie i... generalnie trawie. Za to jak ognia unikać będzie wszelkich kąpieli.
Umiejętność: Vital Spirit - Pokemon nie może zostać uśpiony. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów rośnie o 50%.
Trzyma: Wide Lens - Zwiększa celność pokemona o 10%.

25. Ditto

Imię: Honmaru
Poziom: 8
Typ:
Ewolucja: Ditto
Ataki: Transform.
Charakter i historia: Potem napiszę.
Umiejętność: Imposter - Na początku walki Pokemon transformuje się w przeciwnika.
Trzyma: Metal Powder - Przedmiot do trzymania wyłącznie dla Ditto. Zwiększa obronę i specjalną obronę o 50%.

26. Haunter

Imię: Hyouka
Poziom: 27
Typ:
Ewolucja: Gastly (25 lvl) -> Haunter (Pal Pad) -> Gengar
Ataki: Hypnosis, Lick, Spite, Mean Look, Curse, Thunder Punch,
Sludge Bomb, Energy Ball, Psychic, Thunderbolt, Shadow Punch,
Night Shade, Confuse Ray, Sucker Punch.

Charakter i historia:
Pochodzi ze Strefy Safari. Pokemon stosunkowo odważny i chętny do bitki. Nie pozwala sobie wejść na głowę i zażarcie broni tego co swoje. Aczkolwiek w tym całym wojowaniu ma pewną logikę. Wie kiedy sfolgować, bo ma do czynienia z silniejszym. Tak właśnie poznał swoją opiekunkę. Niby ją szanuje, ale czasem działa po swojemu. Nie znosi siedzieć w swojej kulce- będzie zwiewał przy każdej możliwej okazji.
Umiejętność: Levitate - Ataki typu ziemnego oraz zdolność "Arena Trap" są powstrzymywane. Nautralizuje efekty ruchu Spikes.
Trzyma: Wide Lens - zwiększa celność pokemona o 10%.

27. Lucario
Imię Anu

Typ:
Poziom: 29 || Zadowolenie: 100/100
Ewolucja: Riolu (szczęście) → Lucario (Mega Lucario)
Ataki: Foresight, Quick Attack, Endure, Counter, Feint, Force Palm, Copycat, Screech, Reversal, Aura Sphere, Laser Focus, Detect, Metal Claw, Power-Up Punch, Swords Dance,
Metal Sound, Bone Rush, Drain Punch, Ice Punch, Thunder Punch, AttractTM, Dig TM, Focus Punch TM
Charakter i historia: Astrid otrzymała Anu od ojca na siedemnaste urodziny, kiedy to zdecydowała się opuścić rodzinny dom i rozpocząć praktyki w laboratorium wujka Erika. Dzieciństwo Riolu nie jest do końca znane Astrid. Mocno osłabiona i wygłodzona Anu została znaleziona przez Aarona na miejscu jednego z wykopalisk. Być może to jest właśnie przyczyną jej trudnego charakteru. Jest tajemniczym i zamkniętym w sobie stworzeniem. Ciężko zdobyć jej zaufanie, w szczególności będąc człowiekiem. Słucha się jedynie swojej trenerki, w obronie której gotowa jest stanąć w każdej chwili. Co ciekawe, przejawia zachowanie charakterystyczne dla czworonogów – w pośpiechu porusza się na wszystkich łapach.
Umiejętność: Inner Focus – Pokémon nigdy nie stchórzy (flinch).
Trzma: Lum Berry


_________________

KP Yuzuki / Box / Bank
KP Yuki / Box / Bank
KP Venus / Gijinka

Flowers enshrine my heart

between their petals

[mru]
Ostatnio zmieniony przez Panda 2018-07-04, 17:41, w całości zmieniany 73 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Graficy
Sojusznicy:

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

Księciu
raivvitch

WAW Pokemon

SNM
SnM

PokeSerwis

Kurs Manga

Re:Start

Anime Centrum
anime online

Lucid Dream

Stray Dogs

Rainbow RPG
Rainbow RPG

Cytadela

Proelium

Riverdale

Eclipse
Eclipse

Oversoul

Morsmordre

Ninshu

Dragon - Space Trip
Dragonst

Nemea

Orchard Stable

Genetrix

Hetaliowe Awokado

Rabbit Doubt

France

New York City

Czarodzieje

Vampire Diaries
Vampire Diaries

Disney World

Sekret Miasta

Epoka Nordlingów

Skraj

Dragon Domination

Horizon

Valor

Into Darkness

Life Sucks

YLO

Inno Świat

Over Undertale
over-undertale

Dysharmonia

Eridani

Camp of shadows

Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Tvedeane

Kundle

Zmiennokształtni
www.zmiennoksztaltni.wxv.pl

Magic Lullaby

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Maligna

FT Path Magician

Luciferum
Luciferum zaprasza!

Stado psów

Ninja Clan Wars

Mortis

Czarny Horyzont

Ardhi

Artemida - Warrior Cats

Drachen

The Avengers

Noctus

Kraina Snów

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Mystery Town

Avengers Assemble

Bleach Other World
Bleach OtherWorld

Wizard's World

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.