Zgadzam się z tym wszystkim, a to do czego chcę się odnieść to:
Daisy7 napisał/a:
6. Odnośnie ograniczenia ilości Z-Move na Poka podczas walki. Była propozycja, żeby Pokemon mógł podczas jednego pojedynku wykonać jeden Z-Move. Jeśli byśmy to przyjęli, punkt wyżej jest zbędny, bo tak czy siak Pokemon nie wykona więcej Z-Moves, chociaż wiadomo, że i tak trzymanego itemu nie wolno mu zmienić w trakcie trwania pojedynku. Jeśli natomiast damy większy limit albo w ogóle go zniesiemy, wówczas punkt wyżej jest ważny. Można też dać coś w stylu, że Pok musi odpocząć, a więc może wykonać jeden Z-Move na turę, ale nie na cały pojedynek. Wiadomo, jeśli już po pierwszej turze rywal dednie no to trudno, ale jeśli pojedynek będzie trwał kilka tur, mógłby w każdej z nich wykonać max. jeden Z-Move. Wtedy zasada wyżej też by miała znacznie. To jak?
Jako naczelny sędzia, moderator od walk, lider chłopak Daisy proponuje co następuje:
- Nie dawać limitu, że jeden Z-Moves na pojedynek. W grach jest to OP, lecz u nas aż tak silne to to nie będzie.
- Wykorzystując Z-Moves, pokemon używający musi odczekać turę nim użyje innego ruchu(jak w Giga Impact), w dodatku aby wykorzystać następny Z-Moves musi odczekać jedną kolejkę. Czyli jak użył w pierwszej kolejce(jego taktyka), to nie może go użyć podczas kolejnego pisania taktyki, tylko jeszcze następnej.
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-11-27, 18:18
Keisuke napisał/a:
Wykorzystując Z-Moves, pokemon używający musi odczekać turę nim użyje innego ruchu(jak w Giga Impact), w dodatku aby wykorzystać następny Z-Moves musi odczekać jedną kolejkę. Czyli jak użył w pierwszej kolejce(jego taktyka), to nie może go użyć podczas kolejnego pisania taktyki, tylko jeszcze następnej.
O, to brzmi fajnie. Czyli podsumowując, jeden Z-Move na jedną taktykę i po wykonaniu Z-Move Pokemon nie może użyć w następnej taktyce żadnego Z-Move. Dopiero w tej jeszcze dalszej (np. w pierwszej taktyce jest Z-Move, w drugiej nie ma - odpoczynek, w trzeciej znów jest).
Tak btw olśniło mnie, kiedy ksiądz zbierał na tacę, że nie ustaliliśmy chyba ceny Z-Crystalów. Mega Stone kosztuje 25k, ale wtedy cała forma Poka się zmienia, a tu chodzi tylko o jeden kryształ, więc może trochę mniej. Na przykład... 15k?
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2016-11-27, 18:23, w całości zmieniany 2 razy
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-11-27, 22:06
Widzę tendencję malejącą :V Dobra, niechaj więcej to 12k i starczy. Stap.
Gwen Brown napisał/a:
To co jeszcze zostało do omówienia?
Przypomniało mi się! Mhrok pisał co z atakami, które Poki poznają przez lvl w SM, a w XY ich nie miały na danym poziomie. Można po prostu pozwolić na dopisanie ich stworkom albo, coby tak nie ułatwiać sprawy, rozwiązać to przy pomocy HS. Opłata jak zawsze 1HS za 1 atak.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
A tam już ułatwiać ;P
Podejrzewam, że tych ataków nie ma zatrzęsienie, to może pozwólmy po prostu je dopisać. Co nam szkodzi? Ostatecznie to nie wina graczy, że pojawiły się jakieś zmiany w atakach, niech tam mają te zmiany "gratis" ;P
Ponieważ ja nic całymi dniami nie robię, a Daisy ma dużo zajęć, to kazała mi sprawdzić czy Abilitki Vesa są dobrze przetłumaczone, więc:
Battery - Zwiększa siłę ataków specjalnych sojusznika o jeden stopień (10%)
Beast Boost - Za każdym razem, gdy pokemon z tą umiejętność pokona przeciwnika, zwiększa się jego najlepsza statystyka o jeden stopień(10%)
Berserk - Zwiększa Specjalny Atak posiadacza tej umiejętności o jeden stopień(10%), gdy otrzyma cios który zmniejszy jego HP o połowę.
Comatose - Pokemon zawsze śpi i nigdy się nie budzi. Może atakować bez budzenia się.
Corrosion - Może zatruć przeciwnika nawet jeśli jest on typem stalowym lub trującym.
Dancer - Jeżeli przeciwnik używa ruchu "Dance" posiadacz tej zdolności, automatycznie po nim wykonuje ten sam ruch. Nie odejmuje mu to możliwości użycia zwykłego ruchu.
Dazzling - Szokuje przeciwnika sprawiając, że nie może użyć ruchów z priorytetem.
Disguise - Pokemon może obronić się przed pierwszym ruchem przeciwnika, który zadaje obrażenia. Nie dotyczy to obrażeń wywołanych konfuzją, czy efektem pogodowym.
Electric Surge - Gdy na pole walki wchodzi pokemon tą umiejętnością, zmienia otoczenie w Electric Terrain.
Emergency Exit - Pokemon ucieka lub zmienia się z innym(w przypadku walki trenerskiej), gdy jego HP spadnie poniżej połowy.
Fluffy - Siła ataków, które powodują kontakt zostaje zmniejszona o połowę. Ataki ogniste zadają z kolei podwójne obrażenia. W przypadku, gdy ognisty ruch zadaje kontakt fizyczny, posiadacz tej zdolności otrzymuje normalne obrażenia.
Full Metal Body - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika.
Galvanize - Zmienia ruchy typu normalnego w ruchy typu elektrycznego oraz zwiększa ich siłę o 20%
Grassy Terrain - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Grassy Terrain.
Innards Out - Gdy pokemon z tą umiejętnością zostania pokonany, przeciwny pokemon otrzymuje obrażenia równe posiadanemu HP tuż przed uderzeniem.
Liquid Voice - Wszystkie ruchy dźwiękowe stają się typu wodnego.
Long Reach - Pokemon używa ruchów, które powodują kontakt, lecz efekty które aktywują się przez kontakt nie aktywują się.
Merciless - Wszystkie ataki pokemona zawsze trafiają krytycznie, gdy przeciwnik jest otruty. Chyba, że przeciwnik posiada Battle Armor, Shell Armor lub jest pod wpływem Lucky Chant
Misty Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Misty Terrain.
Power Construct - Gdy HP Zygarde 10% Forme albo 50% Forme spadną poniżej 50%, zmienia się w Complete Forme. Zygarde w tej formie, zyskuje różnicę w HP między HP starej, a nowej formy.
Power of Alchemy - Jeżeli sojuszniczy pokemon polegnie, posiadacz tej umiejętności zdobywa jego zdolność. Nowonabyta umiejętność, aktywuje się tak, jakby pokemon dopiero wszedł na pole bitwy.
Prism Armor - Zmniejsza siłę ataków superefektywnych o 25%
Psychic Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Psychic Terrain.
Queenly Majesty - Dopóki pokemon z tą umiejętnością jest na polu, żaden pokemon nie może używać ruchów z priorytetem.
Receiver - Pokemon kopiuje umiejętność poległego sojusznika, bez względu na to jak on poległ. Nowonabyta umiejętność aktywuje się tak jakby pokemon dopiero co pojawił się na polu.
RKS System - Zmienia typ pokemona zależnie od trzymanej przez niego karty pamięci.
Schooling - Jeżeli Wishiwashi ma 20 lvl wzwyż na start lub koniec rundy, jeśli ma więcej niż 25% HP zmienia się w School Form. Jeśli ma poniżej 25% HP, pod koniec rundy wraca do Solo Form.
Shadow Shield - Kiedy Pokemon ma maksymalną ilość HP, otrzymuje o połowę mniej obrażeń.
Shields Down - Pokemon z tą zdolnością jest odporny na zmiany statusów. Gdy jego HP spada poniżej połowy, na koniec rundy traci skorupę i staje się agresywny. Skorupa wraca, gdy jego HP zostaje zwiększone powyżej połowy.
Slush Rush - Zwiększa szybkość pokemona w burzy gradowej. Pokemon z tą zdolnością nie otrzymuje obrażeń przez Burzę Śnieżną
Soul-Heart - Zwiększa Specjalny Atak o jeden stopień(10%) za każdym razem, gdy jakiś pokemon zostanie pokonany.
Stakeout - Gdy przeciwnik wymienia się w środku walki, następny pokemon otrzymuje dwukrotnie większe obrażenia.
Stamina - Gdy pokemon zostaje uderzony jakimś atakiem, jego Obrona wzrasta o jeden stopień(10%)
Steelworker - Zwiększa siłę ataków stalowych o 50%.
Surge Surfer - Gdy na polu znajduje się Electric Terrain. Szybkość pokemona z tą zdolnością zostaje podwojona.
Tangling Hair - Gdy pokemon z tą zdolnością zostanie uderzony przez atak, który wymaga kontaktu fizycznego, zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden stopień(10%).
Triage - Ruchy leczące mają zwiększony priorytet. Nie dotyczy Leech Seed, Pain Split i Aqua Ring
Water Bubble - Zmniejsza siłę ognistych ataków, którymi zostanie trafiony o 50%, chroni go przed podpaleniem i podwaja siłę ataków wodnych.
Water Compaction - Zwiększa obronę pokemona o dwa stopnie(20%), gdy zostanie on trafiony ruchem typu wodnego.
Wimp Out - Pokemon tchórzliwie ucieka lub zmienia się, gdy jego HP spadnie poniżej połowy.
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-11-28, 13:58
Gwen - ok~
Keisuke napisał/a:
Ponieważ ja nic całymi dniami nie robię, a Daisy ma dużo zajęć, to kazała mi sprawdzić czy Abilitki Vesa są dobrze przetłumaczone
Po pierwsze - nie powiedziałam, że całe dnie nic nie robisz, tylko, że się nudzisz!
Po drugie - nie kazałam, tylko poprosiłam D:
Po trzecie - dziękuję ;* Wiesz, ile by się zeszło, gdybym ja się miała za to zabrać...
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
Po pierwsze - nie powiedziałam, że całe dnie nic nie robisz, tylko, że się nudzisz!
Po drugie - nie kazałam, tylko poprosiłam D:
Po trzecie - dziękuję ;* Wiesz, ile by się zeszło, gdybym ja się miała za to zabrać...
Po pierwsze - prawda
Po drugie - Twoja prośba, to dla mnie rozkaz
Po trzecie - jakbyś ty to robiła, to VIII Generacja by się pojawiła :*
A nie, jeszcze została kwestia żabka. Ale jak tak zrobiłam krótki rzut okiem na wyniki i kto głosował, to zdaje się, że wygrała opcja na "NIE". Wiiięc... Nie ma się czym przejmować, bo nie trzeba już zbytnio ustalać co z tym fantem zrobić ;P
EDIT: Uprzedzając pytania - tak, rzuciłam też okiem jak się przedstawia głosowanie w kontekście multikont ;)
Wiek: 25 Dołączyła: 25 Mar 2016 Posty: 6144 Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-11-28, 17:31
Nom, rzeczywiście opcja z "nie" wygrała, więc nie trzeba rozkminiać, jak byśmy Ash-Greninję respektowali na forum. Można tylko dać info, że gdyby ktoś dawał swojemu graczowi żabkę z takim wyglądem jako unikalnego Poka, to żeby pamiętał, że nie może mu dodawać jakichś specjalnych ataków, zmieniać ablitek, typów czy statystyk. Jedynie wygląd.
"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"
Chyba, żeby tylko i wyłącznie w przygodzie.
Wiesz, w przygodach dzieją się rzeczy rozmaite, osobiście nie mam nic przeciwko, jeśli tam żabek dostawałby jakiś dodatkowy atak czy umiejkę. Oczywiście bez zmian rubryczek w skanie - że nie zmienia się sposobu ewolucji, czy nie bierze umiejki Ash-Greninjy jako tej głównej. Ale dołożyć coś z dopiskiem "Dostępne tylko w przygodzie" - why not?.
Wiesz, oficjalnie na forum, to tylko żaba z innym wyglądem, ale w przygodzie po konsultacjach z MG może być nieco bardziej specjalna ;P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.