Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-10-11, 22:07 E3 [finał]. Fay VS Vivann Malesci
Fay
Pokemon: Noivern
Statystyki: HP - 1496, S - 379
Ataki: Screech, Supersonic, Tackle, Leech Life, Gust, Bite, Wing Attack, Agillity, Air Cutter, Roost, Razor Wind, Tailwind, Whirwind, Super Fang, Air Slash, Moonlight, Boomburst, Dragon Pulse, Hurricane, Wild Charge, Sky Attack, Heat Wave, Roost, Outrage, Cut, Draco Meteor
Umiejętność: Infiltrator - Podczas ataku ignoruje "bariery" powstałe w wyniku ruchów Reflect, Light Screen, Safeguard i Substitute.
Viviann Malesci
Pokemon: Fletchinder
Statystyki: HP - 1312, S - 293
Ataki: Tackle, Growl Quick Attack, Peck, Agility, Flail, Ember, Roost, Razor Wind, Attract , Steel Wing, Aerial Ace, Flame Charge, Overheat
Umiejętność: Big Pecks - Obrona Pokemona nie może zostać obniżona.
~~~~~~~
Gdy balony uniosły się w powietrze, trenerzy wypuścili swoje Pokemony. Jako pierwsza zaczyna Fay, ponieważ jej podopieczny jest szybszy. Co przygotowano na finał, zapytacie? Bagno. Pokemony będą latać nad rozległymi moczarami. Utrudnienia są w sumie dwa, aczkolwiek od was zależy, które z nich wybierzecie. Otóż w wyższych partiach nieba widoczność bardzo mocno utrudnia mgła. Szansa na trafienie stamtąd atakiem dystansowym maleje o 50%, natomiast fizycznym o 25%. Chyba nie muszę dodawać, że znacznie trudniej dojrzeć też stamtąd rywala czy nawet ringo, które wisi na dziesięciometrowym drążku równo 1500m od linii startu. Pomyślicie zapewne - w takim razie lepiej wybrać dolny fragment na wysokości nie większej niż 15m od podłoża. Otóż nie do końca. Tam co prawda żadnej mgły nie ma, więc szansa na trafienie atakami nie ulega zmianie, jednakże powietrze nad bagniskiem jest pełne trujących oparów. Istnieje dziesięcioprocentowa szansa, że Pokemon lecący tamtędy, otruje się, a także pięcioprocentowa na ciężkie zatrucie. Dam też, że po przechwyceniu obręczy trzeba przefrunąć z nią zaledwie 500m do drugiego drążka z hakiem (też ma wysokość 10m) i na nim umieścić przedmiot.
Kolejka: Fay, Viviann Malesci, ja.
Każdy ma czas na odpis równy 72h od daty wysłania postu poprzednika.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
-Zephyr, od razu skieruj się w stronę drążka z ringo. Użyj Tailwind, by jeszcze zwiększyć swoja szybkość. Trzymaj się w pasie pomiędzy oparami bagna, a mgłą. Staraj się pierwszy dotrzeć do obręczy. Jeśli uda ci się ją pierwszemu złapać leć od razu w stronę haka i by twój rywal nie mógł cię dogonić w ostateczności wzlatuj w obszar z mgłą, gdy twoje umiejętności wykrywania przeszkód jak nietoperz mogą się przydać. Zrób tak tylko po to, by zgubić przeciwnika. Jeśli to Fletchlindier pierwszy złapie obręcz to spróbuj mu ją wytrącić uderzając go skrzydłem lub ogonem, ewentualnie machnij mocniej skrzydłami, by nie mógł się utrzymać w powietrzu. Wtedy złap je i sam pędź w stronę haka.
_________________ After all, it’s rude to talk about someone who’s listening.
I oto jest finał. Okej tak jak przeciwnik nie będziemy się bawić, mam podobny plan co do tych oparów i mgły. Właśnie ty też Fletychinder leć pomiędzy trującymi wyziewami i mgłą, wtedy powinnaś jakoś uniknąć tych przeszkód. Użyj Agility aby porządnie przyspieszyć i spróbuj też przy okazji trochę podenerwować Noiverna (o ile go dognisz) dziobiąc go w brzuch czy gdzie tam będziesz chciała. Zachowaj ostrożność bo przeciwnik jest większy ale ty za to zwinniejsza. Oczywiście jeśli ci się uda łap ringo i leć dalej do mety. Jednak pamietaj że mamy tajną broń gdyby Noivern nie chciał "oddać" ci ring ale to potem. Teraz się skup i daj z siebie wszystko.
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-10-12, 22:10
Obydwa Pokemony postawiły na przyspieszenie. Co więcej, obydwa użyły ataków, które zwiększają prędkość stworków o taką samą wartość. W związku z tym na prowadzeniu pozostawał Noivern, gdyż to on posiada większą statystykę szybkości. Po przefrunięciu mniej więcej 1/3 części trasy od startu do drążka z ringiem (czyli ok. 500m) zarówno Tailwind jak i Agility przestały działać. Oznacza to, że potworki zwolniły, a także mogą użyć kolejnych ataków. Na jakie ruchy zdecydują się tym razem? Gdyby ktoś był zainteresowany tą wiadomość, odległość między nietoperzem a ptaszyną waha się między 70, a 80m. Jeszcze odnośnie latania pomiędzy dwiema przeszkodami. No niestety to tak nie działa, że pośrodku nich znajduje się jakaś bezpieczna strefa, dlatego trzeba się na którąś decydować, a jeśli Pok będzie leciał środkiem, po prostu będę losowała, czy tym razem wpływa na niego mgła z górnych partii, czy może zatruty opary z dołu.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
Hmm jesteśmy w tym samym położeniu tak naprawdę. Skoro mamy wybrać to Fletchinder to na razie trzymaj się za przeciwnikiem i poczekaj gdzie on wleci. Jak wybierze dół to weź porządny wdech i go wstrzymaj, spróbujmy trochę strącić przeciwnika za pomocą Razor Wind. Fakt faktem nietoperz nie ma z tyłu oczy a ty potrafisz bardzo cicho latać więc możesz to w sumie wykorzystać. Jednak jeśli przeciwnik wzleci w górę (co jest bardziej prawdopodobne) wyżej wymieniony atak przyda Ci się do rozpędzenia mgły i nie spuszczania z oczu Noiverna. Staraj się trochę do niego zbliżyć i uważaj bo może Cię zaskoczyć jakimś atakiem. Jeżeli będąc w chmurach zechce się zaatakować to nurkuj w dół do oparów ale pamiętaj o wstrzymaniu oddechu.
-Zephyr, użyj Sky Attack żeby jeszcze przyśpieszyć i kieruj się od razu w stronę drążka z ringo. Uważaj na przeciwnika i gdy będzie próbował cię zaatakować po prostu odsuń się z zasięgu ataku. Wleć w mgłę i staraj się pierwszy dotrzeć do obręczy. Staraj się trzymać przeciwnika na dystans oraz spróbuj go zgubić i gdy będziesz blisko obręczy wyleć z mgły i złap ją by lecieć prosto do haka. Gdy będziesz już ją miał znowu wleć w mgłę i spróbuj pierwszy dotrzeć do haka. Gdyby jednak to przeciwnik pierwszy złapał ringo postaraj się mu je wytrącić.
_________________ After all, it’s rude to talk about someone who’s listening.
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-10-14, 09:58
Fletchinder miała trzymać się za rywalem. I tak było dopóki ten nie wykonał Sky Attack. Dzięki atakowi Noivern zdołał wystrzelić do przodu jak torpeda, a potem nagle wsunął się w mgłę. Ptaszyna posłusznie zrobiła to co on, jednakże odległość między dwójką Pokemonów stała się już zbyt duża i nawet przy pomocy Razor Wind do odganiania mgły, podopieczna Vivann nie była w stanie dostrzec swojego oponenta. Dopiero po jakimś czasie, gdy ten wyfrunął spod mglistej kopuły, by przechwycić obręcz, Fletchinder zdołała go zobaczyć. Ringo rzecz jasna zdobył nietoperz, aczkolwiek trochę źle ocenił miejsce, w którym powinien obniżyć lot i poleciał za daleko, więc musiał się cofać. Takim sposobem, kiedy Noivern miał już przedmiot w łapach, akurat zrównał z Fletchinder.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2016-10-14, 10:13, w całości zmieniany 1 raz
-Zephyr, masz już ringo w łapach, więc teraz wszystko jest prostsze. Znowu użyj Sky Attack, by wystrzelić w stronę haka. Wybierz drogę przez mgłę, ale najpierw szybko zerknij w którą stronę musisz dokładnie lecieć i ucieknij tam przeciwnikowi. Kieruj się do haka i nie daj sobie odebrać obręczy, gdyby przeciwnik się zbytni do niebie zbliżył spróbuj uderzyć go ogonem. Staraj się zniknąć z jego oczu tak, by nie mógł odnaleźć cię we mgle, ale tez sam się tam nie zgub. Gdyby Fletchinder odebrał ci ringo od razu spróbuj go dogonić i wytrącić mu obręcz przy pomocy uderzenia skrzydłem lub ogonem.
_________________ After all, it’s rude to talk about someone who’s listening.
No dobrze Fletchinder chyba możemy już pokazać twoją tajną broń, wykorzystaj bliskość Noiverna i użyj na nim Attract! Zaurocz go! Jesteś piękną samiczką i na pewno on to doceni, musisz zaatakować szybko aby potem wykorzystać działanie ruchu i odebrać przeciwnikowi obręcz. Leć jak strzała w dół, oczywiście weź głęboki wdech, trzymaj ringo mocno w łapach i kieruj się w stronę mety. Gdyby jednak się nie udało jakoś trafić ruchem to uczep się szponami pierwszej najbliższej części ciała Noiverna i wtedy użyj ruchu a resztę rób tak jak wyżej to powiedziałam.
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-10-14, 20:16
Zdawać by się mogło, że szczęście dopisuje Noivernowi i większość publiki stawiało na niego. Mało kto bowiem spodziewał się, iż Fletchinder wykorzysta różnicę płci. Przy pomocy Attract rozkochała w sobie nietoperza. Samczyk momentalnie stracił dla niej głowę i nie zrobił nic, kiedy wyszarpnęła mu obręcz z łap, a następnie pomknęła z przedmiotem w stronę mety. Dopiero, gdy zniknęła mu z pola widzenia, zdał sobie sprawę, co najlepszego wyczynił i zaczął prędko mknąć za oponentką, posiłkując się dodatkowo Sky Attackiem. Co więcej, udało mu się dogonić rywalkę tuż przed drugim drążkiem. Podleciał bliżej, by zdzielić pierzastą koleżankę ogonem i przechwycić ringo, lecz wtem samiczka spojrzała prosto na niego. Podopieczny Fay momentalnie zapomniał, co miał zrobić, a kiedy sobie przypomniał, było już za późno. Fletchinder wrzuciła przedmiot na hak, tym samym zapewniając sobie zwycięstwo.
Noivern: 1496/1496HP
Fletchinder: 1312/1312HP
Moje gratulacje dla Was obydwóch. Oficjalne zakończenie z rozdaniem nagród pojawi się już wkrótce :)
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.