To ja mogę sędziować
Ewentualnie jak nikt się nie zgłosi to mogę wystawić kogoś z nich: Houndour, Mandibuzz, Wash Rotom, Alolański Muk, Torracat i Demogorgon Tangela. To sobie wybierz xD
Oki ^^ To może zaszalejemy i damy 4 na 4? Wystawiłabym moje cztery panienki (Absol, Riolu, Chinchou, Mismagius). A które z tych podanych przez Ciebie użyjesz, to już Ty decyduj
Dwie trenerki spotkały się na dość niezwykłym placu boju. Był on dość duży. Przez sam środek płynęła rzeka, teren wkoło niej składał się ze śliskich skał porośniętych mchem. Dalej od źródła wody była już zwykła ziemia. Z jednej strony rozciągał się piękny widok na miasto. Z pozostałych trzech rozciągał się gęsty las. Kiedy tylko zawodniczki wypuściły swe pokemony, na gałęziach drzew i w zaroślach, zaczęły gromadzić się przeróżne istoty. Od zwykłych zwierząt, po te bardziej fantastyczne. Jedne nie przypominały żadnej żyjącej istoty, drugie były podobne do ludzi bądź innych zwierząt. Co niektóre bardziej odważne, podeszły bliżej, aby lepiej widzieć wydarzenie. W końcu spomiędzy drzew wyszła sporych rozmiarów wilczyca. Majestatyczny krokiem zajęła miejsce sędziego, na największych kamieniu na rzece pomiędzy wielkimi drzewami. Zmieniła się w młodą dziewczynę i zaczęła swoją przemowę.
- Dziś do walki staną Viviane oraz Ruina. Obie mają po cztery pokemony. Wygrywa ta, której stworki utrzymają się najdłużej. ZACZYNAMY!!! - niezwykłe istoty zaczęły krzyczeć i klaskać, zagrzewając czwórkę do boju.
Chinchou ~ samica
Typ: woda/elektryczność
HP: 1 416
Atak: 96
Sp. Atak: 116
Obrona: 64
Sp. Obrona: 77
Szybkość: 256
Umiejętność: Volt Absorb - gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.
Trzyma: Lum Berry
VS.
Malamar ~ samica
Typ: mrok/psychiczny
HP: 1 504
Atak: 151
Sp. Atak: 129
Obrona: 101
Sp. Obrona: 91
Szybkość: 269
Umiejętności: Infiltrator - Podczas ataku ignoruje "bariery" powstałe w wyniku ruchów Reflect, Light Screen, Safeguard i Substitute.
Trzyma: ---
Kolejka: Rabarbarossa --> Kaiwe --> Sędzia
_________________ Bohaterów zapamiętasz, ale legendy nie giną!
| Shadow |
Wkroczyłam na arenę, która przypominała bardziej mistyczną dżunglę niż pole bitwy. I rzeka, i las, i niezwykle wyglądające miasto na horyzoncie... No, na pewno będzie ciekawie.
- Powodzenia. - Skinęłam głową mojej przeciwniczce, po czym wyciągnęłam pierwszy Pokeball i wypuściłam moją Chinchou. - Hej, Nanu, widzisz tą rzekę? Jeśli do niej wskoczysz, łatwiej będzie ci wykonywać uniki. Ale ofensywa też jest potrzebna, więc na sam początek sparaliżujmy wroga twoim Thunder Wave. To go nieźle spowolni i utrudni mu wykonanie ataku. Spróbuj go też podpalić, używając Scald - nawet, jeśli się nie uda, jest to dość silny atak sam w sobie. Potem poproszę Soak, żeby zmniejszyć mu siłę ataków takiego samego typu, jakie on posiada i zwiększyć jego podatność na twój następny atak, czyli Thunderbolt. I pamiętaj: uniki, uniki i jeszcze raz uniki! Niech rzeka będzie twoim sprzymierzeńcem.
No okilca naprawdę fajna, zupełnie jakbym wlazła do jakiejś książki. Patrzę na przeciwnika, życzę jej powodzenia. Chociaż i tak jest większa szansa na to, że to ona wygra niż ja. Ostatnio same porażki za mną chodzą
- Malamar wykorzystaj swoją prędkość i postaraj się uśpić rybę swoim Hypnosis. Postaraj się uniknąć tego paraliżu bo właściwie nie znasz ruchu który jakoś mógłby Cię ochronić. Dlatego też nie stój w miejscu. Skontratakuj jak drugi atak swoim Psybeam, zobaczymy czy coś to da. Następnym ruchem...A niech będzie Light Screen coby te obrażenia od specjalnych ataków były mniejsze. Na koniec jeszcze dołóż do tego Constrict, zmniejszysz tym speed rywalki. Pamiętaj, że możesz skakać do wody w końcu jesteś kałamarnicą i pływanie to nie problem. Róbże te uniki. Korzystaj z otoczenia, oddalaj się, masz więcej możliwości niż ryba która musi siedzieć w wodzie.
Walka się rozpoczęła. Malamar wykonała psychiczny ruch zwany Hypnosis, który niestety się nie powiódł, bo rybka zdążyła się schować pod wodę. Chinchou wynurzyła się szybko w całkiem innym miejscu niż wcześniej i wykonała udany Thunder Wave, Ledwo ledwo, ale zawsze. Kałamarnica Jednak nie przejęła się tym za bardzo i przełamała paraliż, wykonując Psybeam (-175 Hp). Chinchou szybko otrząsnęła się po otrzymanym ataku i rozpędzając się, wyskoczyła w górę, plując gorącą wodą. Scald ponownie ledwo trafił, w jedną z macek (-157 Hp), niestety nie udało się jej oparzyć. Malamar wykonała Light Screen, co na pięć tur zmniejszy obrażenia zadawane przez ataki specjalne. Rybka wykonała Soak, co zmieniło typ kałamarnicy na wodny. Malamr uderzyła Constrict (-97 Hp), nie zmniejszyły to jednak szybkości ryby. Chinchou wykonała Thunderbolt, znów trafiając tylko o włos (-172 Hp). Tak oto skończyła się pierwsza runda. Istoty magiczne wydały się trochę zawiedzione, bo jak na razie była zabawa ataki statycznymi.
Chinchou ~ samica
Typ: woda/elektryczność
HP: 1 144
Atak: 96
Sp. Atak: 116
Obrona: 64
Sp. Obrona: 77
Szybkość: 256
Umiejętność: Volt Absorb - gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.
Trzyma: Lum Berry
Daję Malamar Lum Berry.
Okej jesteśmy w lesie się może użyj Psybeam a co, całkiem zacny atak. Sprubój znowu z Hypnosis, coś podejrzene że za każdym razem jak chcę go użyć to ten nie trafia. To może tak teraz szpecjalne ataki? Co powiesz na zakończenie tego wszystkiego Psybeam?! Dawaj, postaraj się robić uniki!
-[b]Ładnie idzie, Nanu, ale popracuj nad celnością, bo poprzednie ataki omal nie chybiły. Teraz wykorzystajmy twoją obecną przewagę typów, by użyć piękny Thunderbolt. A potem... tak jak na samym początku Thunder Wave w odpowiedzi na tę jagódkę. A że zabawa statusami to my, a nie nam, użyj Protect do obrony przed tą hipnozą. Na sam koniec ponownie poproszę Thunderbolt. Dalej staraj się rzecz jasna przy unikach - dawaj nura do wody przy każdym ataku.[/u]
Tym razem szybsza Chinchou rozpoczęła turę wykonując Thunderbolt (-172 Hp). Viviane daje dla swojej Malamar jagódkę, co niweluje paraliż. Rybka jednak wykonuje udany Thunder Wave, co ponownie nakłada status na jej przeciwniczkę. Malamar wykonała udany Psybeam (-117 Hp) i dodatkowo rybka zaczłęa się rozglądać w koło, jakby nie wiedząc co się dzieje. Popadła w konfuzje. Miała wykonać Protect, jednak zraniła samą siebie (-88 Hp). Hypnosis jednak nie zadziałało, a rybce udało się wykonać Thunderbolt (-345 Hp). Kałamarnica zakończyła całą turę udanym Psybeam (-117 Hp).
Chinchou ~ samica - konfuzja
Typ: woda/elektryczność
HP: 822
Atak: 96
Sp. Atak: 116
Obrona: 64
Sp. Obrona: 77
Szybkość: 256
Umiejętność: Volt Absorb - gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.
Trzyma: Lum Berry
VS.
Malamar ~ samica - Paraliż
Typ: wodny
HP: 658
Atak: 151
Sp. Atak: 129
Obrona: 101
Sp. Obrona: 91
Szybkość: 269 ~ 134
Umiejętności: Infiltrator - Podczas ataku ignoruje "bariery" powstałe w wyniku ruchów Reflect, Light Screen, Safeguard i Substitute.
Trzyma: ---
Kolejka: Rabarbarossa --> Kaiwe --> Sędzia
_________________ Bohaterów zapamiętasz, ale legendy nie giną!
| Shadow |
Wynik starcia na razie wydawał się satysfakcjonujący, choć moja Chinchou była zmęczona, a przeciwnik mógł jeszcze wytoczyć znacznie cięższe działa. Pora więc zadowolić istoty magiczne i przejść do prawidziwego ataku.
- Dobrze sobie radzisz, rybko, ale ta konfuzja mi się nie podoba. Zrób użytek z trzymanej Lum Berry, żeby się jej pozbyć. A potem już się nie patyczkujemy, tylko przechodzimy do ostrego ataku. Na dobry początek zaatakuj silnym Thunderboltem, by potem jeszcze raz powtórzyć ten ruch. Na koniec wytoczymy nowe działo w postaci Electro Ball. Przy obniżonej szybkości powinno to trochę zaboleć tego kalmara. O unikach nie muszę chyba przypominać?.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Panda & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.
Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.